Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

i FM3 ja. ikke i FM4. Fordi, du får ikke RB26 motoren i datsun på FM4. Og da røsker den ikke like brutalt som veyron. Med slicks da vel og merke...

 

I Fm3 er det noe helt annet!

 

Dessuten, det jeg mener med at den kaster på seg, er at den er så sterk at du ikke har noe du skulle sagt. Den gjør akkurat som den vil, og måker inn i siden på andre biler om du ikke er forsiktig.

Jeg har trimmet min dose med 4x4 på begge spillene, og gjengangeren som er festlig å kjøre er r34 og Viper. (ja jeg vet det er RWD i utgangspunktet)

Men, 4x4 bilene ble helt annerledes på FM4, og datsun bare ble kjip.

Har maaaaange timer med datsun på FM3 og sebring/fujimi.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen poste tidene sine på ringen med Ferrari F50 GT ? Så jeg har noe å kjøre imot.

Husker ikke helt, men tror jeg ligger på rundt 07.30 et sted.

 

R1 er festlig med Veyron SS. Bare å utnytte aks og toppfart, og blokkere som et uvær. Den klasser nemlig som R1 når du trimmer den osv...

 

Testet nettopp.. Fra stillestående start, aldri prøvd bilen før, alt standard (hot lap, gadd ikke kjøpe den).

For det første, bilen passer ikke min kjørestil, den er ikke så veldig glad i noe annet enn grip sving, den hater og å få 1 hjul på curbs'en.. Og jeg har ikke kjørt R siden FM3 tror jeg.. Med andre ord, ble noen snurrer, og gikk mye fortere i slutten enn i starten...

 

8.13 kjørte jeg inn på... Bør lett klare å ta av 30 sekunder på denne tiden om jeg kjører 1 eller 2 runder til.

 

edit:

Kjørte en runde til nå. 7.50. Er noe mer å gå på, men tror ikke at jeg klarer å komme ned til 7.30 med denne bilen, desverre

Endret av Wrasko
Lenke til kommentar

Kan noen poste tidene sine på ringen med Ferrari F50 GT ? Så jeg har noe å kjøre imot.

Husker ikke helt, men tror jeg ligger på rundt 07.30 et sted.

 

R1 er festlig med Veyron SS. Bare å utnytte aks og toppfart, og blokkere som et uvær. Den klasser nemlig som R1 når du trimmer den osv...

 

Testet nettopp.. Fra stillestående start, aldri prøvd bilen før, alt standard (hot lap, gadd ikke kjøpe den).

For det første, bilen passer ikke min kjørestil, den er ikke så veldig glad i noe annet enn grip sving, den hater og å få 1 hjul på curbs'en.. Og jeg har ikke kjørt R siden FM3 tror jeg.. Med andre ord, ble noen snurrer, og gikk mye fortere i slutten enn i starten...

 

8.13 kjørte jeg inn på... Bør lett klare å ta av 30 sekunder på denne tiden om jeg kjører 1 eller 2 runder til.

 

edit:

Kjørte en runde til nå. 7.50. Er noe mer å gå på, men tror ikke at jeg klarer å komme ned til 7.30 med denne bilen, desverre

 

Hehe, jeg synes den bilen er latterlig lettkjørt. Den sitter som pokker, og er perfekt satt opp ift. gir, grep og effekt.

Husker første gangen jeg prøvde den, Ble helt satt ut av det faktiske potensialet til denne bilen om man kan kjøre litt...

Kan prøve Venom GT, de er omtrent like, men den sparker litt mere bak, og er lettere å hente inn om det slipper litt.

Mener jeg!

 

Tror jeg har vært nede i lav 07.21, men kan hende jeg skryter på meg noe som ikke stemmer her..

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Skal teste litt imorra eller no. Gikk etterhvert tidligere på gassen, sånn at jeg hadde mye gass gjennom svingene i slutten på andre runden, så kan hende det er en del å gå på..

