Gå til innhold

Er media i Norge for venstrevridd?


Anbefalte innlegg

Personer som Oddvar Stenstrøm er en direkte fare for demokratiet om det er han som holder lovlig valgte små norske partier ute av debatten.
Så du mener han burde hatt med DLF og Kristelig Samlingsparti?

Ja hvorfor ikke?

 

I forhold til tilmålt tid blir de største partiene prioritert. I 2013 har forhåpentligvis Rødt fått følge av SV, mens Miljøpartiet de grønne er med i TV-debatten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan komme med et lite innspill her, men må nå innrømme at jeg ikke kan særlig mye om det.

Men det er et par ting jeg har lagt merke til spesielt i forhold til Dagbladet sin vridning mot SV og at VG står mer sentralt.

 

For en god stund siden husker dere sikkert at noen fra HMKG "gjemte" seg under senga når det var øvelse. Dette slo DB opp på forsiden som om dette var en av de værste sakene som kunne skjedd. VG derimot, droppa saken ganske fort, rett og slett fordi det var dårlig med info og en lite interessant sak generelt. At 3-4 stykker ut av 300 mann ikke møter opp på en øvelse er ikke akkurat det mest interessante der ute.

SV er rett og slett et parti som forkaster Forsvaret generelt.

 

Den andre saken gikk ut på at en sivil afghaner døde i et vådeskudd fra en granat, skutt ut av en norsk soldat.

Ulykker skjer dessverre i Forsvaret, og det er kjedlig.

Men poenget her er at begge avisene tok selvfølgelig opp den saken med en gang, den store forskjellen ligger i overskriftene.

VG sin overskrift: Sivil afghaner drept av vådeskudd fra norsk soldat.

DB sin overskrift: Sivil afghaner drept av norsk soldat.

 

Andre eksempler kan være at en palestiner f.eks dreper sivile Israelitter. Dette dekker selvfølgelig VG fra begge sider.

DB skriver ikke om saken en gang. Om det derimot er andre veien, så er det et stort oppslag.

Alle vet jo at SV støtter palestina fullt ut i denne konflikten.

 

Det er noe som skurrer, og det er lett å se generelt i media.

Selvfølgelig er media vridd i forskjellige retninger. Dette er trist. Tror ikke vi kan håpe på noen nøytrale medier i framtida nei.

Lenke til kommentar

Da det avdekkes at Ap-styrte Trondheim kommune står bak mye grovere uregelmessigheter og brudd på loven blir det nevnt, og så er man ferdig med det uten at det utløses noe ramaskrik fra media.

 

Den fullstendige disproporsjonale dekningen i de to tilsvarende sakene er et illustrerende eksempel på medias venstreagenda.

 

I hvilken forstand var uregelmessighetene i Trondheim mye grovere enn de i Oslo? For den påstanden stemmer overhodet ikke med fakta slik jeg har forstått dem.

 

Disproporsjonal dekning? Saken i Trondheim var jo en storm som var perfekt timet til valget og så kokte ned til svært lite når fakta endelig kom fram.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I forhold til tilmålt tid blir de største partiene prioritert. I 2013 har forhåpentligvis Rødt fått følge av SV, mens Miljøpartiet de grønne er med i TV-debatten.

Det skulle vært interessant å vite følgende:

  1. Hvorfor tok NrK Rødt med i partilederdebatten?
  2. Hvorfor ble partiet utelukket hos Tv2?

 

Krever noen at et parti må ha stortingsrepresentanter for at et parti skal komme med i kommunevalgets partilederdebatt?

 

Der er en drøss med lister i ulike kommuner. De kan man ikke ha med i en rikssending.

Lenke til kommentar

I forhold til tilmålt tid blir de største partiene prioritert. I 2013 har forhåpentligvis Rødt fått følge av SV, mens Miljøpartiet de grønne er med i TV-debatten.

Det skulle vært interessant å vite følgende:

  1. Hvorfor tok NrK Rødt med i partilederdebatten?
  2. Hvorfor ble partiet utelukket hos Tv2?

 

Krever noen at et parti må ha stortingsrepresentanter for at et parti skal komme med i kommunevalgets partilederdebatt?

 

Der er en drøss med lister i ulike kommuner. De kan man ikke ha med i en rikssending.

 

Synes iallfall en burde få med seg alle partier som stiller i alle fylker. (Lokallister som stiller i et eller to fylker blir litt mye.)

