Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Gamestop tar vel drøye 599 kroner for det antar jeg.

 

Hmm, vet ikke helt. De fleste spill koster riktig nok 599,- hos Gamestop, men GoW3 tok de 499,- for. Kanskje Xbox-eksklusive spill er billigere. Får sjekke med dem på lørdag. Vurderer også Lefdal nå, det rattet så rimelig stilig ut. Hadde i utgangspunktet tenkt til å bruke den vanlige håndkontrollen, men rattet er kanskje bedre. Til en såpass rimelig penge, kan jeg neppe takke nei til det.

 

Det var noen som anklagde Dagbladet for å gi spillet for lite ros, men Spill.no ga spillet terningkast 4, utrolig nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du har sikkert gull medlemskap? Han lurer på når demoen blir tilgjengelig for de som bare har vanlig sølv medlemskap. Dessverre så vet ikke jeg svaret på det.

 

Edit: http://forzamotorsport.net/en-us/Forza4_Demo/ står at den skal bli tilgjengelige 7ende der ja, så om du ikke alt har tilgang så må du vel sikkert bare vente til litt senere idag, kommer litt an på hvilken tidsone de følger tenker jeg, mest sannsynlig er det amerikansk, og de ligger jo noen timer bak oss.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hehe joda, kunne sikkert fjernet "litt" :p

 

Top Gear banen er mer enn nok for min del, og det at Clarkson introduserer noen par 20+ biler i Autovista er mer enn nok for min del, men hadde jo aldri sagt nei til mere av Top Gear, som flere her sikkert, så er Top Gear favoritt tv-programmet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...