Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved og gjøre dette får jeg oppgraderingene rett fra google i steden for samsung.

 

Nå er telefonen min yakju og alt gikk bra. Slet litt med og få til fastboot driveren men det fiksa seg selv når jeg lasta ned nyeste versjon av mobil drivere fra samsung

 

OEM Unlock gjør garantien ugyldig. Men skjønner godt at du ikke vil vente på oppdateringer fra samsung.

Endret av Inzane Cat
Lenke til kommentar

Ved og gjøre dette får jeg oppgraderingene rett fra google i steden for samsung.

 

Nå er telefonen min yakju og alt gikk bra. Slet litt med og få til fastboot driveren men det fiksa seg selv når jeg lasta ned nyeste versjon av mobil drivere fra samsung

 

OEM Unlock gjør garantien ugyldig. Men skjønner godt at du ikke vil vente på oppdateringer fra samsung.

Har kjørt oem lock på den når jeg var ferdig. Så tviler på at et versksted ville sett noe forskjell om jeg må ha den på service eller reperasjon

 

heh, jeg flashet clockwork recovery, og nå er jeg stuck i en bootloop. Jeg kommer inn i fastboot og recovery, men får ikke flashet noe fra recovery, så nå må jeg prøve flashe stock rom fra fastboot. Ønsk meg lykke til :/

Lykke til :) her har du google factory image om du trenger det

http://code.google.com/intl/no-NO/android/nexus/images.html#yakju

Lenke til kommentar

Lykke til :) her har du google factory image om du trenger det

http://code.google.com/intl/no-NO/android/nexus/images.html#yakju

 

Takker. 11 minutt igjen av min nåværende download. Får håpe det funker. Men fortsatt... da er jeg jo bare tilbake til der jeg var for 90 minutter siden og må starte på nytt. Må jo fikse root for f.eks å få brukt trackball advanced eller hva det heter :)

Lenke til kommentar

C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk\platform-tools>fastboot update

archive does not contain 'boot.sig'

archive does not contain 'recovery.sig'

archive does not contain 'system.sig'

--------------------------------------------

Bootloader Version...: PRIMEKJ10

Baseband Version.....: I9250XXKK1

 

og når jeg er ferdig, er det fortsatt bootloop med gooogle-logo :/

Lenke til kommentar

Netonnet suger lut! Jeg har skrevet de 3 mail uten å få svar! "Hvis mailen kommer før kl 15 får du svar samme dag" Meg i rævva! Det er 4 dager siden første melding.

 

Nå har jeg avbestilt (ser at det er veldig trendy her inne så hiver meg på) og våger en bestilling hos cdon. Vet dere om det nå går greit å få derfra? Eller er det batch og man må vente og blabla? Setter stor pris på om noen gidder å svare :)

Lenke til kommentar

Uff jeg har merket en bitteliten ripe i glasset hvis jeg holder tlf i en spesiell vinkel mot lyset.. Om den var der før jeg fikk den eller om jeg har klart det, er usikkert.. Kan nok ikke sende den inn nå. Det er vel bare å leve med det eller finnes det en løsning?

 

Merkelig:

 

Ja jeg veit... Er på en måte ekstra surt når den skal tåle mye. Derfor jeg kanskje lurer på om den ripa var der når jeg fikk den. Kan ikke skjønne at jeg har klart det selv.

Men litt seint å si ifra om det nå. Jeg får nok bare leve med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...