Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.


Anbefalte innlegg

Hvis det var en annen skytter, med samme kaliber - så hadde man ikke sett forskjell på tomhylsene (med mindre våpnene lager små riller i hylsene, noe som skjer i enkelte våpen - men disse er neppe alltid konsekvente). Kulene hadde man sett forskjell på.

 

Angående de bildene du snakker om, se dette bildet:

 

320x.jpg

 

 

Her ser man tydelig at Breivik er litt tynn i toppen. Fra et helikopter høyt oppe i luften vil det dermed se ut som om personen har en måne.

Her ser dere ABB tynn i toppen, men hva med kroppen? Bildet som NRK tok av "ABB" viser oss at det slett ikke er ABB men en klossmajor i Stay Behind. Legg merke til Kjeldressen til klossmajoren fra Falken. ABB har ikke slike klær ei heller en slik liten kropp, ikke høyere enn Erna Solberg. Og hvem er den 3. skytteren i Stay Behind, han til venstre?

Bildene som dere ser- er kopiert fra Nrks video fra helikopteret som fløy over utøya. Lenken er her til den videoen:

 

 

 

Så nå har dere fått noe å sutte på- §good luck§

 

Her kan dere som er så meget konspirr forvirret få se at det er JENS Stoltenberg som er konspiratøren pluss pst og alle de andre med blanke, meget blanke knapper og slapp i tjenesten. Ja, de sover på jobben, kort og godt!

 

For dere andre som skjønner at staten meier ned sine egne for å styrke den DYPE STATEN, så her er mer viktig informasjon om STAY BEHIND som mange ønsker å få lese. VI Menn hadde en artikkel om Stay Behind i 1978, da purken ved et sleivspark avslørte et hjemmebrenneri på ei øy i Oslo fjorden, hvor Skipsreder Meier hadde store interesser med den Hemmelige Hæren i Hæren-. Politiet fant således STORE megder våpen i en hemmelig bunker hjemme i villaen til Hans Otto Meyer. Men Vi Menn var så pk korrekte at de fortalte til leserne at dette var Meyers Private samling he he. 20 våpen ca. Men sannheten var at det var 500 våpen pluss kanoner og sprengstoff og miner og alt som hørte til en liten hær. Slik fjernet Vi Menn fokus fra Stay Behind. Stay Behind ble opprettet ved hjelp av M16 og CIA. Nå vet vi at Stalin opprettet både CiA og M16 mot seg selv- for å få rede på hvilke ryddegutter som måtte drepes, noe de også ble- alle gode nordmenn ble slaktet. Her er listen meget laaang. Bl.a C G Fleischer og Kai Holst. Fordi de kjente til statskuppet og lureriet fra mellomkrigsårene.

 

Her kan dere også laste ned boken som er skrevet av Aps Ronald Bye og Finn Sjue. STAY BEHIND,

 

Bandittene sitter i dag med makten i Norge. For å befeste makten over Norge- drepes det stadig folk, false flag.

Yess 911 var også et slikt svineri. Mr Bin Laden har aldri satt sine sandaler i New York.

 

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=91&t=3954

 

 

http://bmonline.no/ikon/ABB.jpg

 

Her er tre bilder av ABB, men det er kun ABB som er helt til høyre. Han i midten er fra Stay Behind, en major,

 

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her ser dere ABB tynn i toppen, men hva med kroppen? Bildet som NRK tok av "ABB" viser oss at det slett ikke er ABB men en klossmajor i Stay Behind. Legg merke til Kjeldressen til klossmajoren fra Falken. ABB har ikke slike klær ei heller en slik liten kropp, ikke høyere enn Erna Solberg. Og hvem er den 3. skytteren i Stay Behind, han til venstre?

