Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp fra dere mer erfarne galaxy nexus brukere.

 

1. Få batteri ikonet i prosent. Joda har en widget som kan vise prosenten øverst til venstre. Men trenger ikke to ikoner.

2. Savner virkelig safari's scroll to top ved å trykke øverst på skjermen.

3. Har chrome en fullskjermsmodus der hele skjermen brukes til nettsiden?

 

Lenke til kommentar

Er det slik at tlf deres blir veldig varm ved feks surfing? Hele skjermen blir varm og området rundt kamera blir veldig varmt etter 5min lett bruk.

Verst er det med opera og chrome, best med firefox

 

Min blir sånn ved all bruk. Ufattelig plagsomt og elendig. Synes batteritiden er langt langt under hva den var i starten. Har gått fra å kunne være lite brukt i 3 dager til å så vidt holde i en dag, og da har jeg ikke brukt den omtrent.

Lenke til kommentar

Trodde chrome hadde erstattet android browsern på 4.1.1?

 

Dette gjelder kun på Nexus 7 (og sikkert andre fremtidige enheter). Poenget er at en enhet ikke skal miste Browser i en software update. Chrome-versjonen på Nexus 7 oppgraderes for øvrig ikke i samme takt som Chrome i Play Store.

Okey! Stock android browsern er ikke noe særlig. Blir å bruke Chrome. Er ikke noe rart de fleste går for 3. party browsere på android. Men synes det er rart at ikke Google gjør noe med dette.

Lenke til kommentar

Okey! Stock android browsern er ikke noe særlig. Blir å bruke Chrome. Er ikke noe rart de fleste går for 3. party browsere på android. Men synes det er rart at ikke Google gjør noe med dette.

 

Google gjør noe med dette, ref. Nexus 7 som ikke har Browser appen. Vi vil nok se mange flere enheter fremover som kun har Chrome. Det blir spennende å se hva HTC og Samsung gjør med dette. For øvrig finnes inntil videre Browser på alle enheter i form av WebView inne i andre apper, men Google ønsker å skrive om dette slik at det er Chrome som brukes i WebViews også.

 

Mer info her: https://developers.google.com/chrome/mobile/docs/faq

Lenke til kommentar

Jeg elsker stockbrowser, hva går jeg glipp av?

Testet Chrome og kjekt med sync av tabs og bokmerker, men savnet flash.

 

Nå er jo flash ræva uansett i Jelly Bean :'(

Jeg sverger også til stock, og har litt problemer med å se hva jeg går glipp av. Bruker fullskjerm og skjult meny (prøvefunksjoner). Digg å utnytte hele skjermen.

 

Har også Chrome installert men liker stock bedre.På pc sverger jeg til Chrome.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjører du noe slags form for custom-rom? Isåfall ville jeg ha hørt med utvikleren av ROM'en.

Ingen oppdateringer du har tilgjengelig på google play heller?

 

Nope, kjører alt helt stock, og Maps er helt oppdatert. Finner desverre ikke noe løsning ved å google heller.

Send inn feilmelding til google,før du trykker send sp er det et "preview" option.Se om du finner noe fornuftig der.

Hvilken maps version et det du har?Kan du rolle tilbake ved å finne en elder version hos xda developers f.eks?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en bra beskyttelse for Nexusen? Ser ikke ut til at Samsung har noe offisielt.

 

Tenker enten på en veske som jeg tar den ut av når jeg skal bruke den (den jeg har til HTC Desire er glimrende), eller en som alltid sitter på (gummibumper e.l.). Den som følger med Nokia Lumia 800 er et eksempel på en glimrende gummibumper som er minimalistisk, sitter godt og ikke tilfører mye vekt.

 

Takker for svar.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en bra beskyttelse for Nexusen? Ser ikke ut til at Samsung har noe offisielt.

 

Tenker enten på en veske som jeg tar den ut av når jeg skal bruke den (den jeg har til HTC Desire er glimrende), eller en som alltid sitter på (gummibumper e.l.). Den som følger med Nokia Lumia 800 er et eksempel på en glimrende gummibumper som er minimalistisk, sitter godt og ikke tilfører mye vekt.

 

Takker for svar.

 

Kan ikke anbefale noe, da jeg ikke har prøvd ut noe, men her er det noen gummibumpers: http://s.dealextreme.com/search/Galaxy+Nexus.html?category=500

og her er sånne vesker:

http://s.dealextreme.com/search/Galaxy+Nexus.html?category=509

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...