Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flasha en rom som ikke gikk så bra.

Skal tilbake til å flashe CWM, men pcen finner ikke telefonen som en ADB enhet. Noen som har en link til fungerende usbdrivere?

 

Sitter uten rom og cwm akkurat nå :/

 

 

Kom i mål til slutt.

Kan være greit å vite for andre hvordan du kom i mål til slutt :)

2000MAH og ebay ; søk etter samsung nexus battery og velg en av topp rated selgerne.

Du bør se etter et med NFC iallefall 8)
Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Google-Galaxy-Nexus-GT-I9250-2000mah-Extended-Battery-Case-Cover-/120832462058?pt=PDA_Accessories&hash=item1c222d0cea#ht_5369wt_802 fra han kjøpte jeg. Ifolge brosjyren saa tilbyr batteriet hvor mye var det? 20%? For vondt i hodet for simpel matte!

 

Anyways, garantien er i en graasone, mitt glass er delvist knust og skal sende den inn til chess for skifting av glass, men ork aa flashe tilbake og er ikke redd for aa miste garantien da jeg tviler service-folka ikke bryr seg da det ikke er det dem skal fikse, om du derimot har noe som kan vaare en software feil (rebooting etc) saa kan dem vel skylde paa flashingen, men kan ikke se at dette skal vaare en issue, lett aa restore i tilfelle.

Lenke til kommentar

Kan ikke anbefale noe, da jeg ikke har prøvd ut noe, men her er det noen gummibumpers: http://s.dealextreme...ml?category=500

og her er sånne vesker:

http://s.dealextreme...ml?category=509

 

Takke for svar. Jeg vet allerede om flere nettsider hvor jeg kan få tak i mange ulike vesker/etuier, men det er alltid så vanskelig å vite hvor bra de vil sitte. Derfor er det fint med erfaringer.

 

Har noen mistet sin Nexus i gulvet? Den har jo litt buet skjerm, noe som muligens hindrer at skjermen ødelegges lett? Jeg behandler alltid dingsene mine veldig pent, så jeg mister den neppe. Men man vet jo aldri...

Lenke til kommentar

Jeg mistet den fra "hoftehoyde" med lav hastighet og fronten ble knust, ikke ille men nok til aa irritere meg, med sort bakgrunn saa ser du ikke engang sprekkene men er redd fuktighet etc vil i lopet av tid snike seg inn der, ringte chess faktisk idag og jeg skal sende den inn for fiksing, betaler 70spenn i maaneden for forsikring saa egenandelen ble paa 500kr.

 

Vennene mine mener den er ikke saa ille men naar mobilen er ditt "primary tool" til nettbank, nyheter etc saa vil jeg ha en skjerm som er strooken.

 

Men at ikke nexus har Gorilla glass 2 irriterer meg, den har hardent glass hva enn det betyr men vurderer aa bestille en glass-protector fra ebay, noen som har noe erfaringer med det btw?

Lenke til kommentar

Jeg mistet den fra "hoftehoyde" med lav hastighet og fronten ble knust, ikke ille men nok til aa irritere meg, med sort bakgrunn saa ser du ikke engang sprekkene men er redd fuktighet etc vil i lopet av tid snike seg inn der, ringte chess faktisk idag og jeg skal sende den inn for fiksing, betaler 70spenn i maaneden for forsikring saa egenandelen ble paa 500kr.

 

Vennene mine mener den er ikke saa ille men naar mobilen er ditt "primary tool" til nettbank, nyheter etc saa vil jeg ha en skjerm som er strooken.

 

Men at ikke nexus har Gorilla glass 2 irriterer meg, den har hardent glass hva enn det betyr men vurderer aa bestille en glass-protector fra ebay, noen som har noe erfaringer med det btw?

 

Wow. 840,- i året for en forsikring og når det skjer noe må du ut med 500,- ? Jeg skulle vært RIMELIG sikker på at jeg hadde for vane å miste telefonen i gulvet før jeg gikk med på noe sånt.

Lenke til kommentar

Kan ikke anbefale noe, da jeg ikke har prøvd ut noe, men her er det noen gummibumpers: http://s.dealextreme...ml?category=500

og her er sånne vesker:

http://s.dealextreme...ml?category=509

 

Takke for svar. Jeg vet allerede om flere nettsider hvor jeg kan få tak i mange ulike vesker/etuier, men det er alltid så vanskelig å vite hvor bra de vil sitte. Derfor er det fint med erfaringer.

 

Har noen mistet sin Nexus i gulvet? Den har jo litt buet skjerm, noe som muligens hindrer at skjermen ødelegges lett? Jeg behandler alltid dingsene mine veldig pent, så jeg mister den neppe. Men man vet jo aldri...

Har begge disse fra dx selv. Pleier å være ok kvalitet på produktene derfra, i det minste ift. pris. Gummibumperen bruker jeg stort sett når jeg er ute på byen pga. økt risiko for å miste mobilen. Den funker helt kurant, kanskje litt løs, men den har aldri falt av. "Skinn"veska var faktisk i ganske dårlig kvalitet. Ble veldig fort slitt, og inni skinnet er det ei plastikkramme som holder nexusen på plass. Denne begynte ganske raskt å sprekke, og nå holder den såvidt fast på nexusen. Bruker den kun på jobb nå, og kan ikke anbefales.