Bildene som dere ser- er kopiert fra Nrks video fra helikopteret som fløy over utøya. Lenken er her til den videoen:

 

 

 

Så nå har dere fått noe å sutte på- §good luck§

 

Her kan dere som er så meget konspirr forvirret få se at det er JENS Stoltenberg som er konspiratøren pluss pst og alle de andre med blanke, meget blanke knapper og slapp i tjenesten. Ja, de sover på jobben, kort og godt!

 

For dere andre som skjønner at staten meier ned sine egne for å styrke den DYPE STATEN, så her er mer viktig informasjon om STAY BEHIND som mange ønsker å få lese. VI Menn hadde en artikkel om Stay Behind i 1978, da purken ved et sleivspark avslørte et hjemmebrenneri på ei øy i Oslo fjorden, hvor Skipsreder Meier hadde store interesser med den Hemmelige Hæren i Hæren-. Politiet fant således STORE megder våpen i en hemmelig bunker hjemme i villaen til Hans Otto Meyer. Men Vi Menn var så pk korrekte at de fortalte til leserne at dette var Meyers Private samling he he. 20 våpen ca. Men sannheten var at det var 500 våpen pluss kanoner og sprengstoff og miner og alt som hørte til en liten hær. Slik fjernet Vi Menn fokus fra Stay Behind. Stay Behind ble opprettet ved hjelp av M16 og CIA. Nå vet vi at Stalin opprettet både CiA og M16 mot seg selv- for å få rede på hvilke ryddegutter som måtte drepes, noe de også ble- alle gode nordmenn ble slaktet. Her er listen meget laaang. Bl.a C G Fleischer og Kai Holst. Fordi de kjente til statskuppet og lureriet fra mellomkrigsårene.

 

Her kan dere også laste ned boken som er skrevet av Aps Ronald Bye og Finn Sjue. STAY BEHIND,

 

Bandittene sitter i dag med makten i Norge. For å befeste makten over Norge- drepes det stadig folk, false flag.

Yess 911 var også et slikt svineri. Mr Bin Laden har aldri satt sine sandaler i New York.

 

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=91&t=3954

 

 

http://bmonline.no/ikon/ABB.jpg

 

Her er tre bilder av ABB, men det er kun ABB som er helt til høyre. Han i midten er fra Stay Behind, en major,

 

Her ser man hvordan illuderingen om at noe tragisk har funnet sted, gjøres i beste cowboystil.

 

Bandittene strør om seg med "våte kluter"- for å forvisse de som er blitt bedratt at de ikke skal oppdage bedraget.

 

Og merk, HELE pressen er kjøpt og betalt for å støtte opp under bedraget mot folket i Norge.

 

Her kan dere se sammenhengen, den røde pressen alene får 6 milliarder kroner pr år for å være med på leken. De trenger med andre ord ikke å legge to fingre i kryss for å selge ei eneste avis- så gale er det.

 

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=3229

 

Den blå pressen får ikke like mye penger- men tilsammen utgjør totalbeløpet i "presse-støtte" nesten 12 milliarder kroner pr år. Hvilke andre foretak i Norge kan vise til slike stoore ytelser i form av en åpenlyst igjenytelse? De skriver KUN det de får beskjed om, intet annet.

INGEN FRI PRESSE med andre ord. Kjøpt og betalt-.

 

https://www.vartoslo.no/1000-roser-i-jern-skal-minne-oss-om-terrorangrepet-22-juli-minnesmerke-avduket-ved-oslo-domkirke/

 

BmOnline

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
nomore skrev (På 4.8.2011 den 15.11):


Om du vil tolke det slik så står du fritt til det. Eg tror derimot at de fleste ikke tolker det slik.

Når man avhører vitner er man nødt til å ta høyde for at detaljer er missvisende, inntrykk er feil og situasjonen oppfattet på en annen måte mellom to forskjellige vitner. Dette har eg stor tiltro til at Politiet klarer å gjennomføre på en slik måte at mest mulig korrekt info foreligger.

