Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Selvbygget pc stopper mitt i spill (minidump vedlagt)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt ccleaner på 100-vis av maskiner og no problems. ;)

 

Men, regner med at du avintallerte Symatec- produktene først?

 

Jeg har fjernet Norton, men jeg har ikke gjort register-rensen enda.

 

Men hva skal jeg trykke på etter jeg har trykket på kjør register-rens, eller hva man skulle trykke på? Kan sikkert spørre når jeg kommer hjem, (altså å spørre om hva jeg skal trykke på, men kan like så godt få vite det nå? :) )

Lenke til kommentar

Anbefaler uansett at du tar den minnetesten over natta , den skal kjøre i ca 8timer uten noen form for feil.

Spørs om jeg får sove da :p Får heller ta det i morgen når jeg er på skolen :) Men kan jeg stille inn det med first boot nå? For hvis den ikke finner noe Usb, så går den direkte til Windows, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Anbefaler uansett at du tar den minnetesten over natta , den skal kjøre i ca 8timer uten noen form for feil.

Spørs om jeg får sove da :p Får heller ta det i morgen når jeg er på skolen :) Men kan jeg stille inn det med first boot nå? For hvis den ikke finner noe Usb, så går den direkte til Windows, eller tar jeg feil?

 

Stemmer.

Den søker jo i rekkefølgen som du gir der, dvs First boot , Second Boot etc.

Det er bare å sørge for at Second Boot har Oset lagret der.

Lenke til kommentar

Anbefaler uansett at du tar den minnetesten over natta , den skal kjøre i ca 8timer uten noen form for feil.

Spørs om jeg får sove da :p Får heller ta det i morgen når jeg er på skolen :) Men kan jeg stille inn det med first boot nå? For hvis den ikke finner noe Usb, så går den direkte til Windows, eller tar jeg feil?

 

Stemmer.

Den søker jo i rekkefølgen som du gir der, dvs First boot , Second Boot etc.

Det er bare å sørge for at Second Boot har Oset lagret der.

Takk :) Er det noe spess jeg skal huske på når mem-testen kommer? Noe jeg skal trykke på? :p Eller kjører det automatisk?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Sånn! Nå har jeg etter en VELDIG lang stund, fått tatt denne memtesten.. Kjørte memtest86 fra memtest.org, og ikke memtest86+ fra memtest86.com. Om det har noe å si vet jeg ikke. Jeg fikk ihvertfall 0 error. Null, niks, nada, zero.

 

Grunnen til at jeg aldri tok testen før nå, er fordi jeg har vært foruten "Page_fault_in_nonpage_area", en stund, men nå har den kommet hyppig tilbake etter at jeg kjøpte Bf4.

 

Så kan RAM-en fortsatt være problemet, eller har memtest utelukket RAM-en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...