Gå til innhold

Age of Empires Online lansert i dag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger da ikke betale den halvårssummen for å få utbytte av spillet? Slik jeg forstår det, er det noe du kan velge å gjøre dersom du vil ha fri tilgang til _alt_ som blir tilgjengelig av premium-materiale det neste halvåret. Alle sivilisasjoner, alt av kosmetisk dill etc. Per i dag virker det som du får temmelig greit utbytte ved å f.eks. kjøpe en sivilisasjon til 150,-?

Lenke til kommentar

Dette er det jeg gjorde: Bestemte meg for å spille med grekerene. Kjøpte da premium pakke for rundt 170 kr og nå har jeg all tilgang til alt som har med grekere. HVIS du vil season pass får du alle sivilisasjoner (grekere, persere som kommer senere, egyptere, en annen civ sim kommersenre og ALLE deres campaigns også) Dvs si at det er aaaaltfor mye spilletid til å gidde å satse på så mange sivilisasjoner på en gang. Velg deg en og bruk dem til lvl 40 enn å kjøpe alle og spill til lvl 10 før du velger deg en å satse på. Dermed er det i prinippet 170 kr for å spille det.

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar

Gadd ikke sette meg inn i dette i går. Man kan kjøpe en sivilisasjon for rundt 180,- og spille online mot andre? Foreløpig har jeg bare spilt en rekke tutorials hvor jeg har fisket, bygget farms osv.

 

Kan man spare 10 kroner på å kjøpe points andre steder enn direkte fra MS? Dette er vel samme greiene som XBOX Live bruker?

Lenke til kommentar

Gadd ikke sette meg inn i dette i går. Man kan kjøpe en sivilisasjon for rundt 180,- og spille online mot andre? Foreløpig har jeg bare spilt en rekke tutorials hvor jeg har fisket, bygget farms osv.

 

Kan man spare 10 kroner på å kjøpe points andre steder enn direkte fra MS? Dette er vel samme greiene som XBOX Live bruker?

 

Prøvde PVP igår som funka ihveretfall, en alle droppa ut etter 5 min..

Lenke til kommentar

Fant ikke ut av hurtigknapper i går. Satt stort sett og brukte bare mus - noe som fungerer helt greit på tutorials, men i PvP ønsker man gjerne å ha litt bedre kontroll.

 

Ser ctrl+tall fungerer fortsatt. A-command osv ser ut til å være borte? Nå spilte jeg aldri mye AoE3, men hurtigtaster er vel elementært i alle strategispill etterhvert?

Lenke til kommentar

Du trenger da ikke betale den halvårssummen for å få utbytte av spillet? Slik jeg forstår det, er det noe du kan velge å gjøre dersom du vil ha fri tilgang til _alt_ som blir tilgjengelig av premium-materiale det neste halvåret. Alle sivilisasjoner, alt av kosmetisk dill etc. Per i dag virker det som du får temmelig greit utbytte ved å f.eks. kjøpe en sivilisasjon til 150,-?

 

Jeg betalte en hundrelapp for å forbedre sivilisasjonen min. (dvs ign.com sier det koster atten dollar, noe jeg får til å bli en hundrelapp. Gadd ikke sjekke nærmere.) :p Siden jeg har betalt for å få mer får jeg tilgang til Rare og Unique gjenstander, mer plass i varehuset, Ranken PvP og forskjellig dill. Har også planer om å handle mer etterhvert.

 

Sånn jeg ser det kommer jeg nok til å betale en hundrelapp i måneden for Microsfot Points selv om jeg ikke bruker dem der og da. I "vanlige" MMORPGer betaler man en hundrelapp i måneden uten å få noe igjen for det annet enn patcher og litt ekstra stash en gang i blandt. Siden AoEO er F2P kan jeg heller betale den hundrelappen i Microsoft Points og faktisk få noe jeg vil ha for det når jeg vil ha det. Det er vinn-vinn for min del. :)

 

Btw det er bare to sivilisasjoner foreløpig, men ifølge butikken kan vi åpne mer til Egypt og Hellas, plus få "Pro Persian". Hm... neste sivilisasjon, kanskje? ;)

 

Btw ser nå det koster kr 170,- for premium? Jaja, billig er det jo uansett. Hadde glatt betalt full pris for dette i butikk, og jeg har null interesse av PvP. ;)

 

Edit: Både Persian og Celtic sivilisasjoner vil være tilgjengelig "This holiday". :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Fant ikke ut av hurtigknapper i går. Satt stort sett og brukte bare mus - noe som fungerer helt greit på tutorials, men i PvP ønsker man gjerne å ha litt bedre kontroll.

 

Ser ctrl+tall fungerer fortsatt. A-command osv ser ut til å være borte? Nå spilte jeg aldri mye AoE3, men hurtigtaster er vel elementært i alle strategispill etterhvert?

 

A-move fungerer. A - left click gjør at de angriper alt i sin vei.

 

Enig i at det var knot med hotkeys. Du får en oversikt over alle i Hotkeys-menyen - men jeg savner at det står på selve ikonet. Det pussige er at det gjør det, bare ikke på alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...