Demokratene og Pensjonistpartiet ligger på den borgerlige siden, og har jo heller ikke fått noen plass selv om de har en vesentlig andel stemmer i ganske mange fylker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Oddvar Stenstrøm vil ha fakta på bordet. Venstresiden tåler ikke kritikk.

 

Høyresiden svarer for seg. Mens venstresiden prøver å stadig skifte tema midt i en debatt. Er ikke få ganger jeg har sett frykten i trynet på AP politikere.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Oddvar Stenstrøm vil ha fakta på bordet. Vesntresiden tåler ikke kritikk.

Det er ditt syn. Mitt syn er at han er overfladisk og lar ikke den som svarer på hans spørsmål få svare. Jeg har aldri sett en person som avbryter så mye som ham.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Har du gjort deg noen tanker om hvorfor 'folk på høyresiden' er så lite interessert i å drive journalistisk arbeid? (Sammenlignet med 'folk på venstresiden'.)
Tidligere ble folk i AKP "beordret" til å ta forskjellige typer jobber der AKP ment det var viktig å ha innflytelse. Media var viktig å komme seg inn i, spesielt NRK, men også skoler og barnehager kunne de bli beordret til å arbeide i.

 

Jeg kjente en som bortsett fra å være AKP-er var meget oppegående og hadde god utdannelse. Han ble beordret til å ta en en jobb langt under sitt kompetansenivå og langt under det han kunne tjent fordi AKP ville ha inn en mann som kunne styre fagforbundet der.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Synes iallfall en burde få med seg alle partier som stiller i alle fylker. (Lokallister som stiller i et eller to fylker blir litt mye.)

Demokratene og Pensjonistpartiet ligger på den borgerlige siden, og har jo heller ikke fått noen plass selv om de har en vesentlig andel stemmer i ganske mange fylker.

Då kommer man til spørsmål om hva en slik debatt skal være. Skal det være et åpent torgmøte der alle kan snakke fritt om alle typer ideer, en slags speakers corner, eller skal det være en debatt om politikk som skal føres med politikere som har en reell sjangse til å komme i regjering?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skal det være et åpent torgmøte der alle kan snakke fritt om alle typer ideer, en slags speakers corner, eller skal det være en debatt om politikk som skal føres med politikere som har en reell sjangse til å komme i regjering?

Jer ser speakers corner i London som en styrke ved den engelske demokratiet. Vi kunne gjerne hatt noe lignende i Oslo.

 

Det vare en ganske interessant opplevelse å oppleve speaker corner i min ungdom.

 

Duste forbundet i Dagbladet var også en styrke for det norske demokratiet slik jeg ser det.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som reagerer? Er drit lei media som har skapt samfunnet som det er idag. Ikke kom til meg å si at vi lever i et fritt åpent demokrati der alle kan dele sine meninger. Vi har vært gjennom en del ting i vår historie, for eksempel andre verdenskrig. På grunn av Tysklands genetisk forskning trekker vi oss unna det, det blir med en gang nazistisk å forske på genetikk. Og det er media sin feil; Skole/media. Etter den kalde krigen skulle vi slutte å peke. De som pekte på kommunismen/som peker på kommunismen er idag per definisjon en fascist. Jeg prøver å forstå hvorfor, men jeg ser egentlig ingen sammenheng. Mens idag er også det å være Islam fiendtlig(kan tolkes på ulike måter) også facsistisk per definisjon. Det er også veldig høyreekstremistisk. HVORFOR? Du er imot en religion, en tankegang, et levesett, en ideologi. Hvorfor er det galt å være uenig? For meg blir det som å være imot drittsekker(en holdning/væremåte) og så blir kalt facsist det samme. Hvorfor står ingen fram å sier noe?

 

-jo, fuckings media som er på blåbærtur og er så "antirasistisk" at de faktisk ender opp som rasister selv. Når det faktisk er DEFINIERT at du er facsist om du er imot islam... hvor i helvette er vi?

Media henger ut alle som tenker logiskt. Er jo helt på blåbærtur. Vg, dagbladet og tv2 begynner å ligne BBC.

 

Det eneste Islam er, er jo igrunn en tåpelig religion som vi må respektere for at den har en stor base. Så hovedsaklig det jeg sier er at om 30% av nordmennene tok på seg en findlandshette for de mener det er et skjold mot spirituelle krefter ville det mye mulig slått igjennom.

