Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Fikk min telefon i posten i dag. Går fra Symbian (!) til Android, så dette var litt av en overgang. Har for øvrig lagret alle mine numre på sim-kortet, men likevel så dukker de ikke opp under kontakter på telefonen. Noen som har en formening om hvorfor?

Lenke til kommentar

Ay Caramba. Min ble jammen meg plukket nå fra komplett :D

 

 

post-105988-0-50012200-1323947919_thumb.jpg

 

 

Fikk også svar fra Elkjøp, Lefdal og Siba:

 

Elkjøp:

Hei og takk for din henvendelse

 

Vi forventer å få denne inn i romjulen. Ring oss gjerne for en bestilling.

 

Lefdal:

Hei og takk for din henvendelse

Den kommer inn i butikken i rom-julen. Du kan fint ringe oss på 815 58 800 så kan vi sende den til deg, og da har du den også i romjulen.

 

Siba:

Hei xXx,

 

Vi har blitt lovet denne neste uke. Men det har allerede vært forsinkelser fra leverandør, så jeg tørr ikke å garantere noen dato på denne.

 

Mvh

Siba.no

 

Noen som vet om det som sendes til pickup på torsdager er fremme fredag?

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har du satt på visning av kontakter da SIM? Jeg har ingen kontakter på SIM, så jeg veit ikke om det synes en gang.

 

Ellers anbefaler jeg at du heller overfører SIM-kontaktene til Google-kontoen din/gmail.

 

Under "kontakter i visning" har jeg "alle kontakter", men likevel har jeg ingen numre. Står ingenting som SIM-kontakter heller under innstillinger. Hvordan kan jeg overføre SIM-kontaktene mine til Google-kontoen, når telefonen ikke finner de? Dette var litt frustrerende ...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hadde ikke muligheten til å gjøre dette i Symbian, så fortsatt litt kjipt at de fjerner muligheten til å i alle fall eksportere fra SIM. Får vel finne fram penn og papir.

Lenke til kommentar

Fikk min telefon i posten i dag. Går fra Symbian (!) til Android, så dette var litt av en overgang. Har for øvrig lagret alle mine numre på sim-kortet, men likevel så dukker de ikke opp under kontakter på telefonen. Noen som har en formening om hvorfor?

 

 

Åpne opp Personer, klikk instilling og importer/eksporter ;)

Lenke til kommentar

Hadde ikke muligheten til å gjøre dette i Symbian, så fortsatt litt kjipt at de fjerner muligheten til å i alle fall eksportere fra SIM. Får vel finne fram penn og papir.

 

Har du sjekket om ikke muligheten import/ekstport til/fra SIM finnes i Android 4. (Det finnes jo i tidligere versjoner)

 

1. Impoter fra SIM-kort

2. Impoter fra lagring

3. Eksporter til lagring

 

Fremtiden er vel lagt sånn at vi ikke lenger skal behøve å eksportere til SIM-kort. Hadde uansett ikke vært en ulempe å hatt valget.

Lenke til kommentar

Hadde ikke muligheten til å gjøre dette i Symbian, så fortsatt litt kjipt at de fjerner muligheten til å i alle fall eksportere fra SIM. Får vel finne fram penn og papir.

 

Har du sjekket om ikke muligheten import/ekstport til/fra SIM finnes i Android 4. (Det finnes jo i tidligere versjoner)

 

1. Impoter fra SIM-kort

2. Impoter fra lagring

3. Eksporter til lagring

 

Fremtiden er vel lagt sånn at vi ikke lenger skal behøve å eksportere til SIM-kort. Hadde uansett ikke vært en ulempe å hatt valget.

 

Da er det altså enkelt for Fresh Prince å importere alle kontaktene han har på sim-kortet, så han kan legge vekk papir og blyant :yes: .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hehe. Får takke alle ovenfor, fikk det til nå. Har vært på helt feil sted å leitet, så ja, penn og papir legger jeg bort. :) Er ikke lett å være nybegynner i Android.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...