Gå til innhold

Hvile spill leter jeg etter?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Etter en lang dag på jobb, så er det alltid godt å sette seg ned forran pc`en å forsvinne inn i et spill. Problemet nå er at den siste tiden har jeg ikke kost meg så mye. Trodde jeg var blitt lei av spilling generelt, men det var før jeg kom over spill som:

 

- Mass Effect 1 & 2

- KOTOR 1 & 2

- Deus Ex: Human Revolution

- Starcraft 2

 

Dette er spill som har fått meg til slå i hel skremmendes mange timer og gir meg en vis antydning på at jeg elsker spill med en skikkelig bra og gjenomført historie. Å helst at man har en vis frihet til å ta valg og havne i mange forskjellige dialoger.

 

Neste spill nå er Fallout 3, som er på vei ned via Steam. Er det noen andre juveler som hadde passet meg midt i blinken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hopp over fallout 3 og spill New Vegas istedenfor.

Hør på dette, aller helst burde du spilt fallout 1 og 2, siden fallout 3 er søppel til sammenligning.

 

Liker du gode historier burde du også finne deg Baldurs gate 1 og 2! :)

 

Fallout 3 er ikke søppel den eneste forskjellen er at det er flere quest i New Vegas .

Lenke til kommentar

Hopp over fallout 3 og spill New Vegas istedenfor.

Hør på dette, aller helst burde du spilt fallout 1 og 2, siden fallout 3 er søppel til sammenligning.

 

Liker du gode historier burde du også finne deg Baldurs gate 1 og 2! :)

 

Fallout 3 er ikke søppel den eneste forskjellen er at det er flere quest i New Vegas .

 

Historiemessig, dialogmessig, rollespillmessig kan det ikke måle seg med FO1 og FO2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man får Fallout 3 Game of the Year Edition ganske billig i dag, så det er ingen grunn til å ikke spille det og DLCene. Er mye humor og moro i spillet selv om New Vegas er bedre.

 

Om man skal se etter historie i spill må selvsagt Baldur's Gate 1 + 2 og Planescape: Torment nevnes på hedersplass.

Lenke til kommentar

Å helst at man har en vis frihet til å ta valg og havne i mange forskjellige dialoger.

 

Hopp over Fallout 3, og spill et Obsidian-spill i stedet om du vil ha frihet til å ta valg. Fallout New Vegas er det mange som allerede har nevnt.

 

Hvis det er historie du er ute etter, hopp over rollespillsjangeren og spill et eventyrspill. Gabriel Knight 1-3, Broken Sword - Shadow of the Templars, Grim Fandango, Longest Journey 1 & 2, Syberia for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Haugevis av Bioware spilt har blitt nevnt. Fy fader de klarer å lage spill! Ellers så fant jeg Oblivion til å bli litt slitsomt, så ser heller fram til TES: Skyrim. Noe jeg helt sikkert ikke er alene om heller. Så har du alltids Mass Effect 3 i første kvartal 2012, når den tid kommer.

Endret av SgtKimbo
Lenke til kommentar

Takker for mange gode svar. Ser frem til å kose meg igjennom Fallout 3 og New Vegas. Ellers ser jeg voldsomt frem til Mass Effect 3 og Skyrim. Mulig jeg også hiver meg over di gamle Fallout spillene og Grim Fandango.

 

Dragon Age: Origins har jeg spilt og det var bra en stund, men så mistet jeg lysten til å fortsette. Samme skjedde med Oblivion.

 

Edit: Bioshock ser også litt tøft ut. Bra story?

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Etter en lang dag på jobb, så er det alltid godt å sette seg ned forran pc`en å forsvinne inn i et spill. Problemet nå er at den siste tiden har jeg ikke kost meg så mye. Trodde jeg var blitt lei av spilling generelt, men det var før jeg kom over spill som:

 

- Mass Effect 1 & 2

- KOTOR 1 & 2

- Deus Ex: Human Revolution

- Starcraft 2

 

Dette er spill som har fått meg til slå i hel skremmendes mange timer og gir meg en vis antydning på at jeg elsker spill med en skikkelig bra og gjenomført historie. Å helst at man har en vis frihet til å ta valg og havne i mange forskjellige dialoger.

 

Neste spill nå er Fallout 3, som er på vei ned via Steam. Er det noen andre juveler som hadde passet meg midt i blinken?

kunne gitt deg en hel liste, du har veldig vid variasjon på din liste der, hadde vært bedre om du spesifiserte litt mer hva du leter etter/hva du likte med de forgje spillene, blir for dumt å skulle prøve å foreslå noe som "passer deg perfekt" fra dette desverre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...