 

Spør du meg er det påtide at politikere begynner med rasjonell tankegang, vi skal endre grunnloven vår for at et sandfolk er 50år tilbake i tid. Hva er logikken i det? "De mener det de gjør er rett, derfor skal vi la dem gjøre det"? Hvorfor gikk USA inn i Afghanistan da? Taliban mente jo det var rett å skjære av neser/ører fra kvinner som så på andre menn. HVa er galt med det? Jo. Moraler stammer jo faen ikke fra religion. Hyklerstaten Norge. Vi blir å ende opp som sverige (som faktisk er under kaos på grunn av at muslimer får gjøre det de mener er rett). På tide vi legger følelser/historikk til side og tenker rasjonelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Oi her var det mye rot og rart.

 

Ordbruken din gjør deg litt useriøs og får meg til å føle at du er litt uopplyst.

Prater du slik så kan jeg forstå at du blir missforstått.

Du oppfordrer ikke til saklighet akkurat.

 

Mye av det du snakker om er nok heller styrt av økonomi og politikk mer en relgion og tro.

Motivasjonen til å foreta hensynsløse og selvofrende aksjoner kommer nok av dårlige levevilkår og håp om at det skal gjøre ting bedre.

Ikke mange mennesker som er ekte onde.

Men flere som er manipulert missvist og tvunget av slike.

Blir helt absurd å kalle islam en tåpelig relgion, har liksom ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Kristendommen er like tåpelig.

 

Vil alltid være missnøye så lenge det finnes forskjeller, slik er det bare. Misunnelse og urettferdighet vil alltids sette folkeslag og trosretninger opp mot hverandre.

 

Hvorfor tror du USA gikk inn i Afganistan? (Har du ikke hørt om Osama Bin Laden?)

Lenke til kommentar

Oi her var det mye rot og rart.

 

Ordbruken din gjør deg litt useriøs og får meg til å føle at du er litt uopplyst.

Prater du slik så kan jeg forstå at du blir missforstått.

Du oppfordrer ikke til saklighet akkurat.

 

Mye av det du snakker om er nok heller styrt av økonomi og politikk mer en relgion og tro.

Motivasjonen til å foreta hensynsløse og selvofrende aksjoner kommer nok av dårlige levevilkår og håp om at det skal gjøre ting bedre.

Ikke mange mennesker som er ekte onde.

Men flere som er manipulert missvist og tvunget av slike.

Blir helt absurd å kalle islam en tåpelig relgion, har liksom ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Kristendommen er like tåpelig.

 

Vil alltid være missnøye så lenge det finnes forskjeller, slik er det bare. Misunnelse og urettferdighet vil alltids sette folkeslag og trosretninger opp mot hverandre.

 

Hvorfor tror du USA gikk inn i Afganistan? (Har du ikke hørt om Osama Bin Laden?)

 

Var en del skriveleifz;

#1 Problemet med kristendommen var Kirka. Det var "Knutepunktet deres". Problemet med Islam er knutepunktet ligger i kulturen, de skal holde sammen og bekjempe "those who have taken astray", "de som har tatt avstand", "ALLE SOM IKKE ER MUSLIMER". Tydeligvis har du null peiling, har du i det hele tatt lest noe som helst i Koranen? Tenk slik; hovedforskjellen mellom Bibelen og Koranen er at Bibelen er en gudsinspirert bok. Som vil si at den opplyser folket. Koranen ER guds ord.

 

#2 Du har tydligvis ikke kommet til det stadiet der rasjonalitet når deg. Som vil si at du blander inn følelser og mener det er viktigere enn rasjonalitet. Vi tjener ingenting på Islam. Det holder samfunnet tilbake derimot. Vi går etter min mening tilbake i tid pga det.

 

#3 Les historie kompis.. du er helt på luggeføre

Endret av Guderstor
Lenke til kommentar

Hmm. Tror du bør gå igjennom tankegangen din å prøve å finn mer ut om forskjeller i kulturer, og kansje se litt på hvordan de kristne i vår vestlige verden oppfører seg mot de islamske miljøene i vårt og andre land.

 

Jeg syntes ikke det er noe som helst merkelig at troende muslimer er i mot vesten hvis de er av den oppfatningen at vi alle er som de mest fanatiske kristne du ser i USA som kun ønsker død over islam og alle muslimer.

 

Du har sett de mest fanatiske islamistene i verden og tror alle er like.

 

Selv er jeg ikke relgiøs og klarer å sette meg litt til siden.

Heier verken på Gud Eller Allah.

 

HA og Bandidos holder oss mer tilbake i Norge enn enkelte fanatiske islamister.

