Gå til innhold

Her er Norges billigste nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kurant med en spesifikk hardware-test, da denne saken sier NADA om datakomponenter (det var kanskje ikke meningen i utgangspunktet heller).

 

Pixmania hører heller ikke hjemme her, de følger ikke norsk lov. Da kan en jo like gjerne legge til enhver nettbutikk som sender til Norge uansett hvilket land det har base i. DustinHome er på den andre siden av grensen, de er svenske pr def, men de følger norsk lov - noe som er det viktigste poenget her (det som gjør de til en fullgod, norsk nettbutikk), i motsetning til treg levering og misfornøyde kunder som er irrelevant i denne sammenhengen.

 

Hva er det egentlig HPX lever av? De har vært her lenge, føles det ut som hvertfall - og alltid på bunn i pristester.

Lenke til kommentar
Min erfaring er at man skal være veldig forsiktig med å handle hos noen som har mange "kunder som klager uten grunn". Generelt er alt uten grunn når det ikke gjelder en selv.

Alle butikker har mange som klager uten grunn.

 

Det er forskjell på "mange" og mange. Og en butikk som forholder seg til "kunden har alltid rett" eller "no questions asked" har ALLTID bedre rykte enn en som skal krangle på retur. Det koster naturligvis ekstra å ha en "no questions asked"-politikk, men det er et valg opp til hver enkelt butikk. At Pixmania har et dårligere rykte enn alle andre nettbutikker her på hardware.no, er ingen hemmelighet. Begynner å se ut som Dustin Home har et bedre rykte enn alle andre nettbutikker også, noe jeg merker meg.

Lenke til kommentar

Jeg registrerer at du fortsetter med avsporinger og personangrep. Bare fordi noen motsier deg så betyr ikke det at det er fritt frem for deg å angripe. Og når jeg avslørte din "ikke jeg som begynte" kjører du jo bare på med enda flere personangrep og avsporinger.

 

Men herre da. Det er no ikke snakk om person angrep her. Når du gang på gang blinds fosvarer den nevnte nettbutikken uten å lese hva ngz skriver (virker slik av svarene dine) så er du enten troll eller har noen forbindelser til denne butikken.

 

 

Det er no så og si kun du her som forsvarer denne butikken. Og det med god grun!

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg registrerer at du fortsetter med avsporinger og personangrep. Bare fordi noen motsier deg så betyr ikke det at det er fritt frem for deg å angripe. Og når jeg avslørte din "ikke jeg som begynte" kjører du jo bare på med enda flere personangrep og avsporinger.

 

Men herre da. Det er no ikke snakk om person angrep her. Når du gang på gang blinds fosvarer den nevnte nettbutikken uten å lese hva ngz skriver (virker slik av svarene dine) så er du enten troll eller har noen forbindelser til denne butikken.

 

 

Det er no så og si kun du her som forsvarer denne butikken. Og det med god grun!

 

 

+1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg registrerer at du fortsetter med avsporinger og personangrep. Bare fordi noen motsier deg så betyr ikke det at det er fritt frem for deg å angripe. Og når jeg avslørte din "ikke jeg som begynte" kjører du jo bare på med enda flere personangrep og avsporinger.

 

Men herre da. Det er no ikke snakk om person angrep her. Når du gang på gang blinds fosvarer den nevnte nettbutikken uten å lese hva ngz skriver (virker slik av svarene dine) så er du enten troll eller har noen forbindelser til denne butikken.

 

 

Det er no så og si kun du her som forsvarer denne butikken. Og det med god grun!

Jeg har svart på det han har skrevet, og har blant annet stilt spørsmål rundt den usaklige og nedrige hetsen mot nettstedet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...