Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Himmel det er så lenge siden jeg har spilt forza 3 :ermm: pluss jeg har ikke vært innpå tuning styling delen av spilet enda ser det går an å import file from forza3 :hmm: og en 15g achivment for det

 

auto vista er drit tøft :love: når du sitter i ei bil og starter han kan du kjøre en challenge med den bila (brilliant) og clarcsons comentarer (trykk på bil emblemet på chassiet) er konge :!:

 

fyy biip biip en tvr med camelion lakk i auto vista mode som skifter farver når du går rundt han for en lys setting :dribble: utrolig at dette går an på en xbox 360 :love:

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-20117453-48/xbox-360-wireless-speed-wheel-bridges-gap-between-casual-hard-core/

 

Første anmeldelsen av det nye wireless rattet som følger med Forza 4 hos Lefdal.

 

Får veldig bra kritikk og husk det koster bare 150kr i Lefdal dealen vs 60 dollar i amerika.

Skjønner ikke helt hvorfor vi får det så billig men takker ikke nei. Vil sikkert koste 500-600kr alene senere.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Slo til på ratt + spill selv. Utrolig god deal, ettersom rattet antageligvis vil koste over 500 kroner alene.

Ratt + spill for 550 er ikke dumt!

Hmf, nå ble jeg litt usikker her. Har bestilt Collectors edition til 600,- allerede. Men kanskje jeg burde valgt den pakken hos lefdal istedet. Er collectors edition verdt det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...