Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung Galaxy Note er ikke bare en mobiltelefon men en blanding mellom mobil og nettbrett.

Og da burde Galaxy Note komme i en rimeligere WIFI versjon også. :dontgetit:

Ser ærlig talt ikke helt poenget. Om jeg skulle ha et nettbrett ville jeg heller kjøpt iPad 2 eller Galaxy Tab 7-10.1.

 

Galaxy Note er stor, men ikke så stor. Den minste Galaxy Taben egner seg bedre som nettbrett om du skal ha noe lite.

 

Enig der. Hele poenget med Note er jo at den til en viss grad eliminerer behovet for flere enheter. Om man hadde fjernet telefon-funksjonen hadde man igjen måttet bære en telefon i tillegg til Note. Og da ville jeg heller gått for et 7" eller større nettbrett over Note.

Har dere ikke irritert dere over at nettbrett ikke får plass i lomma?.

 

Dessuten bruker Android telefoner 3G nettet selv om du ikke bruker dem, :(

Og det blir sabla dyrt for oss som sverger til kontantkort.

 

Har 7" Nettbrett selv. :thumbup:

Endret av Leseren
Lenke til kommentar

Med appen SystemPanel (Lite) ser jeg at nesten alt minnet er brukt opp. Det står at Samsung-tastatur bruker 262mb ram. Hvordan kan dette ha seg? Er det mulig å gjøre noe med det? Står forresten også at det er 800mb tilsammen. Telefonen har da vel 1gb?

 

Er veldig fornøyd med overgangen fra iPhone 4 til denne. Er Mac-fan men ser nå at jeg liker Android bedre enn iOS. Installerte nylig nettleseren Dolphin. Utrolig fin. Liker særlig godt at man kan lage egne tegn man skriver over skjermen for å komme til de nettsidene man besøker ofte.

Lenke til kommentar

Med appen SystemPanel (Lite) ser jeg at nesten alt minnet er brukt opp. Det står at Samsung-tastatur bruker 262mb ram. Hvordan kan dette ha seg? Er det mulig å gjøre noe med det? Står forresten også at det er 800mb tilsammen. Telefonen har da vel 1gb?

 

Er veldig fornøyd med overgangen fra iPhone 4 til denne. Er Mac-fan men ser nå at jeg liker Android bedre enn iOS. Installerte nylig nettleseren Dolphin. Utrolig fin. Liker særlig godt at man kan lage egne tegn man skriver over skjermen for å komme til de nettsidene man besøker ofte.

 

 

Så mye bruker tastaturet hos meg:

 

post-62564-0-77478200-1321802640_thumb.png

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg fjerner programmer som kom forhåndsinstallert på enheten som jeg ikke får avinstallert via programmer?

 

post-62564-0-62605300-1321898272_thumb.png

Det er dem applikasjonene jeg ikke får avinstallert(+ et program som heter Ipla).

 

Når jeg går inn for å avistallere dem står det bare slikt:

post-62564-0-11766400-1321898440_thumb.png Har ikke muligheten til å slette dem.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...