 

Har du lest noe da ? Er det noen likheter mellom Islam og Kristendommen?

Lenke til kommentar

Hmm. Tror du bør gå igjennom tankegangen din å prøve å finn mer ut om forskjeller i kulturer, og kansje se litt på hvordan de kristne i vår vestlige verden oppfører seg mot de islamske miljøene i vårt og andre land.

 

Jeg syntes ikke det er noe som helst merkelig at troende muslimer er i mot vesten hvis de er av den oppfatningen at vi alle er som de mest fanatiske kristne du ser i USA som kun ønsker død over islam og alle muslimer.

 

Du har sett de mest fanatiske islamistene i verden og tror alle er like.

 

Selv er jeg ikke relgiøs og klarer å sette meg litt til siden.

Heier verken på Gud Eller Allah.

 

HA og Bandidos holder oss mer tilbake i Norge enn enkelte fanatiske islamister.

 

Har du lest noe da ? Er det noen likheter mellom Islam og Kristendommen?

 

Har nok lest 10 ganger mere om religion og tro enn du har skrevet dumskap... Typiske folk som deg som følger media og tror de vet alt. Det er forskjell på ekstremister og vanlige muslimer og det spørsmålet jeg blir å få hos deg nå er "Hva er muslimer?, finnes det ikke noe som heter moderate muslimer" etc etc, du kan ikke en dritt, men skal fortsatt si din mening. Toppen på kransekaka hadde vært om du var SV/rødt. Sorry, les litt og få ting på styr før du uttaler deg. Som f.eks du mente Aghanistan ble invandert av USA pga Osama.... Fikk tårer i øyenkroken (Ja jeg vet at den var grunnen til 2gangen de gikk inn) But still. Du har null peiling og tenker sånn typisk "Du gjør det du syntes er normalt, jeg gjør det jeg syntes er normalt" tankegang, det støtter jeg ikke. Jeg mener alle mennesker har i sin natur å være mot andre slik de vil at andre skal være mot dem. For at norge skal funke best mulig burde alle ha sin kultur/mening for all del, MEN VI MÅ FØLGE DE FELLES LOVENE (SPESIFIKT TIL FOLK SOM KOMMER HIT, JA DE KOMMER HIT). Vi forstår, vi ser, vi hører. Ytringsfrihet? Ikke kom med den, Politisk korrekt er navnet.

 

Kan svare på at Islam er ikke et problem i Norge, for at norge er lite. Men ta en titt i østOslo, er ikke det et problem? "Det snakker vi ikke om?", har du sett hva som skjer i Sverige? England? Frankrike? Tyskland? Nei, du vet ikke en drit, du følger ikke med på en drit, thus, din mening telles ikke.

Lenke til kommentar

Hmm. Tror du bør gå igjennom tankegangen din å prøve å finn mer ut om forskjeller i kulturer, og kansje se litt på hvordan de kristne i vår vestlige verden oppfører seg mot de islamske miljøene i vårt og andre land.

 

Jeg syntes ikke det er noe som helst merkelig at troende muslimer er i mot vesten hvis de er av den oppfatningen at vi alle er som de mest fanatiske kristne du ser i USA som kun ønsker død over islam og alle muslimer.

 

Du har sett de mest fanatiske islamistene i verden og tror alle er like.

 

Selv er jeg ikke relgiøs og klarer å sette meg litt til siden.

Heier verken på Gud Eller Allah.

 

HA og Bandidos holder oss mer tilbake i Norge enn enkelte fanatiske islamister.

 

Har du lest noe da ? Er det noen likheter mellom Islam og Kristendommen?

 

Har nok lest 10 ganger mere om religion og tro enn du har skrevet dumskap... Typiske folk som deg som følger media og tror de vet alt. Det er forskjell på ekstremister og vanlige muslimer og det spørsmålet jeg blir å få hos deg nå er "Hva er muslimer?, finnes det ikke noe som heter moderate muslimer" etc etc, du kan ikke en dritt, men skal fortsatt si din mening. Toppen på kransekaka hadde vært om du var SV/rødt. Sorry, les litt og få ting på styr før du uttaler deg. Som f.eks du mente Aghanistan ble invandert av USA pga Osama.... Fikk tårer i øyenkroken (Ja jeg vet at den var grunnen til 2gangen de gikk inn) But still. Du har null peiling og tenker sånn typisk "Du gjør det du syntes er normalt, jeg gjør det jeg syntes er normalt" tankegang, det støtter jeg ikke. Jeg mener alle mennesker har i sin natur å være mot andre slik de vil at andre skal være mot dem. For at norge skal funke best mulig burde alle ha sin kultur/mening for all del, MEN VI MÅ FØLGE DE FELLES LOVENE (SPESIFIKT TIL FOLK SOM KOMMER HIT, JA DE KOMMER HIT). Vi forstår, vi ser, vi hører. Ytringsfrihet? Ikke kom med den, Politisk korrekt er navnet.

