Majjan Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Smalltalk, torden og selvfølgelig mer pølse. Les hele saken
Aetius Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Ærlig talt, gutter! Gå da heller bort til texmex-kneipa borte ved jernbanestasjonen og ét en kilo med spareribs hver!
big_glasses Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Ingen messe er komplett uten Reisebrev De er utrolig morsomme
Realzi Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 OKei jeg har forstått poenget nå; Jeg var dritings når jeg skrev klage om at dere bare skriver om mat. så jeg ble litt flau men litt mindre mat pliz
Vertical^ Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Veldig bra, som sagt. Flere bilder hadde ikke vært og forakte
PheIix Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Nok et strålende skrevet reisebrev. Frister veldig å lure seg med på en slik messe selv en dag. E3 hadde selvsagt vært mest interessant, men når den ikke er åpen for publikum får man vel ta sikte på Gamescon i stedet (selv om det skulle bringe flashbacks til Heggelia leir). Gleder meg til å høre nytt fra denne messa, spesielt om alle de titlene som kommer ut nå i høst. Ps. Har dere fått sett noe særlig på Saints Row the third?
Majjan Skrevet 20. august 2011 Forfatter Skrevet 20. august 2011 Nok et strålende skrevet reisebrev. Frister veldig å lure seg med på en slik messe selv en dag. E3 hadde selvsagt vært mest interessant, men når den ikke er åpen for publikum får man vel ta sikte på Gamescon i stedet (selv om det skulle bringe flashbacks til Heggelia leir). Gleder meg til å høre nytt fra denne messa, spesielt om alle de titlene som kommer ut nå i høst. Ps. Har dere fått sett noe særlig på Saints Row the third? Fikk spille en del Saints Row, ja. Sniktitt kommer etter hvert. Forøvrig takk for alle fine kommentarer. Messe er slitsomt, men veldig gøy. Ekstra kjekt når dere får noe ut av det vi gjør.
Puro Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Dota2, det er ikke en eneste nyhet om det på gamer, ta en tur på Valve sin stand og rapporter, please.:>
Odesseiron Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Vi har foretatt intervju i sammenheng med Dota 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå