Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg hvorfor Xavi koster rundt 85 000,- og har overall på 92, mens Fabregas ligger på rundt 35 000,- og har en overall på 88?

 

Stats tilsier jo at Fabregas burde vært både dyrere og bedre overall.

 

Hva jeg ikke skjønner her?

 

Hva tror dere IF Kaka stabiliserer seg på vedrørende pris?

 

To dager siden gikk han jevnt over for 260 000,- mens i går gikk han for rundt 170 000,-

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun 10 K nå, så da må jeg vente en stund med å få han, og desuten er det ikke sikkert at jeg får solgt han for samme pris. Kan godt kjøpe en del kontrakter til den Kroosen jeg får låne og.

 

Da kan du jo vente med å tenke på Kroos IF, hvis du ikke er i nærheten av å ha råd. Uansett, hvem låner ut en så habil IF? :p

 

Liga (nord/sør/mellom-amerikansk gull only) på VGD, hvis noen vil være med. 10k buy in. Tenkte å hive meg med, selv om jeg skal være sjanseløs.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor Xavi koster rundt 85 000,- og har overall på 92, mens Fabregas ligger på rundt 35 000,- og har en overall på 88?

 

Stats tilsier jo at Fabregas burde vært både dyrere og bedre overall.

 

Hva jeg ikke skjønner her?

 

Selv føler jeg at Xavi er bedre. In Game statsa er vel også bedre, i alle fall for posisjonen han spiller. Men at det skal være så stor forskjell synes jeg ikke.

 

Noen som har sett updaten som EA kommer med? Nye turnerningsformer, med blant annet muligheter for å vinne pakker når man vinner. Noen ting til, men det er noe jeg gleder meg veldig til. Hvis det er 5K gullpakka man kan vinne, så er det en gjennomsnittsverdi på rundt 2-3K, samme som du får i en vanlig turnerning i coins-premie. Samtidig får du muligheten til å kunne få en bra spiller, plutselig har du ved å vinne en turnerning fått en Messi eller en Agüero.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor Xavi koster rundt 85 000,- og har overall på 92, mens Fabregas ligger på rundt 35 000,- og har en overall på 88?

 

Stats tilsier jo at Fabregas burde vært både dyrere og bedre overall.

 

Hva jeg ikke skjønner her?

 

Selv føler jeg at Xavi er bedre. In Game statsa er vel også bedre, i alle fall for posisjonen han spiller. Men at det skal være så stor forskjell synes jeg ikke.

 

Noen som har sett updaten som EA kommer med? Nye turnerningsformer, med blant annet muligheter for å vinne pakker når man vinner. Noen ting til, men det er noe jeg gleder meg veldig til. Hvis det er 5K gullpakka man kan vinne, så er det en gjennomsnittsverdi på rundt 2-3K, samme som du får i en vanlig turnerning i coins-premie. Samtidig får du muligheten til å kunne få en bra spiller, plutselig har du ved å vinne en turnerning fått en Messi eller en Agüero.

Når kommer dette? Har tenkt på det selv. :) Bra EA!

Lenke til kommentar

Hvis en spiller har bare har 7 i kjemi, men lagkjemien er 100, vil det da påvirke ferdighetene/prestasjonene til personen med 7 i kjemi?

 

Lurte på om jeg skulle selge Aguero og skaffe meg Pato og Hulk, og spille:

-----Pato-----

Nani/----\Hulk

 

Er ikke helt fornøyd med verken Gervinho og Valencia, og Hulk er ærlig talt den beste høyre vingen jeg kan finne til min spillestil. Laget ville blitt slik: http://www.futhead.com/12/squad/170384

 

Eneste dumme er at Essien faller ut av laget for å få plass til Anderson og Cleverley, slik at Nani og Hulk får 9 i kjemi.

 

EDIT: Ser at jeg kan få 9 i kjemi på alle, selv Pato, om jeg endrer til 4-3-3. Sånn som dette: http://www.futhead.com/12/squad/170424

 

Men poenget: Har det noe å si på prestasjonen til Pato om han bare har 7 i kjemi?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hvis en spiller har bare har 7 i kjemi, men lagkjemien er 100, vil det da påvirke ferdighetene/prestasjonene til personen med 7 i kjemi?

 

Jepp, ganske sikker på det. Hender at jeg bruker Torres eller Reyes med 7 i kjemi og det virker ikke helt optimalt.