 

Kan svare på at Islam er ikke et problem i Norge, for at norge er lite. Men ta en titt i østOslo, er ikke det et problem? "Det snakker vi ikke om?", har du sett hva som skjer i Sverige? England? Frankrike? Tyskland? Nei, du vet ikke en drit, du følger ikke med på en drit, thus, din mening telles ikke.

 

1. Hold deg saklig hvis du vil holde en diskusjon i gang. Du virker langt ifra en ekspert i område her. Hvis du har lest så mye religion som du påstår, så burde du lese 5 ganger så mye. MINST! Og ikke tro du er noe bedre enn andre. Det er bare provoserende og ekkelt

2. Du failer på en del punkter her. Biblen ER guds ord det også. Kanskje ikke hele, men en del. Dette har jeg hørt av flere veeeldig kristne personer. Jeg like stor respekt for all religion. Jeg respekter ikke religion, men jeg respekterer religiøse personer.

3. Skjerp deg. For andre gang :)

Lenke til kommentar

Må bare bryte det opp litt i deler .

 

 

Har nok lest 10 ganger mere om religion og tro enn du har skrevet dumskap... Typiske folk som deg som følger media og tror de vet alt. Det er forskjell på ekstremister og vanlige muslimer og det spørsmålet jeg blir å få hos deg nå er "Hva er muslimer?, finnes det ikke noe som heter moderate muslimer" etc etc, du kan ikke en dritt, men skal fortsatt si din mening.

Mye svada men. Hvor spør jeg : "Hva er muslimer?, finnes det ikke noe som heter moderate muslimer"

 

Faktum er at du trekker alle under en kam og med løsningen :

Så hovedsaklig det jeg sier er at om 30% av nordmennene tok på seg en findlandshette for de mener det er et skjold mot spirituelle krefter ville det mye mulig slått igjennom.

 

Så fremstår du litt tilbakestående (beklager men slik er det)

 

Hva er likheten mellom Kristendommen og Islam da? (sånn i store trekk når det kommer til skriverier?)

 

Tror du bør reise litt mer rundt i verden og se, kansje snakke med folk også.

(Tenker da ikke på Stena Line, Spania og Canariøyene.)

Ta deg f.eks. en tur til India og se hvordan Hinduene lever (Hinduisme er også en stor relgion.)

Eller Tibet, Butan, eller et kristent land som Kongo kansje.

 

Toppen på kransekaka hadde vært om du var SV/rødt.

 

Nei FRP men Høyre nå i kommunevalget fordi FRP trekker til seg for mye innavl o.l.

Men jeg er ikke trangsynt da(tror jeg).

 

 

Sorry, les litt og få ting på styr før du uttaler deg. Som f.eks du mente Aghanistan ble invandert av USA pga Osama.... Fikk tårer i øyenkroken (Ja jeg vet at den var grunnen til 2gangen de gikk inn)

 

Når mener du var 1.gangen? De har jo bare gått til angrep 1 gang og da ikke bare USA , men flere land sammen inkl. Norge. Her kan du lese : http://en.wikipedia.org/wiki/War_in_Afghanistan_%282001%E2%80%93present%29

 

 

But still. Du har null peiling og tenker sånn typisk "Du gjør det du syntes er normalt, jeg gjør det jeg syntes er normalt" tankegang, det støtter jeg ikke. Jeg mener alle mennesker har i sin natur å være mot andre slik de vil at andre skal være mot dem. For at norge skal funke best mulig burde alle ha sin kultur/mening for all del, MEN VI MÅ FØLGE DE FELLES LOVENE (SPESIFIKT TIL FOLK SOM KOMMER HIT, JA DE KOMMER HIT). Vi forstår, vi ser, vi hører. Ytringsfrihet? Ikke kom med den, Politisk korrekt er navnet.

 

Kan svare på at Islam er ikke et problem i Norge, for at norge er lite. Men ta en titt i østOslo, er ikke det et problem? "Det snakker vi ikke om?", har du sett hva som skjer i Sverige? England? Frankrike? Tyskland? Nei, du vet ikke en drit, du følger ikke med på en drit, thus, din mening telles ikke.

