Gå til innhold

Minecraft får egen spillmesse (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ett spill som er såpass stort og mulighetene til hva du kan gjøre er såpass mange at du kan spille relativt lenge. MYE lengre enn CoD og lignende iallefall. Når du tenker på variasjonen iallefall. Du kan jo bygge alt du kommer på :D Blir tøft å se hvordan det blir når det kommer ut ! :p

Lenke til kommentar

Har laget en egen server hvor jeg spiller Minecraft med en kamerat og skyper samtidig. Det er ganske artig å lage byer sammen. Men nå har vi juksa så mye så da blir det nesten ikke like morsomt.

 

Starter man å jukse , så miste spillet sjarmen sin. men det er vel også her fra person til person hvordan de ser på det.

Lenke til kommentar

Notch er lat. Det er åpenbart når man ser hvor treg Minecraft-utviklingen går, og hvordan mye av Minecraft-innholdet er allerede lagt til av community.

 

EDIT: Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan noen her klarer å sammenligne Minecraft med CoD, det er to helt forskjellige spill. Det er helt irrelevant at de begge selger mye.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Du kan jo laste ned de singleplayer modene så får du en ny måte å spille på.

 

Nå har de jo lagt til en server mod som gjør at du kan legge inn flere single players mods og lignende etter jeg har forstått. Du kan også velge hvilke mods du selv vil ha på en server, såfremt serveren tillater moden å den er kompatibel.

 

Minecraft er ikke mer morro en du lager selv, selv om det er en stund siden jeg spilte sist, så åpner jeg det regelmessig og spiller litt. Vis du har tilgang til mer ressurser gjennom "juksing" så er pixel-art noe kjekt å veldig utfordrende. Jeg har ofte lagt figurer fra Pokemon som har blitt skjeve pga en feilplassert blokk.

Lenke til kommentar

Ziggy, tror de fleste har ett ganske simpelt syn på hvordan det å programmere er. Selve kodingen tar ikke så lang tid kanskje, men det å vite hvordan du skal skrive den....det er noe verre. Ikke at jeg er noen kløpper på det selv, men har måtte feilsøke i større PLSQL script, som ikke er i nærheten av så grusomt som noen kodespråk. Og det kan tidvis være veldig forvirrende.

Lenke til kommentar

Ghaundan: Jo, det kan jeg bekrefte. Det er veldig mange som tror programmering er lett, men det involverer å tenke ut nøyaktig hva koden skal gjøre og hvordan den skal gjøre det, hvis man kommer over bugs så må man fikse de, og til slutt optimalisering.

 

Likevel ville jeg sagt at Notch er lat når han ikke har lagt til noe særlig selv, og det meste er lagd av community. Bugfixes har også hengt etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...