Gå til innhold

PL: Stoke vs Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

For å mene clattenshit gjorde en grei kamp må du enten være møkk(manu)-supporter eller som ikke tør å kritisere dommeren for å virke "useriøs"..

 

Vi har god grunn til å slakte den jævla grisen av en dommer.

Du slår meg som en fornuftig herremann.

 

Slakt hvem du vil. Andre har helt garantert like gode grunner til ikke å gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clattenburg kunne vel fint dømt 3-4 straffer til Liverpool uten at noen hadde sagt noe på det. 2 handser, spesielt den siste der spilleren går ned i takling med armene 45 grader ut fra kroppen er slettes ingen naturlig vinkel, og han gjør det kun for å stoppe ball. Situasjonen der Skrtel blir feid overende er også en situasjon man fint kan blåse straffe på samt minst gult kort til forsvarer uten at det har noe å si. Det er frispark + gult overalt ellers på banen.

 

Dessuten er det helt latterlig at kampens første og eneste gule kort kommer til Suarez for kjeftbruk. Kunne fint vært delt ut en 5-6 før det, og det til begge lag.

 

Allikevel, jeg skal ikke skylde på dommeren. Til syvende og sist spiller vi en rævva kamp - OK, Stoke hadde et angrep i hele kampen - der fikk de straffespark som de scoret på. Var stort sett eneste gangen de var farlige i hele kampen. At ikke Henderson scorer alene med keeper er bare fjas, men at Adam ikke legger den 45 til Downing i situasjonen etterpå fremfor å skyte fra nesten død vinkel er enda mer utrolig. Vi har bra pasningsspill, men det er assistpasningen som mangler. Den siste, forløsende pasningen vi trenger. Det samme har vi sett hele sesongen. Det må øves mer på baller inn i feltet. At vi driver og lemper høye baller inn i feltet på Suarez, Kuyt og Downing mot Stoke-forsvaret er så latterlig at jeg får ikke sagt det. Her må vi tråkle oss gjennom på små flater - noe Suarez er ekspert på, men da må midtbanen fylle på og oppholde Stoke-forsvaret, slik at ikke Suarez må kjempe mot hele backrekka samtidig.

 

Jeg sa det før kampen at jeg forventet en smell - det er bare så sykt surt når det faktisk stort sett blir spill mot et mål. Vi hadde fortjent uavgjort. Faen heller, vi skulle vunnet.

 

Neste kamp forventer jeg at Carragher sitter på benken og at Gerrard er tilbake. Vi kommer til å bli voldtatt av Spurs med Carra i midtforsvaret. Han er en ledertype, han har oversikt, men gjør for mye personlige feil. Jo før han får plass ved siden av Kenny på benken som trener, jo bedre.

 

YNWA

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å mene clattenshit gjorde en grei kamp må du enten være møkk(manu)-supporter eller som ikke tør å kritisere dommeren for å virke "useriøs"..

 

Vi har god grunn til å slakte den jævla grisen av en dommer.

Du slår meg som en fornuftig herremann.

 

Slakt hvem du vil. Andre har helt garantert like gode grunner til ikke å gjøre det.

Jeg er HELT enig med deg. Det er tross alt ingen ander en United som har rett til å slakte dommere. At Liverpool supportere klager på en dommer som rett og slett var elendig forstår jeg ikke. Vi snakker bare om 3-4 straffespark som de skulle hatt, men herregud, dommere kan jo ikke følge regler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

I mine øyne var det bare Lucas som ikke presterte under pari i går. Han var i mine øyne positiv, og så også enda mer offensivt enn det han har gjort tidligere.

 

Suarez var prestasjonsmessig helt grei, gjorde mye ugagn og skaper stort sett det som er. Holdningen derimot, den liker jeg ikke. Klager og syter, og henger med hodet hele kampen.

 

Enrique, Adam, Downing, Carra. Forferdelig dårlige i går. Adam og Downing ga utallige baller i beina på motstanderen.. Lurer på hvor høy feilprosent Adam hadde i går? Grusomt. Ble etterhvert drittlei den måkingen til Carra, hvor 80% av ballene skrudde ut mot høyre over sidelinja. Faen så irriterende.

Lenke til kommentar

Mye skuffende ja. Kjipt med så mange under pari på en dag vi stort sett hadde ballen hele tiden. Lucas og Agger får godkjent sammen med Suarez og Reina som gjør lite annet enn å slippe inn straffen, ellers er det som sagt under pari.

 

Bellamy hadde et friskt innhopp og det var gøy å se han i Liverpooldrakt igjen, virket pigg og var en del invollvert i perioden han spilte. Kjeftet litt på en del av Stoke-spillerene fikk han gjort også.

 

x999.jpg

 

Alt i alt så synes jeg det er en vanskelig kamp å vurdere. Vi prøver, men sliter med å skape det siste lille. Og samtidig som vi gir bort ballen mye, kjører vi over Stoke i banespillet. På en dag med litt klaff hadde vi fått 3p, men ender desverre opp med 0. Vi har oss selv å takke, men håper og tror vi klarer å reise oss til kampen mot Tottenham. Mer får vi ikke gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...