 

For at verden skal fungere best mulig så er det fint med lite krig og uenigheter.

 

Enig med deg at enkelte invandrere utnytter Norske lover økonomisk og unngår å bidra til fellesskapet.

Ikke noe politisk parti i norge syntes det er ok.

Ser man på Oslo som du sier så kan jeg også si meg enig i at det er uønskelig utvikling for hele Norge.

Men det er ikke reliøst motivert å beholde kulturen, det vil vi alle. Bare se når Normenn er utenlands. Hvor mange Norske pensjonister tilpasser seg katolske skikker i Spania?

Eller i Islamske Tyrkia. Det er like vanskelig for en muslim å tilpasse seg her i Norge som det det er for deg å tilpasse deg muslimske Tyrkia. De vil misslike dine krenkende handlinger like mye som vi missliker deres.

 

Riktig invandring og gjensidig respekt er viktig, samt at de som begår lovbrudd blir straffet og evnt returnert. Obligatorisk krav til jobb og betaling av skatt må bli et krav for å få oppholdstillatelse.

Å snike seg inn ulovlig skal ikke gi oppholdstillatelse selv om man får barn etc.

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Hmm. Tror du bør gå igjennom tankegangen din å prøve å finn mer ut om forskjeller i kulturer, og kansje se litt på hvordan de kristne i vår vestlige verden oppfører seg mot de islamske miljøene i vårt og andre land.

 

Jeg syntes ikke det er noe som helst merkelig at troende muslimer er i mot vesten hvis de er av den oppfatningen at vi alle er som de mest fanatiske kristne du ser i USA som kun ønsker død over islam og alle muslimer.

 

Du har sett de mest fanatiske islamistene i verden og tror alle er like.

 

Selv er jeg ikke relgiøs og klarer å sette meg litt til siden.

Heier verken på Gud Eller Allah.

 

HA og Bandidos holder oss mer tilbake i Norge enn enkelte fanatiske islamister.

 

Har du lest noe da ? Er det noen likheter mellom Islam og Kristendommen?

 

Har nok lest 10 ganger mere om religion og tro enn du har skrevet dumskap... Typiske folk som deg som følger media og tror de vet alt. Det er forskjell på ekstremister og vanlige muslimer og det spørsmålet jeg blir å få hos deg nå er "Hva er muslimer?, finnes det ikke noe som heter moderate muslimer" etc etc, du kan ikke en dritt, men skal fortsatt si din mening. Toppen på kransekaka hadde vært om du var SV/rødt. Sorry, les litt og få ting på styr før du uttaler deg. Som f.eks du mente Aghanistan ble invandert av USA pga Osama.... Fikk tårer i øyenkroken (Ja jeg vet at den var grunnen til 2gangen de gikk inn) But still. Du har null peiling og tenker sånn typisk "Du gjør det du syntes er normalt, jeg gjør det jeg syntes er normalt" tankegang, det støtter jeg ikke. Jeg mener alle mennesker har i sin natur å være mot andre slik de vil at andre skal være mot dem. For at norge skal funke best mulig burde alle ha sin kultur/mening for all del, MEN VI MÅ FØLGE DE FELLES LOVENE (SPESIFIKT TIL FOLK SOM KOMMER HIT, JA DE KOMMER HIT). Vi forstår, vi ser, vi hører. Ytringsfrihet? Ikke kom med den, Politisk korrekt er navnet.

 

Kan svare på at Islam er ikke et problem i Norge, for at norge er lite. Men ta en titt i østOslo, er ikke det et problem? "Det snakker vi ikke om?", har du sett hva som skjer i Sverige? England? Frankrike? Tyskland? Nei, du vet ikke en drit, du følger ikke med på en drit, thus, din mening telles ikke.

 

1. Hold deg saklig hvis du vil holde en diskusjon i gang. Du virker langt ifra en ekspert i område her. Hvis du har lest så mye religion som du påstår, så burde du lese 5 ganger så mye. MINST! Og ikke tro du er noe bedre enn andre. Det er bare provoserende og ekkelt

2. Du failer på en del punkter her. Biblen ER guds ord det også. Kanskje ikke hele, men en del. Dette har jeg hørt av flere veeeldig kristne personer. Jeg like stor respekt for all religion. Jeg respekter ikke religion, men jeg respekterer religiøse personer.

3. Skjerp deg. For andre gang :)

 

hvem er du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...