I dette tilfelle har vi også en unik situasjon med at alle vitnene har vært samlet rett etter hendelsen og i ei god stund etter. Her har nok skildringer, forklaringer og samtaler hatt med seg detaljer som påvirker alle de andres oppfatning av situasjonen, og dermed ødelegger "fakta" når disse kommer til Politiet.

Skrev feil, og mente nr 3. Så det er rettet på nå.

Ha, ha- her har vi en typisk indokterinert slavetro vits fra en som virkelig ønsker å dekke over hva som egentlig skjedde på Utøya 22. juli? De finnes det mange av i Norge i dag. Mange av dem jobber, hvor tror dere- jo nettopp i den staten som har ansvaret for drapene på ungdommene. De vil gjøre hva som helst for å dekke over at det fantes flere skyttere- fordi purken er med på dette spillet.

Her er en som er GODT voksen, som også sier at det var flere skyttere- og han var IKKE påvirket av stress eller skremsler slik nomore ønsker å løfte opp og fram i hvert eneste innlegg om flere skyttere. Ja, de ser sogar syner- for den del.

Den svenske elgjegeren og trailersjåføren på fastlandssiden hadde stoppet på parkeringsplassen og hørte så vel at det var flere skyttere. Han sier til Tv8 Buskerud-reporteren at det var minst 3 skyttere.

https://youtu.be/LLgqcy2YVY8

Lenke til kommentar
Baltazar94 skrev (På 21.7.2013 den 23.07):
TitoCosta skrev:


Idiotiske konspirasjonsteorier. Igjen. Eg var sjølv over store delar av øya under terrorangrepet. Eg kan avkrefte at det var fleire skytterar.

 


Dette er ikke "idiotiske konspirasjonsteorier" det er ting som politiet burde etterforsket og tatt i betraktning.

Selv om du kan avrefte at det var flere skyttere, så betyr ikke det at det ikke var flere skyttere, det er fremdeles vitner som mener at det var flere skyttere.
Og fotoet som lekket ut og som viste en annen enn Breivik i vannkanten på utøya viser jo også at det var minst en til som skjøt.
Jeg vet jo også at de øyenvitnene som mente at det var flere skyttere har fått beskjed av politiet om å ikke nevne dette mer.

 

Helt korrekt Baltazar 94. Det var den dype staten selv som var på ferde. De har en gruppe som ALLE kjenner til. Stay Behind.
http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=114&t=3766&p=5139&hilit=Stay+behind#p5139
http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=3957&p=5451&hilit=Kretsen#p5451
Bare så det er klinkende klart- purken er med på skuespillet.
Er det noen som våkner opp nå, ja i Stavanger??
Husker dere at de bare nikket og bukket- en skytter- og Søndeland og Refvik, jovisst... frimurerne er glade i jobben sin.

Endret av BmOnline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det andre tilfeller av at noen har gjennomført to store terroraksjoner, med bare timers mellomrom?

"Kun" det å kjøre en svær bombe inn til Oslo og parkere bilen ved regjeringsbygget, ville tatt piften ut av de fleste. 

Folk i utlandet er rimeligvis enda dristigere når det gjelder å påstå at alt ved 22. juli var falskneri. Når det gjelder bildene av Breivik i ulike uniformer, ser det virkelig ut som det er det samme bildet av ham som er brukt. Og uniformene er photoshoppet på. (forsåvidt kan Breivik selv ha stått for en slik photoshopping). 

Har sett video av at vinduene i Oslo sentrum ble slått utover i stedet for innover, noe som kan tyde på at vinduene ble knust manuelt. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (På 17.11.2019 den 18.03):

Finnes det andre tilfeller av at noen har gjennomført to store terroraksjoner, med bare timers mellomrom?

"Kun" det å kjøre en svær bombe inn til Oslo og parkere bilen ved regjeringsbygget, ville tatt piften ut av de fleste. 

