Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Who am I? Im a Champion!!

 

Øvre Rygg/Skulder/Biceps/Triceps

 

Oppvarming Nedtrekk Biceps:

 

10 x 50kg

10 x 60kg

8 x 70kg

 

Chins:

 

5 x 5 (bw + 5kg) x 5 (bw + 10kg) x 5 (bw + 15kg) x 5 (bw + 15kg) x 5 (bw + 15kg) x 10 (bw + 5kg) x 10 (bw + 5kg)

 

Roing:

 

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg x 2

5 x 75kg

 

Hadde eigentleg tenkt å ta 80kg x 5 x 5 men kjente det rykka ubehagelig i ryggen så drøyde den.

 

Skulder Press:

 

5 x 28kg

5 x 36kg x 5

 

Hammer Curl:

 

10 x 24kg

10 x 26kg x 3

 

Lying Triceps Press:

 

10 x 27kg

8 x 27kg

6 x 27kg

 

SkullCrusher:

 

10 x 27kg x 3

 

Shrugs:

 

5 x 40kg

8 x 40kg x 3

 

Kommentar:

 

Helvete så mye DRITT så har skjedd med kroppen i det siste! Først vektnedgang, så syk i slutten av sist uke og så en jævla amputasjon av en absess i armhulen! Var sikkert grisedeilig å se meg trene idag med blod rennende ut av armhulen!

 

Ellers var det gøy å trene idag. Var et par fjompenisser som går rundt og tror di eier gymmen, men så er di veike som faen. Alltid gøy å sette dem på plass, i form av å ta MER enn dem i samme øvelser! :D

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ellers glemte jeg å nevne at jeg fikk en positiv effekt av Animal Pump idag! Har prøvd det før i sammenheng med andre tilskudd (selv om det står på pakken om å ikke gjøre det). Fikk en absurd pump fra første nedtrekk som varte helt til økten var over.

 

Deeelicious!

Lenke til kommentar

Innta 600mg koffein 1 time før trening så skal jeg love deg kick. Koffein er så ekstremt undervurdert og man glemmer at det er en stimulant. En annen ting er at koffeintabletter er så latterlig billig at det enkelt overkjører alle disse fancy kos tilskuddene som koster flesk.

Lenke til kommentar

Innta 600mg koffein 1 time før trening så skal jeg love deg kick. Koffein er så ekstremt undervurdert og man glemmer at det er en stimulant. En annen ting er at koffeintabletter er så latterlig billig at det enkelt overkjører alle disse fancy kos tilskuddene som koster flesk.

 

600mg?? det er vell "litt" for mye?

 

Edit: feil info..

Endret av Maciato
Lenke til kommentar

Innta 600mg koffein 1 time før trening så skal jeg love deg kick. Koffein er så ekstremt undervurdert og man glemmer at det er en stimulant. En annen ting er at koffeintabletter er så latterlig billig at det enkelt overkjører alle disse fancy kos tilskuddene som koster flesk.

 

600mg?? det er vell "litt" for mye? er det ikke sånn at hvis du inntar for mye av det slutter kroppen produsere det? ikkje braa

 

Haha, hæ?

 

Koffein er en stimulant, og ikke noe kroppen produserer selv. Man bygger opp en toleranse for stoffet over tid og da man må enten ta en pause fra stoffet eller øke doseringen for samme effekt. 600mg er overhode ikke en farlig dosering med mindre man har en hjerte eller hjerneinfarkt rett rundt hjørnet. Start gjerne lavere og jobb deg oppover med doseringen.

Lenke til kommentar

Innta 600mg koffein 1 time før trening så skal jeg love deg kick. Koffein er så ekstremt undervurdert og man glemmer at det er en stimulant. En annen ting er at koffeintabletter er så latterlig billig at det enkelt overkjører alle disse fancy kos tilskuddene som koster flesk.

 

600mg?? det er vell "litt" for mye? er det ikke sånn at hvis du inntar for mye av det slutter kroppen produsere det? ikkje braa

hehehehehehehehehehehehehehehheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 

Innta 600mg koffein 1 time før trening så skal jeg love deg kick. Koffein er så ekstremt undervurdert og man glemmer at det er en stimulant. En annen ting er at koffeintabletter er så latterlig billig at det enkelt overkjører alle disse fancy kos tilskuddene som koster flesk.

 

600mg?? det er vell "litt" for mye? er det ikke sånn at hvis du inntar for mye av det slutter kroppen produsere det? ikkje braa

 

Haha, hæ?

 

Koffein er en stimulant, og ikke noe kroppen produserer selv. Man bygger opp en toleranse for stoffet over tid og da man må enten ta en pause fra stoffet eller øke doseringen for samme effekt. 600mg er overhode ikke en farlig dosering med mindre man har en hjerte eller hjerneinfarkt rett rundt hjørnet. Start gjerne lavere og jobb deg oppover med doseringen.

Menne... Koffein kommer som regel i tabletter på 200mg/stykk. Prøv med en først. Selv tåler jeg bare en og en halv før jeg blir kvalm...
Lenke til kommentar
Menne... Koffein kommer som regel i tabletter på 200mg/stykk. Prøv med en først. Selv tåler jeg bare en og en halv før jeg blir kvalm...

 

Jess.. Kvalme er ganske vanlig, spesielt om du har lav toleranse. Er ikke verre enn å knekke den i to så har man 100mg ;)

 

Det meste jeg har tatt er 1500mg på fest.. Merka ingenting negativt før jeg kom hjem senere på kvelden og måtte spy uten at jeg var noe spesielt full. Dette ble såklart etterfulgt av verdens verste hangover dagen etter med spying og hodepine ;)

Lenke til kommentar

Dette er litt bro science, men har hørt at koffeinet i kaffe ikke er like potent som det vi får i feks pilleform. Har noe med de andre stoffene i kaffen som hemmer effekten.

