Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fått den. Først jeg så den var det gigantisk. Var litt bekymret der og da om den passer lomma. Jeg kan med glede si at den gjorde det i min "slim fit hipsterbukse".

 

Under ser dere telefonen i all majestet. Jeg med min jentefinger hadde ikke noe problem med å holde den, Selv om jeg må innrømme at det tok meg noen timer å justere måten jeg holder en telefon på.

 

Og en bilde av telefonen i bukselomma.

 

S-pen har jeg bare lekt litt med. Kommer med mer helheltinntrykk når jeg får satt meg ordentlig inn i den.

 

Hvor bestillte du din fra? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg også fått den. Først jeg så den var det gigantisk. Var litt bekymret der og da om den passer lomma. Jeg kan med glede si at den gjorde det i min "slim fit hipsterbukse".

 

Under ser dere telefonen i all majestet. Jeg med min jentefinger hadde ikke noe problem med å holde den, Selv om jeg må innrømme at det tok meg noen timer å justere måten jeg holder en telefon på.

 

Og en bilde av telefonen i bukselomma.

 

S-pen har jeg bare lekt litt med. Kommer med mer helheltinntrykk når jeg får satt meg ordentlig inn i den.

 

Hvor bestillte du din fra? :D

 

 

Bestilte fra yesasia.com. Handler mye musikk, film og spill der og er ganske fornøyd med butikken deres. Men dem tuller dessverre ikke med prisen så det blir nok en liten dose moms for meg, prisen blir da ganske lik den norske minus norsk garanti :p.

 

Bjarnemann: Jeg er ganske fornøyd, gikk fra Galaxy S til denne. Tror ikke du merker stor forskjell annet enn bedre oppløsning, større skjerm og en stylus da hardware er temmelig lik om ikke helt lik S2 sin.

Endret av luvotomy
Lenke til kommentar

Det jeg tenkte meg også. Hvordan er batteriet? Og er skjermen for stor?

 

 

Jeg har nettopp kalibrert batteriet (Tømme den helt for så å lade den fullt uten å slå på telefonen).

 

Men før det så måtte jeg lade iløpet av en dag ved hyppig bruk. For se hvordan den er nå som jeg har kalibrert den.

 

Personlig føler jeg ikke skjermen er for stor. Så lenge den passet lommen så er jeg absolut fornøyd. Se film og serie er brilliant på denne

Lenke til kommentar

Jepp. Hadde Champion forrige uke, og har Fastpris Medium nå (500 min, 200 SMS, 1000MB) og det passer perfekt for mitt bruk :-) 429 kr per mnd er heller ikke gale med tanke på at det også inkl. nedbetaling av telefonen.

 

Skulle gjern hatt medium selv, men 200 sms er dessverre alt for lite. Dette er faktisk det eneste jeg synes er negativt med tele2. Jeg kommer fra onecall, lg der var det 500 minutt, 500 meldinger for199. Derfor måtte jeg gå for large hos tele2.

 

Måtte overføre nummeret mitt, noe som skal ta 10 dager. Noen som vet om det er vanlig å sende movbilen med en gang de kommer inn på lager, og så sende simkort etterpå, eller sendes alt sammen tror dere?

Lenke til kommentar

"Gode nyheter for alle som venter på Galaxy Note! Denne uken begynner vi å sende ut eksemplarer til forhandlere og distributører i Norden. Med Galaxy Note kan du enkelt skrive mail, ta notater eller oppdatere kalenderen med den smarte pennen, i stedet for å bruke det tradisjonelle tastaturet." - Samsung Norge (Facebook)

Det var da faen meg på tide! :D Da får jeg min mest sannsynlig i slutten av uken, men jeg tenker at mandag neste uke er mer sannsynlig. Kommer vel an på hvor rask Tele2 er.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Om man bestiller fra Pixmania som enkelte i tråden her har gjort, vil da norske forbrukerrettigheter og forsikringsvilkår gjelde?

Ja, den fungerer som vanlig norsk nettbutikk, så du skal ha det ja. Har lest litt varierende tilbakemedlinger, men en artikkel fra dinside påpeker at dem har blitt bedre. Pixmania er en av de største nettbutikkene for elektronikk i europa.

Lenke til kommentar

Da tar jeg sjansen. Kjøpte meg Galaxy Gio i dag for å ha en vente/fyllemobil til senere, men den er så rævva at jeg ikke gidder å vente på Galaxy Nexus, eller at denne offisielt kommer til Norge!

Bestiller du Nexus fra England har du den innen uka er omme. Er selv veldig i tvil om note eller nexus.

Lenke til kommentar

Bestiller du Nexus fra England har du den innen uka er omme. Er selv veldig i tvil om note eller nexus.

 

Hadde ikke du, Teac bestilt Nexus? :) Er selv veldig i tvil om hvilken jeg skal ta.

Nei, har ikke bestilt. Kunne mest tenkt meg å bestille Nexus fra Norge, for så ha muligheten for å sende tilbake på angrefristen om den ikke lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke bestilt. Kunne mest tenkt meg å bestille Nexus fra Norge, for så ha muligheten for å sende tilbake på angrefristen om den ikke lever opp til forventningene.

 

Er det bare å sende den tilbake om du ikke vil ha den, etter at du har brukt den? I så fall kommer jeg til å gjøre det med Note - sender den tilbake om jeg føler den blir for stor :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...