Gå til innhold

Enkelt redigeringsprogram?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om noen kan anbefale et enkelt redigeringsprogram for film?

 

Jeg har før brukt Windows Movie Maker, men etter og ha redigert en hel film, så ville ikke filen lagres. Jeg lurer derfor på et bedre program enn dette, men på samme ferdighetsnivå?! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg lurer på om noen kan anbefale et enkelt redigeringsprogram for film?

 

Jeg har før brukt Windows Movie Maker, men etter og ha redigert en hel film, så ville ikke filen lagres. Jeg lurer derfor på et bedre program enn dette, men på samme ferdighetsnivå?! :)

Ikke bruk "lagre" for det lagrer bare arbeidsfila. Du skal EKSPORTERE video i movie maker.
Lenke til kommentar
Ja, jeg vet. Men det fungerer ikke, tror filen er for kompleks =/

Påstanden "det fungerer ikke" er for dårlig.

 

Foreløpig må jeg bare anta at du ikke finner frem i menyen pga din særdeles tynne beskrivelse av problemet.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må forklare deg dette. Det er jo ikke en løsning på WMM jeg er ute etter, men en anbefaling av et ANNET program. Jeg har prøvd å løse WMM problemet og fått hjelp til det, men den vil ikke publiseres.

Lenke til kommentar

Hvis ikke gratis er et krav, vil jeg sterkt anbefale deg Pinnacle. Det er et veldig enkelt og oversiktlig program, men det har også mulighet til noen litt mer avanserte finesser. Det fåes i flere prisklasser, men koster som sagt litt penger. Nå skal det sies at du vil få mye igjen for et program som dette hvis du ikke har for høye krav :)

Lenke til kommentar

Hvis ikke gratis er et krav, vil jeg sterkt anbefale deg Pinnacle. Det er et veldig enkelt og oversiktlig program, men det har også mulighet til noen litt mer avanserte finesser. Det fåes i flere prisklasser, men koster som sagt litt penger. Nå skal det sies at du vil få mye igjen for et program som dette hvis du ikke har for høye krav :)

 

Og jeg vil ikke anbefale Pinnacle. De fleste som har brukt det, sliter fortsatt med hodepine. Det står masse om det på forumet her.

 

Derimot vil jeg anbefale Sony Vegas (det finnes forskjellige utgaver, sjekk på nettet). Det er enkelt å bruke, stabilt, forholdsvis billig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...