 

Alternative lag:

 

Med Pato: http://www.futhead.com/12/squad/170497

 

Uten Pato: http://www.futhead.com/12/squad/171985

Lenke til kommentar

Hvis en spiller har bare har 7 i kjemi, men lagkjemien er 100, vil det da påvirke ferdighetene/prestasjonene til personen med 7 i kjemi?

 

Jepp, ganske sikker på det. Hender at jeg bruker Torres eller Reyes med 7 i kjemi og det virker ikke helt optimalt.

 

Alternative lag:

 

Med Pato: http://www.futhead.com/12/squad/170497

 

Uten Pato: http://www.futhead.com/12/squad/171985

 

Hmm. Likte 4-3-3 forslaget ditt. Veldig usikker på om jeg skal gå for det da, med tanke på at jeg må velge riktige innbyttere også. Klarer rett og slett ikke å bestemme meg.

Lenke til kommentar

Det må seriøst være noe gale med hele UT. Taper søren meg alle kamper nå. I snitt vinner jeg tre og taper en, men nå er det helt på styr. Uansett hva lag jeg møter så går det gale. Spillerne mine er vaksinert mot å treffe med passninger eller å få ballen i mål.

 

Spilte mot en kompis som jeg alltid vinner lett mot, og her gikk også alt gale. Noe har skjedd med laget mitt, skjønner rett og slett ikke hva som skjer her.

 

Carrager tar igjen IF Walcott. Begge jager samme ball, jeg har et lite forsprang, men blir faktisk løpt forbi.

 

Møkkaspill, er jo ingen vits i å prøve å få tak i gode spillere om stats blir endret i kamp.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Ingenting som stemmer for meg heller, men det handler mer om masse uflaks og stolpe ut (bokstavelig talt), og at jeg lar uflaksen prege spillet mitt. Funker ikke det offensive spillet mitt, så begynner jeg å gjøre grove tabber i forsvar.

 

Tapt to kamper på rad, to kamper som jeg skulle vunnet helt greit. I første kampen har han ingen skudd på mål etter 90 min. Jeg var igjennom og alene med keeper 3-4 ganger i tillegg til en haug med avslutninger på mål. Tapte 1-0.

 

I neste kamp var det jevnere, men jeg var fortsatt så mye bedre enn han at jeg selv på 0-2 var overbevist om at denne ville jeg vinne hvis jeg bare lot være å stresse. Men tapte igjen, uflaks og snytt for to straffer. Og da var det ikke keeper som meide meg ned engang.

Lenke til kommentar

INN I HELVETE!!!! :hrm: Møtte en fyr med et sinnsvakt lag. Bare IF-spillere, utenom Shaarawy og Thiago Silva! SIF-Zlatan og SIF-Chiellini! Sånn så laget ut: http://www.futhead.com/12/squad/179739 (Husker ikke de to andre CM, mener han ene var Pirlo, men vet ikke om det var SIF eller IF-pirlo). Laget hadde 100 i kjemi.

 

Uansett. Med det laget skal han kunne ta det som er, men faen så irriterende han spilte. Han prøvde KUN på svette heading mål. Ned på kanten og legge inn, og det fungerte en gang i det 17. minutt. Jeg utliknet i det 82 minutt og det ble ekstraomganger. Her scoret han selvfølgelig på det svette hode til Robinho som har 61!!! på heading, i en hodeduell med Kompany........ Ikke nok med det, men han kom seg i angrep igjen etter masse klabb og babb! Jeg fikk taklet han med Kompany når han kom seg til 16 meteren min, men så kommer Toure (på mitt lag) å krasjer i Kompany så ballen blir fint tilrettelagt for Zlatan, så han putter 3-1.... Det var fortsatt ikke over. Han løp rett og slett rett igjennom hver ENESTE spiller jeg hadde med Zlatan (SÅ FUCKINGS OP), fra godt inne i hans banehalvdel, og puttet, uten at en takling traff skikkelig. Han bare dyttet vekk spillerne mine. Elendig av en frustrert meg. Jeg fikk et trøstemål like etter med Valencia, men det endte 4-2. Jææævlig irriterende å tape en sånn kamp. Jeg kontrollerte mye av spillet i første og andre omgang, men slet med å putte og å komme meg igjennom Thiago og Chiellini. Faen for et stopperpar...

Endret av G27
Lenke til kommentar

Svette heading...? Hva vil det si?

 

Hehe, det er ikke svett å heade ballen i mål en gang eller to, men jeg hater når folk konstant KUN prøver på det. Det er liksom ikke så mye man kan gjøre annet enn å håpe på at man vinner hodeduellen og det blir aldri fine mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...