 

Halveringstiden til koffein er 5 timer. Så tar man 200mg så har man fortsatt 100mg i systemet etter 5 timer. Etter 5 timer på festen så hadde jeg fortsatt 750, 5 timer senere 375, osv :p Så ikke rart man kan få problemer med å sove om man tar for mye ;)

Lenke til kommentar

Anywhey, det er ganske konsentrert i pilleform og ja, det funker som faen... :)

 

Answer my question, foo :p

De er underholdende, linke den siden du er hekta på jack3d og er blitt en jacked up junkie :D

 

Ja det er sant;)

 

Prøver å moderere meg så langt det lar seg gjøre! Har dog kanskje blitt en jacked trening for møtkje i det siste.

Lenke til kommentar

Orket ikke sitte inne på en jævla fitte-dag som dette her, så da ble det litt annorlunda trening.

 

Forarm/Nedre Rygg/Abz

 

Wrist Curl:

 

6 x 27kg

8 x 20kg

10 x 20kg x 3

10 x 17kg x 3

 

Superman Back Raise:

 

10 x 8 x 8

 

Back Raise:

 

10 x 10 x 10

 

Standing Wrist Curl i Smit maskin:

 

10 x 10kg

15 x 30kg

10 x 40kg x 3

 

Vet at noen sier selve stanga på smith-maskinen veier 20 kg, men jeg tar utgangspunkt i 10kg.

Smith maskin BLÆ.

 

Ali-Situps skrått oppover:

 

20 + 12

15 + 5

10 faiul

 

Ali situps er rett og slett situps basert på Muhammed Alis berømte sitat om at han ventet til det gjorde vondt, så begynte han å telle... Dog jeg talte til det gjorde vondt og så tok jeg til jeg ikke orket mer :p

 

Bicycle Kicks:

 

20 x 20 x 20

 

Hanging Knee Raise:

 

20 x 20 x 20

 

Kneeling Cable Crunch:

 

10 x 25kg

10 x 35kg x 3

 

Kommentar:

 

FUCK DENNE DAGEN!

 

Synd at skuldrene mine er så såre fra sist økt, hvis ikke hadde jeg rævpult benken!

Lenke til kommentar

Time to take this shit to a whole nother level.

And I, and I love it..And I thank you, I thank you, my dick thanks you!

 

Utifra denne artikkelen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1330 får man best volum-økning av 3 økter av en muskel i samme uke.

So, idag skal jeg trene:

 

Benk, (kaaanskje smalbenk) Dips, Lying Triceps Extension, (kaaanskje skullcrusher, får se hva jeg orker og hvilket utbytte jeg har føler di andre øvelsene har gitt), Chins, Roing, Hammer Curl. Alle sett med 5 x 4/5

 

Så samme på onsdag, bare 5 x 6, så samme på fredag bare 3 x 8.

 

Hadde uansett tenkt å ta en sjokk-uke, på diverse muskler, så nå blir det sjokk som bare juling ! :D

Lenke til kommentar

Omfg.. Er akkurat med å få inn verdens trasigste sofa i leiligheten.

Tok meg 2 timer. Og jeg var ikke akkurat lite sliten etter dagens økt!

 

Benk:

 

15 x 40kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg x 3

5 x 75kg x 2

 

Dips:

 

5 (bw + 10kg) x 5 (bw + 20kg) x 5 (bw + 25kg x 5 (bw + 25kg) x 5 (bw + 22,5kg) x 5 (bw + 20kg)

 

Lying Triceps Extension utgikk, pga jeg trente forarmer igår og det kjente jeg så det sang etter på denne.

 

Skullcrusher:

 

5 x 27kg

5 x 32kg x 3

5 x 29,5kg x 2

 

Chins:

 

6 x 5 (bw + 10kg) x 5 (bw + 10kg) x 5 (bw + 10kg) x 5

 

Hammer Curl:

 

5 x 20kg

5 x 26kg x 4

6 x 26kg

 

Kommentar:

 

Sjokkedorissei for en økt! Jeg pleier aldri å svette særlig men idag rant det! Jeg hadde også veldig fokus på å ha maximum 30 sekunder pause imellom hvert sett, noe jeg greide sånn noenlunde! Greide tross alt hele økta på ca. 1 time :D Akkurat nå er jeg støl som faen, men gleder meg til repeat på onsdag!

Lenke til kommentar

Happy Birthday to me!

 

Men tror dere det stopper en treningsøkt? Nix!

 

Dag 2 av eksperimentet. Må si at jeg fremdeles er sår i musklene etter mandagen. Spesielt i skuldrene. Er jeg like sår på fredag fokuserer jeg på armene basically.

 

Benk:

 

15 x 40

5 x 50kg

5 x 60kg

8 x 71,5kg LETT

8 x 75kg x 2

 

Skråbenk Hantel:

 

5 x 36kg LETT

5 x 44kg TUNGT

8 x 40kg x 4 easy peasy

 

Dips:

 

5 x 8 (bw + 10kg) x 8 (bw + 10kg) x 8 (bw + 10kg)

 

Skullcrusher:

 

8 x 27kg x 2

8 x 29,5kg x 2

 

Chins:

 

8 x 8 (bw + 5kg) x 7 (bw + 7,5kg) x 8 (bw + 5kg)

 

Hammer Curl:

 

8 x 20kg

8 x 24kg x 3

 

Ali-situps skrått oppover:

 

20 + 10

10 + 5

10 + 10

 

Hanging Knee Raise:

 

15 x 10 x 10

 

Kommentar:

 

God økt, men sykt sår nå. På fredag skal jeg kjøre 3 x 12/15. Tror jeg må revurdere øvelsene litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...