Folk i utlandet er rimeligvis enda dristigere når det gjelder å påstå at alt ved 22. juli var falskneri. Når det gjelder bildene av Breivik i ulike uniformer, ser det virkelig ut som det er det samme bildet av ham som er brukt. Og uniformene er photoshoppet på. (forsåvidt kan Breivik selv ha stått for en slik photoshopping). 

Har sett video av at vinduene i Oslo sentrum ble slått utover i stedet for innover, noe som kan tyde på at vinduene ble knust manuelt. 

Den videoen som viser spregningen i regjeringsbygget- er ute på nett. Der ser man tydelig at det er mange ladninger som går av inne i regjeringsbygget, fordi alt av vinduet spruter utover i et voldsomt trykk innenfra. Og vi som har sprengt i forsvaret kjenner meget godt til hvordan trykkbølgene forplanter seg i et lukket rom, nemlig jevnt over, hvor alle vindu får føle trykket og gir etter. Jeg vet ikke, men jeg påstår at det var plassert flere store ladninger inne i regjeringskorridorene før det ble fyrt av ved hjelp av fjernavløser.
ABB har aldri vært i nærheten av dette bygget. Like så mye som Bin Laden skulle ha vært ved Twin Towers i 2001.

Her ser dere videoen fra et kamera i 1. etg i regjeringsbygget idet landingene går av.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/22juli/Her-raserer-bilbomben-innsiden-av-Regjeringskvartalet-7058817.html

På bildet ser dere tydelig glasset spruter ut. Dette kan man se på Videoen også.

Ladninger går av.jpg

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
BmOnline skrev (På 18.11.2019 den 18.32):

Den videoen som viser spregningen i regjeringsbygget- er ute på nett. Der ser man tydelig at det er mange ladninger som går av inne i regjeringsbygget, fordi alt av vinduet spruter utover i et voldsomt trykk innenfra. Og vi som har sprengt i forsvaret kjenner meget godt til hvordan trykkbølgene forplanter seg i et lukket rom, nemlig jevnt over, hvor alle vindu får føle trykket og gir etter. Jeg vet ikke, men jeg påstår at det var plassert flere store ladninger inne i regjeringskorridorene før det ble fyrt av ved hjelp av fjernavløser.
ABB har aldri vært i nærheten av dette bygget. Like så mye som Bin Laden skulle ha vært ved Twin Towers i 2001. Og HUSK- globalistene hevder at det er Bilbomben alene som utgjør disse enorme ødeleggelsene. Men det er bare halvsannheter blandet med en stor løgn! Det MÅ være flere landninger inne i selve regjeringsbygget- noe som videoen her beviser.

Her ser dere videoen fra et kamera i 1. etg i regjeringsbygget idet landingene går av.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/22juli/Her-raserer-bilbomben-innsiden-av-Regjeringskvartalet-7058817.html

På bildet ser dere tydelig glasset spruter ut. Dette kan man se på Videoen også.

Ladninger går av.jpg

Så disse teoriene om at ABB har vært her- i Grubbegata og ved regjeringskvartalet- er like fjernt som at USA har vært på månen!!
At folk ikke tørr å tenke selv- etter å ha blitt manipulert av skurken purken og Nrk og tv2 pluss den øvrige pressen i Norge som har fått betalt 12 milliarder kroner pr-  år, for å holde kjeft- det ergrer oss. Vi kan således stille det enkle og soleklare spm, har vi en fri og uavhengig presse i Norge?? Vet du kanskje svaret på dette nå?? Jeg kan betrygge deg om at vi ALDRI har hatt hverken presse eller nyheter som står på vår side. IKKE en gang JULEFEIRINGEN er annet enn vås i skyggen av hva de gjør mot sitt EGET folk, nemlig å drepe dem som fluer- på Utøya 22. juli 2011.- Samme året som fhv fvminister Grete Faremo gikk til nedslakting av Libya-. Og det etter samme opplegget som fhv Stm K M Bondevik benyttet mot Serbia i 1999, FORDI Milosevic NEKTET å underskrive massemordernes dokumenter, (NATO). Vi har MYE å snakke om mine venner. Så nå kan dere lese dere opp om disse lystmorderne i Norge i julehøytiden.

