Gå til innhold

PL: Stoke vs Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen så skuffa jeg er nå, av absolutt alle mann. Og hva i helvete er vitsen med å ta korte cornere for så å blåse de langt over mål, når vi endelig har fått inn Carroll? Fatter faen ikkke en dritt, jævla sopere hele gjengen i dag. Null bevegelse og vilje. Clattenburg gjorde sitt for å gi stoke 3p og det klarte han faen meg.

 

Og Suarez............. Siste sjansen der hadde faen meg Henderson putta.

Lenke til kommentar

Jeg mener at på begge handssituasjonene var greit at det ikke ble blåst på. Er ofte slik at det ikke blir blåst når ballen treffer hånden fra 2 meters avstand. Jeg vet jeg hadde blitt sur om vi hadde fått i mot oss. Carra/Walters situasjonen synes jeg er en grei straffe. Carra legger armen rundt han og holder legge nok til at han kommer seg på rett side. Kun Carragher som har konsentrasjonsproblemer og tempotrøbbel som gjør at det der skjer.

Lenke til kommentar

Skuffende. Ble akkurat like tøft som forventet, vi begynner bra men faller sammen etter baklengsen og massevis av feil. Hjelper etter byttene, men vanskelig å gjøre noe mot Stoke med ørten mann i forsvar. Når det er sagt så kunne vi fort hatt flere straffer, og vi hadde egentlig fortjent poeng i dag synes jeg.

 

Føler meg som en punktert badeball. Møkk.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...