phil Skrevet 24. juli 2001 Skrevet 24. juli 2001 Hei Vil bare takke for en utrolig bra side! Helt siden jeg ble bitt av video og redigerings-basillen for noen år siden har jeg savnet en norsk side om dette emnet. Leste testen deres om AlamDV, og har nå anskaffet meg denne. Er allerede i gang med min egen lille versjon av Star Wars. Moro! Synd applikasjonen fremdeles er ustabil, men det kan jeg leve med. I testen står det at AVI-DV ikke er støttet i AlamDV. Men jeg hadde ingen problemer med å lage et klipp hentet fra et DV kamera via firewire, og lagre resultatet tilbake på tape. Gleder meg til videre tester, guider og annet stoff om videokamera og redigering Phil [ Denne Melding var redigert av: phil på 2001-07-24 12:00 ] 1
allyse Skrevet 27. juli 2001 Skrevet 27. juli 2001 AlamDV er kult ja:-) Jeg har selv fått AVI-DV til å virke med programmet, men det er AlamDV selv som sier det ikke støtter det. Da jeg prøvde MOV(QT)-DV fikk jeg det til med en gang uten problemer, og følte meg sikker nok til å betegne dette som at programmet støtter QT-DV. Mvh Aleksander Lyse
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) **** **** Endret 28. desember 2004 av Slettet-VqMh8ni9
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Advarsel for en aldeles idiotisk 3+ års bump er utdelt, tråd stenges. 2
Anbefalte innlegg