Gå til innhold

– Komplett vil ikke klare seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ved tre anledninger kjøpt varer hos butikker som gikk konkurs. Den vil eg ikke gå i en gang til.

 

Hva er LOL med å handle et annet sted? Er nok av fine alternativer til komplett når eg nå er på jakt etter ny pc....

 

Mulig eg misforstod hva som var morsomt....

 

Edit: Det du heller burde ledd av var jo igrunn at eg misforstod artikkelen. De er tynget av konkurs, ikke truet ;) hehehe...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Har ved tre anledninger kjøpt varer hos butikker som gikk konkurs. Den vil eg ikke gå i en gang til.

 

Hva er LOL med å handle et annet sted? Er nok av fine alternativer til komplett når eg nå er på jakt etter ny pc....

 

Mulig eg misforstod hva som var morsomt....

 

Edit: Det du heller burde ledd av var jo igrunn at eg misforstod artikkelen. De er tynget av konkurs, ikke truet ;) hehehe...

 

Jeg tror nok neppe komplett.no går konkurs med det første, da tror også de fleste andre elektro/data-nettbutikker i landet her henger i en tynn tråd, synes det bare var litt morsomt att hovedkriteriet ditt for ikke å kjøpe en bærbar hos komplett var att de kunne gå konkurs ;)

Nå er jo Komplett.no relativt dyrt generelt, så ville handlet et annet sted uansett.

 

Support betyr ingenting for deg det da eller?

 

Slenger meg på den, Pris er ikke alt. jeg handler heller hos steder jeg vet er kjappe med levering, med god support og kundeservice, og komplett er definitivt en av dem. Ikke bare komplett som har god service osv selfølgelig, men jeg har vært trofast komplett kunde i mange år, og det tror jeg neppe kommer til å forandre seg.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Slenger meg på den, Pris er ikke alt. jeg handler heller hos steder jeg vet er kjappe med levering, med god support og kundeservice, og komplett er definitivt en av dem. Ikke bare komplett som har god service osv selfølgelig, men jeg har vært trofast komplett kunde vært i mange år, og det tror jeg neppe kommer til å forandre seg.

 

Enig! Jeg har vært kunde hos Komplett i over 10 år og har aldri hatt noe i nærheten av en dårlig opplevelse!

 

Posten er et annet kapittel, men nå som de sender med MyPack så de siste fire gangene jeg har handlet hos de har forsendelsen brukt under et døgn fra Sandefjord til Bergen.

Lenke til kommentar

Komplett har gitt flust med dårlig opplevelser siste halvår og det har nok sammenheng med amentio/datakjeden affæren samt lageromstrukturering og annet. Ellers er jeg stort sett strålende fornøyd med Komplett og spesielt på RMA siden hvor de et enestående etter min mening og derfor beholder de meg som kunde også videre på tross av siste halvårs gjentatte problemer.

 

Hadde forøvrig en meget dårlig erfaring med komplett for 10-11 år siden som ga meg en skrape i lakken ift. kunder og ledelse.

 

Men totalt sett, om Komplett kommer seg tilbake i gode gamle takter over ferien så forblir jeg en fast kunde. Men da må de få orden på leveringstider til hentebu som siste halvår har vært helt elendig i mange tilfeller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

synes det bare var litt morsomt att hovedkriteriet ditt for ikke å kjøpe en bærbar hos komplett var att de kunne gå konkurs ;)

 

Har eg sagt det? Hmmmm.... Det var ikke noen hovedgrunn.

 

Ble litt bekymret når eg leste dette. Blir å handle laptop en annen plass.

 

Men samme det =)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Veeeel... Til alle som sier at komplett fint overlever:

 

http://www.digi.no/873929/komplett-tynget-av-konkurs

 

Ble litt bekymret når eg leste dette. Blir å handle laptop en annen plass.

Tror du har misforstått overskriften.

 

Hvis du leser hele artikkelen, så skjønner du kanskje hva overskriften betyr.

 

Komplett ble noe tynget av at Amentio gikk konkurs, ettersom de tapte litt penger på grunn av det, sikkert på grunn av utestående saldo hos Amentio som jo er tapt når firmaet går konkurs. Men dette er en engangs sum, og vil ikke ha innvirkning på regnskapet for fremtidige kvartaler.

 

Komplett i seg selv, vil ikke gå konkurs. Det er ingenting i artikkelen som påstår noe helst angående det.

 

Med andre ord; Overskriften henviser til at Kompletts største kunde gikk konkurs, absolutt ikke at Komplett kan gå konkurs.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Veeeel... Til alle som sier at komplett fint overlever:

 

http://www.digi.no/873929/komplett-tynget-av-konkurs

 

Ble litt bekymret når eg leste dette. Blir å handle laptop en annen plass.

Tror du har misforstått overskriften.

 

Hvis du leser hele artikkelen, så skjønner du kanskje hva overskriften betyr.

 

Komplett ble noe tynget av at Amentio gikk konkurs, ettersom de tapte litt penger på grunn av det, sikkert på grunn av utestående saldo hos Amentio som jo er tapt når firmaet går konkurs. Men dette er en engangs sum, og vil ikke ha innvirkning på regnskapet for fremtidige kvartaler.

 

Komplett i seg selv, vil ikke gå konkurs. Det er ingenting i artikkelen som påstår noe helst angående det.

 

Med andre ord; Overskriften henviser til at Kompletts største kunde gikk konkurs, absolutt ikke at Komplett kan gå konkurs.

Hvis du leser to cm lenger ned på skjermen så ser du at eg såg det i ettertid.

 

For å forklare misforståelsen: En kollega sa at komplett holdt på å gå konkurs noe eg syntest var snodig. Så eg søkte på dette og leste beint ut feil, leste truet ikke tynget.

 

Verre var det ikke. Husker eg kommenterte til kollegaen min at det var rart det ikke sto noe mer spesifikt om faren for konkurs i artikkelen :p

 

Selskaper med 810 millioner i omsetning går gjerne ikke konkurs med det første...

Omsetning sier lite om inntjening.

Lenke til kommentar

Nå er jo Komplett.no relativt dyrt generelt, så ville handlet et annet sted uansett.

 

Support betyr ingenting for deg det da eller?

 

Merkverdig konklusjon? Hadde alle andre vært dårlige på support, og kmplett klart bedre, så hadde du vel kanskje hatt ett poeng. Men det mener jeg personlig ikke er tilfellet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...