Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jævlig å ha solgt unna spillere for å få på plass drømmesigneringen. Økonomien er i boks, men nå vil plutselig spilleren ikke signer.

Noe å gjøre utenom å skryte av han i media ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, lagde nettopp en save på pure faen! Starta med Tromsø, også fiksa jeg litt i FMRTE, sånn jeg fikk Alex Ferguson som Ass manager!:D Men sletta bare saven etterpå, awesome tho!

Har dog starta en ekte save med tromsø:o

Skrevet

Sesongen over for Everton (fortsatt noen kamper for England) Slått ut tidlig i FA cupen, slått ut sent i Ligacupen. Vant eeendelig Ligaen, phew. Og for 3dje år på rad Champions League ^^

Selger Bochetti til Bayern for 405 millioner, og kjøper Varane fra Real for 240. Grei deal spør du meg ^^

Skrevet (endret)

Satte akkurat igong ein ny save med Gloucester i engelske Blue Square Bet North. Ingen pengar, dårlege spelarar, dårlege fasilitetar og eit lag som er forventa å ende midt på tabellen. Kjekt med skikkelege utfordringar.

Endret av archanios
Skrevet

Når kommer Patch V. 3 ut? Og hva vil den inneholde?

Vil den komme ut når alle ligaer i verden er ferdigspilt (er vel bare Norge igjen) og oppdatere seg deretter, eller vil den komme etter alle Engelske overganger osv?

Eller må jeg vente, og kjøpe FM 13 for å se Hulk, Wiel, Marin, Hazard i Chelsea, hvor det står på turneringslisten (regjerendemester; Chelsea CL) osv.?

Skrevet

Satte akkurat igong ein ny save med Gloucester i engelske Blue Square Bet North. Ingen pengar, dårlege spelarar, dårlege fasilitetar og eit lag som er forventa å ende midt på tabellen. Kjekt med skikkelege utfordringar.

Sånt er moro! Du får holde oss oppdatert.

Skrevet

Fekk berre sju månadar i Gloucester før det ikkje var godt nok å gjere det betre enn forventningane frå før sesongen og sparken var eit faktum. Fortvilar likevel ikkje då eg har fått ei ny utfordring med å berge Barrow frå nedrykk i Blue Square Bet Premier.

Skrevet

post-99668-0-87857100-1338393252_thumb.png

Hvor mye ville dere vært villig til å betale for denne guttebassen her?

Her er budet mitt, som ble akseptert.

150 millioner NOK.

God pris.

Skrevet

post-99668-0-87857100-1338393252_thumb.png

Hvor mye ville dere vært villig til å betale for denne guttebassen her?

Her er budet mitt, som ble akseptert.

150 millioner NOK.

Ville nok vært villig til å betale opp mot 200 mill. Enig med DJ_Dark, god pris.

Skrevet

Er litt usikker. Er mye panikk over signeringen, i og med at Lamela furtet seg til Real Madrid og Cleverley la opp, i tillegg til at jeg hadde fire av fem startere på midtbanen ute med skade/suspensjon samtidig forrige sesong. Han er shaky på lagarbeid. Uansett hva som skjer kommer jeg til å få noen gode kamper ut av han til bedre OMS-er kommer opp fra reservelaget, og da lukter jeg nok på det dobbelte av den summen når Real Madrid eller Barcelona kommer snusende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...