Gå til innhold

AnonymDiskusjon


Deaktivert Konto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Og...

 

Lurer på om ts til denne tråden er ts for denne, og denne, i så fall lukter det troll og litt grøt her og der- samsvar i tidspunkter og samme antall totalposter, gir meg den litt vemmelige følelsen.

 

(Skum) Leste ikke annet enn første posten til den du linka til, og du kan ta det helt med ro - vi er ikke samme person. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Samtidig som du gikk opp en til på postqounten, ble de to andre trådstarternes postcount justert med en opp ....

Pussig sammentreff, hva tror du?

Det vet jeg ingenting om. Men jeg regner med mod/adm har kontroll på dette. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Og der skjedde det igjen! - mer enn besynderlig. Kanskje du bør kontakte mod - ikke at jeg har stor teknisk innsikt, men det kan jo hende du har noen som manipulerer kontoen din ...

jeg har forøvrig satt over havregrynsgrøt på koking - foretrekker du syltetøy ved siden av guffa, eller nøyer du deg med smør og sukker og kanel?

Har du ikke helt fått med deg "AnonymDiskusjon" har en egen teller, uansett hvilken tråd den anonyme skriver i?

Kanel og litt eple hadde vært bra. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Eller denne:

 

Folkens,sjekk de andre trådene ts har startet.......

 

3 276 innlegg på Diskusjon.no og du har fortsatt ikke forstått hvordan anonym-brukeren fungerer?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Helt off topic her, lurer på noe. Hva heter den eldste tråden på forumet her? vet diskusjon.no ble opprettet 1999 så kunne tenkt meg å se hvordan den første tråden var:)

 

Edit: gjorde litt research og fant ut forumet ble startet i 2001 ikke 1999 så jeg tok feil der:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...