President Milosevic nektet å underskrive Ramboilleavtalen, fordi han visste hvilke banditter han hadde med å gjøre!
Han var en meget god og redelig mann for sitt land- som General C G Fleischer også var det for Norge i 1940.
Nå kan dere lese til øiet blir stoort og vått.
http://grunnlovens-vektere.com/downl/erik_r/Rud_2/kap8.pdf

Så kan dere også lese om Forsvarets egen pressetalsmann Kristian Khars- som intervjuer Bondevik om dette. Hele lydfilen er her- og du får virkelig se TEGNINGEN om hva djevlene i Regjeringen i Norge driver på med. At de ikke henger i galgen hele gjengen- det kan vi sannelig undre oss over- å snakke om!!

TENK DET- det fantes INGEN, absolutt INGEN vedtak fra noe hold om å gå til KRIG mot Serbia. Nå kan sannelig galgen klargjøres- for de virkelige bandittene!!

https://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=106&t=2567


 

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
BmOnline skrev (På 16.11.2019 den 19.33):


Den svenske elgjegeren og trailersjåføren på fastlandssiden hadde stoppet på parkeringsplassen og hørte så vel at det var flere skyttere. Han sier til Tv8 Buskerud-reporteren at det var minst 3 skyttere.
 

Husk han var svensk, trailersjåfør og elgjeger, har alle odds mot seg, like sannsynlig som at jorden er flat, men det er vel heller ikke usannsynlig for deg ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg har ikke lest hele tråden enda, men har ikke Breivik selv også sagt på et tidspunkt at han ikke var alene? Han har jo ingen umiddelbar grunn til å lyve om det, siden han ser på seg selv som en helt osv..
Jeg husker jeg stusset litt på at de konkluderte så raskt med at det bare var èn gjerningsmann, men tenkte ikke noe videre over det. Noen år senere kom jeg stadig over diskusjoner på utenlandske forum om dette, men skjøv det bare vekk, hvem har lyst til å tenke at det er noe feil med den offentlige historien liksom. Til slutt begynte jeg å se på det, og jeg må si det er mye her som ikke helt stemmer. Bare det at Eskil Pedersen m.fl. forsvant med ferga, som var et pansret fartøy etter som jeg forstår, og politiets mer enn hjelpeløse opptreden. Noe virker bare feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 7/21/2013 at 1:03 AM, Budeia said:

Det har kommet en kommentar til videoen med den svenske trailersjåføren, for bare 1 dag siden faktisk:

 

 

Virker dustete med en drøm, men det er et godt poeng at de kan ha blandet seg med redningsbåtene på vei tilbake. "Båtfolket" krevde ingen legitimasjon, og det var derfor lett å blande seg med dem.

Dette er en ting jeg ikke har klart å tenke ut selv.

 

Men politiet sier de kun har funnet tomhylser etter ABB sine våpen. Dette kan man vel ikke imøtegå, med mindre man skal si at politiet er en del av dekkoperasjonen. Og da må det dreie seg om ganske mange personer som med hensikt har "kvittet seg med" andre tomhylser.

Et tilleggsproblem ville jo være de mange kulene som satt i ofrene, og som ville bli oppdaget av sykeshuspersonellet.

Ville sykehuspersonellet brydd seg om ulike typer av kuler, eller ville de bare gitt dem til politiet uten å tenke mer på kulene?

I obduksjonsrapportene er det kanskje notert hvilken type kuler som ble funnet i ofrene?

 

Tviler dessuten på at en Ap-politiker som Stoltenberg kunne gått med på en frimurerstyrt terror mot hans kjære Utøya, og mot hans kjære regjeringsbygg.

