Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar data


huggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du en direkte link? Kan forsåvidt også nevne at 8 gb ram er foretrukket.

 

Såg litt på den og ser blant annet at den har full hd skjerm. Vet ikke om det er vits for meg å betale noe særlig ekstra for dette da pc'en stort sett vil være koblet til en 24'' benq skjerm.

Lenke til kommentar

Billigste gaming bærbar du kan få nå: Asus G53SW - DustinHome

 

Men jeg vil foreslå en knakende god allround-maskin, med 4-kjernet prosessor, høyoppløst matt skjerm, plenty med RAM, stor harddisk osv.

GT 555M skjermkortet er ikke fullt så bra som GTX 460M som sitter i G53'en, men er likevel kraftig nok til at mange vil bli fornøyd med spillestyrken. Til gjengjeld får du bedre ytelse på så og si alle andre områder. Denne: Asus N55SF - DustinHome

Lenke til kommentar

Til gaming ville jeg ha valg asus g53 pga gode kjøleegenskaper slik at maskinen slipper å nedklokke skjermkortet pga varmen.

 

Den andre maskinen thomit linker til er heller ikke dum, men skjermkortet blir for svakt til å kalle det en gaming maskin. Skjermkortet er en såkalt "A" versjon med mindre CUDA cores, TMUs, ROPs og en 128-bit memory bus.

Lenke til kommentar

Billigste gaming bærbar du kan få nå: Asus G53SW - DustinHome

 

Men jeg vil foreslå en knakende god allround-maskin, med 4-kjernet prosessor, høyoppløst matt skjerm, plenty med RAM, stor harddisk osv.

GT 555M skjermkortet er ikke fullt så bra som GTX 460M som sitter i G53'en, men er likevel kraftig nok til at mange vil bli fornøyd med spillestyrken. Til gjengjeld får du bedre ytelse på så og si alle andre områder. Denne: Asus N55SF - DustinHome

 

Henger meg på denne, meget bra allrounder, som ikke er så stygg som asus sine G maskiner. Spesielt det at den har en matt skjerm trekker MYE opp.

Lenke til kommentar

Må være en trykkfeil hos Dustin, N55F blir å koste nærmere 9000 kroner.

 

Tviler på at det er trykkfeil, er nok bare andre butikker som overpriser maskinene fordi de har bluray spiller osv (dustin sin versjon har ikke bluray).

 

Jeg har ihvertfall bestilt en, og fått bekreftelse på at den ventes inn på lager 19. August.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at den skal koste spesielt mye mer enn forgjengeren N53, N53SV kan i dag fås helt ned til 5000,- for de simpleste modellene, 6200,- for simpleste med full HD skjerm osv. Eneste forskjellen utenom ny design er GT555M kortet som nok koster litt mer enn GT540/550M som sitter i N53.

 

Nærmere 9000,- vil jeg påstå er overpriset for denne maskinen, da vil den jo bli like dyr/dyrere enn flere av gaming maskinene i "G" serien til asus.... og det høres rart ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415

Noen som har vært borti liknende tastatur som på denne?

Ser blandt annet at funksjonstastene er plassert på venstresiden (hvordan er dette å spille med f.eks?).

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti liknende tastatur som på denne?

Ser blandt annet at funksjonstastene er plassert på venstresiden (hvordan er dette å spille med f.eks?).

 

Sikkert helt håpløst å spille med er jeg redd - ihvertfall erfaringsmessig. Tastaturet ser heller ikke spesielt godt ut å skrive på ut fra bildene. Det hadde vel vært for mye å håpe på at ALT var perfekt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...