 

Er hovedsak tilvenning, siden jeg er vandt til å kjøre gamle vogner, og har en litt mer sladdende kjørestil. Pluss at jeg er ikke helt ok med hastigheten enda, så skal teste mer. Men først kommer jeg til å ta en maks attack tur med enten bobla (128-130kw) eller Datsun 510 (200kw), for å se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Joda, den er mulig å gjøre "sladdbar" men den er jo helt forferdelig mtp den sinnsyke ketchup effekten det er på monsterturboen. Men ja, leken er den! :D

http://www.diskusjon...post&p=19413192

 

Jaha? Som sagt, den er helt grusom å kjøre, men den er fortsatt sladdbar og leken. Men laggen gjør at den ikke er så lett å kontrollere, siden rævva plustselig kommer!

 

Prøv selv.

Lenke til kommentar

Hadde ingen problemer med den bilen i det heletatt. Faktisk så var den supraen en av favorittene på baner med litt størrelse og hvor man bare måtte ha mye effekt for å få til de forskjellige traseene vi sklei rundt på.

 

Etter flerfoldige timer med tuning så funket den fin på alle type baner, men selvfølgelig var det andre biler jeg foretrakk på baner med krappe svinge.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke setter på den største turboen, så får du ikke allverdens lag..

Jeg digger dog å drifte med nye power, så supra med blodtrim, og mustang gt500 med ca 1000 nm er helt topp for meg :p

 

Nå blir det forøvrig season pass på meg :p ble lei av å bare se på pakkene med blant annet Subaru legacy rs og BMW 850'en...

Lenke til kommentar

Husker på FM2 så hadde jeg Trueno med ca 110kw, og en Elan med ca samme effekt som driftebiler. Eneste problemet i større seksjoner var at jeg ikke fikk opp fart nok til hver sving..

 

Nå pleier jeg å ha oppmot 200kw i driftebiler.. Behøver strengt talt ekstremt sjeldent mer enn det..

 

Ketchup motorer er ikke no pes Chillzone, er bare å ikke slippe gassen, eller å ta den helt i bunnen, om du har maks turbotrykk eller ei er ikke så viktig når man har såpass med effekt.,

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med spillet er at hvis man ligger for brett, så mister man poengene selv om man får rettet opp..

Japp, derfor sluttet jeg å bry meg om poeng, og heller prøve tandem og lage kule replays.

Eller aggresiv rundetid.

Kjør en runde på ringen med Ferrari F50 GT ?

Nysgjerrig på tiden, trenger noen å kjøre imot!

Dessuten er det R2 ^^

 

Og det at biler som orginalt i virkeligheten spinner på iallefall andregiret såvidt klarer en sladd i første...

Tja, ja jo... Litt enig med deg, men se f.eks på E36 M3, den legger seg lett ut på 2 - 3 gir. Det er ikke så langt fra hvordan den er i virkeligheten. Stock vel og merke!

 

Men litt eldre amerikanere er føles ofte litt "late" og vil skjeldent sparke skikkelig ut på 2 gir.

Lenke til kommentar

Supra RZ'en er jo håpløs orginalt.. Den burde jo spinne mye mer enn det den gjør...

 

Ang poeng, så kjører jeg mye i rivals, og der hjelper ikke kule replays mye :p

 

Den legger seg da ut på 2 gir den? O.o

3 og, med litt god hastighet og brekk.

 

Åjaa! Men ta en runde ringen da^^

Poeng ødelegger stilen min. Jeg liker å kjøre sakte sidelengs, isteden for å kaste bilen rundt overalt. Og på poeng må man være latterlig agro.

 

Btw, må dele en liten historie.

Jeg hadde ikke spilt FM4 på 1 - 1 1/2 mnd, så fyrte jeg opp det hos en kompis, og spilte på Maple valley om poeng, og jeg flekka forbi han med 10 - 15 K poeng, og kjørte fortere gjennom langsvingen i ytre felt, mens han lå i indre. (Edit, den etter mål)

Festlig å seile forbi han kan du si. Jeg var grusomt rusten! Og han spiller hver eneste dag ^^

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...