Lenke til kommentar

Jeg mistet den fra "hoftehoyde" med lav hastighet og fronten ble knust, ikke ille men nok til aa irritere meg, med sort bakgrunn saa ser du ikke engang sprekkene men er redd fuktighet etc vil i lopet av tid snike seg inn der, ringte chess faktisk idag og jeg skal sende den inn for fiksing, betaler 70spenn i maaneden for forsikring saa egenandelen ble paa 500kr.

 

Vennene mine mener den er ikke saa ille men naar mobilen er ditt "primary tool" til nettbank, nyheter etc saa vil jeg ha en skjerm som er strooken.

 

Men at ikke nexus har Gorilla glass 2 irriterer meg, den har hardent glass hva enn det betyr men vurderer aa bestille en glass-protector fra ebay, noen som har noe erfaringer med det btw?

 

Wow. 840,- i året for en forsikring og når det skjer noe må du ut med 500,- ? Jeg skulle vært RIMELIG sikker på at jeg hadde for vane å miste telefonen i gulvet før jeg gikk med på noe sånt.

Verste er at egenandelen forste tre maanedene er paa 850 kr eller noe lignende for ulykker og akkurat hatt den i tre maaned. Men oppgraderte fra standard til denne forsikringen (fra 30 kr til 70 kr) Men mobilen min har blitt stjaalet 2 ganger i Oslo det siste aaret ( begge to var GSII) og forste gang betalte jeg .. 400 kr tror jeg? andre gang 800kr i egenandel og nye GSII var paa plass i lopet av noen dager.

 

For aa sette det hele i perspektiv : Jeg googlet firmaer som fikset knuste GSII/nexus og dem skal ha 1850 kr for aa skifte glass, det er jo sinnsykt!

 

Blir til at jeg skal bestille de gummibumperne naar jeg forst skal ut paa fylla og lignende tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg mistet den fra "hoftehoyde" med lav hastighet og fronten ble knust, ikke ille men nok til aa irritere meg, med sort bakgrunn saa ser du ikke engang sprekkene men er redd fuktighet etc vil i lopet av tid snike seg inn der, ringte chess faktisk idag og jeg skal sende den inn for fiksing, betaler 70spenn i maaneden for forsikring saa egenandelen ble paa 500kr.

 

Vennene mine mener den er ikke saa ille men naar mobilen er ditt "primary tool" til nettbank, nyheter etc saa vil jeg ha en skjerm som er strooken.

 

Men at ikke nexus har Gorilla glass 2 irriterer meg, den har hardent glass hva enn det betyr men vurderer aa bestille en glass-protector fra ebay, noen som har noe erfaringer med det btw?

 

Wow. 840,- i året for en forsikring og når det skjer noe må du ut med 500,- ? Jeg skulle vært RIMELIG sikker på at jeg hadde for vane å miste telefonen i gulvet før jeg gikk med på noe sånt.

Verste er at egenandelen forste tre maanedene er paa 850 kr eller noe lignende for ulykker og akkurat hatt den i tre maaned. Men oppgraderte fra standard til denne forsikringen (fra 30 kr til 70 kr) Men mobilen min har blitt stjaalet 2 ganger i Oslo det siste aaret ( begge to var GSII) og forste gang betalte jeg .. 400 kr tror jeg? andre gang 800kr i egenandel og nye GSII var paa plass i lopet av noen dager.

 

For aa sette det hele i perspektiv : Jeg googlet firmaer som fikset knuste GSII/nexus og dem skal ha 1850 kr for aa skifte glass, det er jo sinnsykt!

 

Blir til at jeg skal bestille de gummibumperne naar jeg forst skal ut paa fylla og lignende tenker jeg.

Reiseforsikring dekker jo alle skader eller tyverier ute.. til en billigere penge uten egenandel.

 

Dette er jo nesten som den forsikringa elkjøp prøver å prakke på deg.

Lenke til kommentar

Flasha en rom som ikke gikk så bra.

Skal tilbake til å flashe CWM, men pcen finner ikke telefonen som en ADB enhet. Noen som har en link til fungerende usbdrivere?

 

Sitter uten rom og cwm akkurat nå :/

 

 

Kom i mål til slutt.

Kan være greit å vite for andre hvordan du kom i mål til slutt :)

2000MAH og ebay ; søk etter samsung nexus battery og velg en av topp rated selgerne.

Du bør se etter et med NFC iallefall 8)

Er bare jeg som er dum å glemmer at fast boot er volum opp og ned, ikke bare ned og inn i ODIN mode :p Det med drivere fant jeg ikke ut av. Plutselig i prosessen ville ikke noen pcene mine finne telefonen som ADB enhet.

Lenke til kommentar

Frekt svar spor du meg og naa gir dem falsk haap for aa roe ned folkemengden, naar man lyver og ikke holder det man lover saa holder ikke kvalitetsikringen, da bor man gaa i detaljer, hva er different? Mener google at samsung norge maa teste noe dem har gitt ut i USA selv just in case samsung norge skulle plukke opp noe dem ikke plukket opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...