Når man kunne oppnådd nesten det samme med terror på Grønland T-banestasjon f.eks, og da uten at AUF ble rammet.

Men, det kunne være at Stoltenberg måtte adlyde mektige frimurere fra utlandet? Dette er jo luftige spekulasjoner. Det at Gro H. Brundtland hygget seg på øya i timene før massakren, og at det var tilfeldigheter som gjorde at ABB ble forsinket, det viser vel at Gro H. Brundtland ikke kan ha ant noe om massakren. Kanskje hun ringte til frimurerne i etterkant og var rasende over at hun nesten ble skutt... Ja, det er mangt man kan spekulere i!

Det at noen kan ha blandet seg med fritidsbåtene er interessant, særlig fordi at hvis politiet hadde vært mer organisert så hadde det ikke vært samme behovet for fritidsbåtene, samt hvis Utøya-ferga ikke var ført bort fra øya. 

Når det gjelder hvem som visste, hvem som bare fikk ordrer, hvem som stod bak osv, så er det vanskelig å ha teorier om det. Men jeg tror faktisk ikke norsk regjering stod bak det, og det at Gro var der rett før kan absolutt styrke den teorien. Jeg syns Stoltenberg ser helt livredd ut på opptak etterpå, det ville han ikke vært om han var med og planla det. Jeg tror det er noen med mere makt enn regjeringen som står bak det.
Men det er helt klart at politiet må ha blitt instruert i å tabbe seg ut mest mulig, de kan ikke være SÅ dumme, og så mye kan ikke gå galt på en dag for dem, samtidig som absolutt alt går på skinner for en eneste gjerningsperson. Men hvem som instruerte dem vet jeg ikke.
Men alt dette blir bare spekulasjoner, det eneste som er sikkert for meg er at det er for mange uregelmessigheter til at den offentlige historien holder vann.

Lenke til kommentar

Nei, det er en ting som ALLE nå må tygge på- når det kommer til HVA som egentlig foregår i Norge? 

Folket er ført totalt bak lyset- av Massemediene- NRK, Tv2 og samtlige aviser,-  dvs de STORE.
INGEN av dem er til å stole på. Husk at Pressen i Norge mottar 12 MILLIARDER kroner pr år- for å sove på jobben. Er det noen andre foretak som får like mange penger for å gjøre det?

Vi ser jo straks at de ikke behøver å produsere ei eneste avis eller gjøre en døyt- ALT er icenesatt for å BEDRA leserne. 

DU TROR DET IKKE FØR DU FÅR TV?

Mange har nok hørt den før? Det verste du har i ditt husvære er tven. Hiv den ut- eller slå den av-. 

Og mange av dere sliter med å følge med i svingene? Det skjønner jeg meget godt- Her er en LENKE som handler om globalistenes Tentakler. De går LAAANGT ut over sine fullmakter- nemlig å RASERE VELFERDSSTATEN og fjerne våre dvs Nordmenns menneskerettigheter og nasjonalarven.

Og hvis dere ønsker å lese dere opp, så kan det passe med å se TEGNINGEN om det som HAR skjedd. Olav V kaster kortene:
https://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=23&t=3978

og hvem er det som dreper folk som fluer? Har dere ikke lest om Stay Behind? De var det som var på Utøya.
Det er statens egen dødsskvadron- som myrder på bestilling. Jens Stoltenberg er nok menget stolt av dem- han fikk jobben i Nato som takk- og det viser oss egentlig hele bildet. Nato ble opprettet av despoten og massemorderen Stalin, også FN. På dette viset fikk han vite hvilke land som var hans største fiender- som han så kunne ta ut med blåsyre. Les ledelsen i et lands forsvar og politikere.

