Gå til innhold

Trenger du invitasjon til Google+? Spør her!


Anbefalte innlegg

Så langt så liker jeg g+, og håper i grunn det vil ta over markedsandeler fra fb! Jeg har bare ett problem... NESTEN INGEN JEG KJENNER HAR PROFIL!! Skjer jo ikke en dritt der.

 

Men når det er sagt så liker jeg muligheten med appen til g+ at bilder kan lastes opp automatisk i det øyeblikket man har tatt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sendt invitasjon til en som ikke kommer inn. Noen som kan ta en screenshot av hvordan invitasjonen ser ut, slik at jeg kan forklare hva han må gjøre? Er vel bare en knapp en må trykke på, og så kommer en til inloggingsskjermen hvor man skriver inn e-post-adressen sin regner jeg med, men... Uansett, jeg fikk ikke en standard invitasjon, så kan ikke bruk min egen :p

Lenke til kommentar

Har sendt invitasjon til en som ikke kommer inn. Noen som kan ta en screenshot av hvordan invitasjonen ser ut, slik at jeg kan forklare hva han må gjøre?

 

Er bare å klikke på lenken i invitasjonen så er du egentlig inne allerede.

 

EDIT: når jeg tenker meg om så trenger han ikke klikke på lenken heller tror jeg, men bare besøke https://plus.google.com/ og vipps så er han inne (om han er innlogget).

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Skjønner mindre av det her. Strøm og kretser, wtf. Hva er det man skal gjøre der inne?

Strømmer er folk som poster ting på "veggene" sine, men du kan velge hvilke "grupper" du skal vise.

 

Jeg har til eksempel laget en cirkle som heter Diskusjon.no og kan da kan jeg følge poster kun for dem eller kun fra andre..

Lenke til kommentar

Har sendt invitasjon til en som ikke kommer inn. Noen som kan ta en screenshot av hvordan invitasjonen ser ut, slik at jeg kan forklare hva han må gjøre?

 

Er bare å klikke på lenken i invitasjonen så er du egentlig inne allerede.

 

EDIT: når jeg tenker meg om så trenger han ikke klikke på lenken heller tror jeg, men bare besøke https://plus.google.com/ og vipps så er han inne (om han er innlogget).

Vedkommende har ikke google-konto, så han må vel logge inn skulle ein tru. Skjønner ikke helt hvor det stopper opp, men kan være det var stengt da han prøvde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...