Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Attraktivt å være jomfru?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns nok det er litt rart. Jeg ville nok tenkt fælt på grunnen til at han var jomfru i den alderen. Det er jo ikke så veldig vanlig. Men som andre sier, at hadde det vært en person jeg likte godt, så ville det nok ikke gjort meg noen ting. På en annen side så ville det kanskje vært litt betryggende også, for da hadde jeg visst at jeg ikke var nr. 100 på lista, eller enda verre, listefyll.

Lenke til kommentar

Det er ikke lett for kameraten min å være jomfru. Han sliter med karrig selvbilde. Det er som en steil, åleglatt spiral :( ; jo lengre man er jomfru, desto vanskligere blir det å karre seg ut av den dystre avgrunnen. Man har følelsen av at hendene er såpeglatte når man med brennende iver og besvær vil bestige "jomfrufjellet" :ermm: . Etterhvert kommer mismodigheten snikenes og dysser det forhenværende positivt innstilte sinnet i døs med sine omseggripende blekksprutarmer.

 

For meg virker det som konsensusen ikke mener det er noe synderlig galt med eller frastøtende å være jomfru i en overmoden alder, noe som jeg skal videreformidle til min kamerat. Det vil nok gjøre ham litt letttere til sinns. :thumbup:

Endret av Intellektro
Lenke til kommentar

Ut fra svarene i denne tråden så virker det som om han burde gå frem slik.

 

For korte forhold eller ONS (om han har lyst på det): Ikke nevn att han er jomfru. Dama vill sikkert merke det i starten eller under selve akten, men da er det kommet så langt at de fleste vill antagelig ikke avbryte av den grunn.

 

For lengre seriøse forhold: Nevn det først etter en stund slik at dama har rukket å få føleleser nokk til å ikke bli skremt bort når hun får vite det. Om hun spør tidligere så ikke jug, og nevn det føre de havner i senga sammen.

Lenke til kommentar

Det er ikke lett for kameraten min å være jomfru. Han sliter med karrig selvbilde. Det er som en steil, åleglatt spiral :( ; jo lengre man er jomfru, desto vanskligere blir det å karre seg ut av den dystre avgrunnen. Man har følelsen av at hendene er såpeglatte når man med brennende iver og besvær vil bestige "jomfrufjellet" :ermm: . Etterhvert kommer mismodigheten snikenes og dysser det forhenværende positivt innstilte sinnet i døs med sine omseggripende blekksprutarmer.

 

For meg virker det som konsensusen ikke mener det er noe synderlig galt med eller frastøtende å være jomfru i en overmoden alder, noe som jeg skal videreformidle til min kamerat. Det vil nok gjøre ham litt letttere til sinns. :thumbup:

 

Kanskje han vil bli trøstet over at det finnes et ord for det, og støttegrupper for folk i samme situasjon også?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Involuntary_celibacy

http://incel.myonlineplace.org/forum/

 

 

Jeg tror kompisen din rett og slett trenger kursing med damer. Det finnes flere tilbydere av dette, f. eks.

 

http://www.godevibber.no

http://rockstar-pickup.com/

 

Skal han komme noen vei med dette må han ta tak i problemet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kommer helt an på situasjonen. Om det er snakk om noe som kan bli/ er på vei til å bli noe seriøst, hadde det gått helt fint. Om det hadde vært en liten flørt og ikke noe mer, hadde jeg ikke gjennomført med han dersom han var jomfru.

Nei gud forby at du har sex hvist han er jomfru og det er 0% sjangse for at han kan ha noen kjønns sykdomer. da er det bedre og holde seg til de som har pult masse før. Skjønner meg ikke på logikken din i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo lenger tid det går, desto vanskeligere blir det.

 

Løsningen for å komme ut av den onde sirkel er å bli mer atraktiv ved å mestre aspekter av livet som gir økt selvtillit og høyere verdi så kommer mye av seg selv.

 

Begynn å trene, start med en ny hobby, bli flink i noe.

Hva damene mener er stort sett likegyldig dersom feilen ligger ved en selv.

Lenke til kommentar

Generelt sett så er nok det å være jomfru noe du bekymrer deg langt mer over når du bare kjenner til det å være jomfru.

 

Sex er moro nok det, men blir ofte omtalt som større enn det er. Det finnes mange ting du kan gjøre som vil påvirke livet ditt mer enn det å bryte jomfrubarrieren (én av de krever riktignok vanligvis at du ikke forblir jomfru). Og gjør du det stort, så vil du få nok av tilbud på ulike fronter.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...