Her kan dere lese meget om Stay Behind som ble avslørt i Norge i 1978- da en spritfabrikk ble funnet i Langesundsfjorden på Gjeterøya, som Hans Otto Meyer hadde satt opp kanoner på- og han var med i Stay Behind- han var en fhv skipsmegler og hadde også et eget flyselskap på Fornebu. MeyAir. Da politiet fant denne fabrikken, så ble de så interessert i å undersøke Meyers privatbolig på Skøyen. Der fant de et enormt laget i en skjult bunker under huset- som rommet 500 våpen og ammunisjon til en hel hær. Men bladet VI MENN omtalte saken som en fillesak og en personlig våpensamlig  til Meyer- for å dekke over at det hele var den norske regjeringens egne hemmelige dødsskvadron sitt våpenlager- altså en topp hemmelig  gerilja i det norske Forsvaret.

Her om globalistenes Tentakler: https://www.veoh.com/list-c/globalistenes-tentakler

Her om Meyer og Stay Behind: https://bmonline.no/html/sbehind.html


Så det vi egentlig må gjøre- er å få frisket opp og bla om til en ny side, dvs neste side. Glem Nrk, Tv2 og norsk presse.
https://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=3229

Litt mer info om Gjeterøya

https://www.pd.no/langesunds-blad/mystisk-slor-over-gjeteroya/s/1-89-5236368

BmOnline
Red


 

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (På 22.12.2019 den 10.06):

Det at noen kan ha blandet seg med fritidsbåtene er interessant, særlig fordi at hvis politiet hadde vært mer organisert så hadde det ikke vært samme behovet for fritidsbåtene, samt hvis Utøya-ferga ikke var ført bort fra øya. 

Når det gjelder hvem som visste, hvem som bare fikk ordrer, hvem som stod bak osv, så er det vanskelig å ha teorier om det. Men jeg tror faktisk ikke norsk regjering stod bak det, og det at Gro var der rett før kan absolutt styrke den teorien. Jeg syns Stoltenberg ser helt livredd ut på opptak etterpå, det ville han ikke vært om han var med og planla det. Jeg tror det er noen med mere makt enn regjeringen som står bak det.
Men det er helt klart at politiet må ha blitt instruert i å tabbe seg ut mest mulig, de kan ikke være SÅ dumme, og så mye kan ikke gå galt på en dag for dem, samtidig som absolutt alt går på skinner for en eneste gjerningsperson. Men hvem som instruerte dem vet jeg ikke.
Men alt dette blir bare spekulasjoner, det eneste som er sikkert for meg er at det er for mange uregelmessigheter til at den offentlige historien holder vann.

Ja, det var faktisk flere som observerte at noen tok av seg "politi uniformene" og hoppet i en speed båt som suste forbi. Og dere skjønner sikkert at Purken i Norge vet ALT om dette- men de tier. Så derfor vil ALLE undersøkelses kommisjoner i hytt og gevær- ALDRI finne noe galt noe sted- alt er i skjønneste orden. Slik henger det sammen.

Lenke til kommentar
BmOnline skrev (På 29.9.2019 den 9.05):

 

 

Og merk, HELE pressen er kjøpt og betalt for å støtte opp under bedraget mot folket i Norge.

Akkurat her har du et poeng, det skal jeg gi deg

 

 

BmOnline skrev (På 29.9.2019 den 9.05):

Her kan dere se sammenhengen, den røde pressen alene får 6 milliarder kroner pr år for å være med på leken. De trenger med andre ord ikke å legge to fingre i kryss for å selge ei eneste avis- så gale er det.

Den blå pressen får ikke like mye penger- men tilsammen utgjør totalbeløpet i "presse-støtte" nesten 12 milliarder kroner pr år. Hvilke andre foretak i Norge kan vise til slike stoore ytelser i form av en åpenlyst igjenytelse? De skriver KUN det de får beskjed om, intet annet.

INGEN FRI PRESSE med andre ord. Kjøpt og betalt-.

