Gå til innhold

uheldig med beta trekninger.


Anbefalte innlegg

Er litt surmulen for tiden.

 

Har ikke blitt tregt ut til noe spennende betas på årevis. Siste var vel asherons call eller noe for leeenge siden. (teller ikke med 2 dager stress test i rift).

 

Har forhåndsbestilt swtor, lotro roi, bf3 men ikke farsken om jeg får noe beta/alpha invites.

Ikke på noe annet spennede heller, og jeg fyller ut alt av beta søknader jeg kommer over.

(altså beta/alpha. Ikke stress testing).

 

Er gankse god til og finne bugs osv og melde fra.

 

Flere som føler seg uheldig? Eller er det bare att norge er veldig langt nede på prioriteringslistene??

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betyr det ikke litt at man har maskinvaren for å kunne kjøre spillet også?

Tenker på folk med en dårlig maskin, at de ikke har så stor sjangse til å bli trekket ut til en alpha/beta?

Eller kanskje utviklerene vil teste ut spillet på alle typer pcer.

 

Jeg ble nå hvertfall veldig glad når jeg fikk en betakey til Cataclysm tror også jeg fikk en for APB (ikke reloaded).

 

Venter på en betakey for Diablo 3 :whistle:

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Det er veldig forskjellig hva kravene er. Noen ganger er det et utvalg relatert til hardware (de tar hele spekteret), stress test av servere og de bruker det som "reklame" innimellom også.

 

 

Jeg har vært med i flere betaer enn jeg klarer å huske og jeg har vel ikke jobbet så veldig hardt for det.

Har vært flink til å signe opp fort som f... når jeg leser om noe nytt.

Har beholdt kontoer hos Aeria, Frogster, Perfect World og alle de andre (både EU og US) slik at jeg får med meg mye derifra. De sender gjerne en invite til folk som ikke har vært så aktive i noen av de andre spillene deres på en stund, i håp om å kapre deg som kunde igjen.

Om det er mindre utviklere/utgivere er det alltid en god ting å være aktiv på forumer etc.

 

Om man ser bort fra bugs, så synes jeg det er en veldig bra måte og få sjekket ut nye spill før du eventuelt må betale for det.

 

 

BF3 Alpha var vel kanskje litt spesiell på den måten at de plukket folk som hadde gjort en innsats i tidligere spill også, og hadde brukt noen timer. Jeg hadde ikke mer enn 3 spill reg, og noe rundt 2K timer i BF2, 2142 etc., men kom da med.

Lenke til kommentar

@Dore123m

Fikk eller skal få tilgang til? PC eller konsoll? Kjøpte Tier 1-edition av MoH til konsoll og skal visst få "early acces" til BF3 beta, men trodde det bare var alpha for PC som var tilgjengelig for tiden (stengte kanskje nylig også?). Hvis beta er åpnet blir jeg en gladgutt!

Lenke til kommentar

@Dore123m

Fikk eller skal få tilgang til? PC eller konsoll? Kjøpte Tier 1-edition av MoH til konsoll og skal visst få "early acces" til BF3 beta, men trodde det bare var alpha for PC som var tilgjengelig for tiden (stengte kanskje nylig også?). Hvis beta er åpnet blir jeg en gladgutt!

 

Er ikke kommet noen beta for de som kjøpte MoH, enda.

 

Alphaen er allerede tatt ned, iaf for oss dødelige.

Lenke til kommentar

Er litt surmulen for tiden.

 

Har ikke blitt tregt ut til noe spennende betas på årevis. Siste var vel asherons call eller noe for leeenge siden. (teller ikke med 2 dager stress test i rift).

 

Har forhåndsbestilt swtor, lotro roi, bf3 men ikke farsken om jeg får noe beta/alpha invites.

Ikke på noe annet spennede heller, og jeg fyller ut alt av beta søknader jeg kommer over.

(altså beta/alpha. Ikke stress testing).

 

Er gankse god til og finne bugs osv og melde fra.

 

Flere som føler seg uheldig? Eller er det bare att norge er veldig langt nede på prioriteringslistene??

 

i_hug_that_feel.png?1300595876

 

Blir nesten aldri med i beta/alpha, var heldig med BF3 da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...