 

Jo, ingen tvil, pressen (main stream media) er i lommen den politiske venstreside

Men hvem mener du står bak Utøya drapene, og hvorfor ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Og hvordan skal man vite hvem som står bak og hvorfor? Det er jo et poeng at dette holdes skjult, og om det faktisk er noe muffens her så er det nok ikke mange som ønsker å stå frem og fortelle om det, med tanke på hvor klare disse menneskene er for å slakte ned folk. Det blir jo verre enn å tyste på mafiaen, ingen kan beskytte deg eller familien din, kjæledyrene dine, vennene dine osv.

Det virker på meg som om folk flest ikke takler uvisshet eller åpne spørsmål. Nei vi vet ikke hvem som står bak eller  hvorfor, nei vi vet ikke om det var flere skyttere, om politiet køddet det til med gummibåten med vilje, om de kjørte forbi øya med vilje, hvorfor pressen hadde helikopter men ikke politiet, om det at Eskil Pedersen stakk av med ferga betyr noe, eller hvorfor kapteinen gikk med på noe så absurd som å stikke av med et pansret fartøy og forlate folk i havsnød, mens andre reddet folk med plastbåter. Vi vet ikke, vi vet ikke, vi vet ikke. Men JEG vet at den offisielle historien henger ikke på noen som helst slags form for greip. Og ja, det er ubehagelig. Men det er mye her i livet som er ubehagelig uten at jeg trenger å forklare det bort for det.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (13 timer siden):

Og hvordan skal man vite hvem som står bak og hvorfor? Det er jo et poeng at dette holdes skjult, og om det faktisk er noe muffens her så er det nok ikke mange som ønsker å stå frem og fortelle om det, med tanke på hvor klare disse menneskene er for å slakte ned folk. Det blir jo verre enn å tyste på mafiaen, ingen kan beskytte deg eller familien din, kjæledyrene dine, vennene dine osv.

Det virker på meg som om folk flest ikke takler uvisshet eller åpne spørsmål. Nei vi vet ikke hvem som står bak eller  hvorfor, nei vi vet ikke om det var flere skyttere, om politiet køddet det til med gummibåten med vilje, om de kjørte forbi øya med vilje, hvorfor pressen hadde helikopter men ikke politiet, om det at Eskil Pedersen stakk av med ferga betyr noe, eller hvorfor kapteinen gikk med på noe så absurd som å stikke av med et pansret fartøy og forlate folk i havsnød, mens andre reddet folk med plastbåter. Vi vet ikke, vi vet ikke, vi vet ikke. Men JEG vet at den offisielle historien henger ikke på noen som helst slags form for greip. Og ja, det er ubehagelig. Men det er mye her i livet som er ubehagelig uten at jeg trenger å forklare det bort for det.

Det er heller slik at folk greier ikke å akseptere at noen mennesker klikker og utfører handlinger som ikke kan forklares på en rasjonell måte. 

Derfor finner man på konspirasjoner for å gi mening til noe som ikke gir mening. 

Man analyserer i ettertid oppførselen til mennesker satt i en umenneskelig og traumatisk situasjon og stiller spørsmål om hvorfor de gjorde ditt og hvorfor de gjorde datt. Drar deretter  sine egne konklusjoner som passer den agendaen man er ute etter. 

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
20 hours ago, Psykake said:

Det er heller slik at folk greier ikke å akseptere at noen mennesker klikker og utfører handlinger som ikke kan forklares på en rasjonell måte. 

Derfor finner man på konspirasjoner for å gi mening til noe som ikke gir mening. 

Man analyserer i ettertid oppførselen til mennesker satt i en umenneskelig og traumatisk situasjon og stiller spørsmål om hvorfor de gjorde ditt og hvorfor de gjorde datt. Drar deretter  sine egne konklusjoner som passer den agendaen man er ute etter. 

Hvilken agenda er man, og nærmere bestemt jeg, ute etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...