Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Hadde jeg ikke vært så jævla mett, hadde tastaturet mitt vært full av spytt.. hehe. Ikke så dårlig å lage mat du heller. ;)

Bra chins forresten!

 

Jeg har nok en laaang vei å gå før jeg begir meg ut på "hjemmelaget tomatsaus" ;)

Vi er awesome!

 

Og air-five for Chins-komplimentet (whooa-pish) :!:

 

post-165859-0-26059600-1327092582_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestemt meg for å ta noe jeg kaller "Sjokk-uke".

Har følt at jeg har vært litt stuck i samme tralten og bestemte meg derfor for å Maxe på alle øvelser på 5x5 (så langt kroppen orker) for deretter å Maxe på 3x10. Tenkte litt over når jeg sitatet til Solskjæren; "99% er 100% mislykket", og ja, jeg kan innrømme at hver trening kanskje ikke har vært 100%... Det finnes jo seff mange unnskyldninger for det, feks på benk der jeg føler meg avhengig av en spotter. Men på andre øvelser har jeg ikke så mange unnskyldninger :whistle:

 

Idag er det Bryst og Triceps, Onsdag er det Øvre rygg og Biceps, Fredag har jeg ikke heeelt bestemt meg for ennå.

 

SÅ, dette er dagens resultater:

 

Benk:

 

15 x 40kg

5 x 50kg

5 x 60kg x 2

5 x 70kg

5 x 82,5kg x 2

6 x 82,5 (Turte å spørre en regular på senteret her om han kunne spotte... FITTE at jeg ikke hadde på 85kg heller!)

 

5 x 80kg

5 x 77,5kg

 

10 x 70kg x 2

8 x 67,5kg

 

Lurer forresten på om jeg tar en Doof her. For den stanga er merkelig tung. Spurte en dame som jobber der (!!!) om stanga veide 25 eller 20 kg... Hu hadde ikke peiling og gav meg attitude i samme slengen... Som om hun hadde rettigheter til det :hrm:

 

 

Dips:

 

5 x 5kg + bw

8 x 15kg + bw x 2

6 x 15kg

5 x 10kg

 

Tricepsen ble nesten nummen her :D

 

Skullcrusher:

 

10 x 17kg

10 x 27kg

3 x 37kg Fail

7 x 27kg Fail

4 x 27kg Fail

 

Helt totalt potetmos i Tricepsen her.

 

Arnold Press:

 

10 x 10kg (pr hantel)

5 x 14kg x 2

10 x 10kg x 2

 

Supersett Triceps/Biceps:

 

Runde 1:

 

Cable Biceps curl

15 x 20kg

Cable Triceps curl

15 x 25kg

Cable Biceps pushdown

15 x 20kg

Cable Triceps pushdown

15 x 20kg

 

Runde 2:

 

Cable Biceps curl

15 x 25kg

Cable Triceps curl

15 x 25kg

Cable Biceps pushdown

15 x 17,5kg

Cable Triceps pushdown

15 x 17,5kg

 

Runde 3:

 

Cable Biceps curl

15 x 25kg

Cable Triceps curl

15 x 25kg

Cable Biceps pushdown

15 x 17,5kg

Cable Triceps Pushdown

15 x 17,5kg

Lenke til kommentar

Lurer forresten på om jeg tar en Doof her. For den stanga er merkelig tung. Spurte en dame som jobber der (!!!) om stanga veide 25 eller 20 kg... Hu hadde ikke peiling og gav meg attitude i samme slengen... Som om hun hadde rettigheter til det :hrm:

 

Kan jo bare veie deg på en vekt sammen med stanga, slik kan du se om du øker 20 eller 25kg i vekt. Husk å vei deg først også.

 

Hvor trener du?

Lenke til kommentar

 

Kan jo bare veie deg på en vekt sammen med stanga, slik kan du se om du øker 20 eller 25kg i vekt. Husk å vei deg først også.

 

Hvor trener du?

 

Ja, jeg kunne sikkert gjort det på et vanlig treningssenter, men der jeg trener har di ikke vekt :p

 

Jeg trener på SATS Stavanger... Igrunnen ganske dårlig at di ikke har vekt :hmm:

Lenke til kommentar

Dag 2 av ukens sjokk-trening.

 

Øvre Rygg/Biceps

 

Oppvarming Bred nedtrekk:

 

10 x 40kg

10 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

 

Pullups:

 

5 x 8 (bw +5kg) x 6 (bw + 10kg) 5 (bw +10kg x 5 (bw + 10kg) x 5 (bw + 7,5kg) x 8 (bw + 5kg) x 8

 

Trodde helt seriøst jeg skulle daue etter jeg var ferdig med denne. Trengte et par min på å hente meg inn igjen. Var dog meget tilfredsstillende når en annen aktør på senteret (som trener veldig likt som meg) prøvde seg på samme øvelsen rett etter meg, og greide bare 5 stk. Loooooooser! :!:

 

Chins:

 

5 x 8 (bw + kg) x 8 (bw + 10kg x 6 (bw + 10kg) x 6 (bw + 7,5kg) x 7 (bw + 5kg) x 8

 

Ro Smalt grep:

 

5 x 50kg

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg x 3

5 x 85 kg (WTF)

5 x 80kg

 

Veldig merkelig. Trodde jeg skulle omkomme etter 5 første på 80kg, men etter hvert sett ble det lettere og lettere (nevrologisk tilpasning eller hva du kaller det Doof?).

Kunne sikkert kjørt på til 95 kg, men ville ikke push my luck da jeg kjente det knirka i skulderen.

 

Biceps Curl Twist:

 

10 x 20kg

9 x 26kg

8 x 26kg x 2

 

Preacher Curl:

 

10 x 17kg

5 x 27kg

 

Var helt tomat i armene etter di 3 første øvelsene. Fikk nok ingenting utbytte av biceps-øvelsene. Ah well...

 

Kommentar:

 

Var helt sykt øm i musklene igår, skal svømme imorgen så håper at jeg ikke er like støl da.

Ellers meget fornøyd med økten. Ble sykt sliten og svett. "Lyfta møye å tungt din dass" så Arild Haugen ville sagt det!

 

Og forresten, alle resultatene her er oppdiktet, bare sånn i tilfelle dere lurte :thumbup:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ben/Triceps/Skulder

 

Leg Press Disc Load:

 

10 x 40kg

10 x 60kg

5 x 80kg

5 x 100kg

5 x 120kg

5 x 130kg x 2

5 x 120kg

5 x 110kg

 

Oppvarming Benk:

 

15 x 40kg

 

Smal Benk

 

10 x 40kg

5 x 50kg

5 x 60kg

6 x 60kg x 4

 

Dips:

 

5 x 5(bw + 5kg) x 10 (bw + 10kg) x 9 (bw + 15kg) x 8 (bw + 15kg)

 

Skullcrusher:

 

10 x 27kg

10 x 32kg

5 x 37kg

10 x 32kg

 

Arnold:

 

10 x 10kg x 3

 

Kommentar:

 

Merkelig dag idag. Var supergira i hele morges på trening, men jo mer det nærmet seg jo mer daff ble jeg. Ellers, fikk sykt vondt imellom biceps og triceps (brachialis?) på skullcrusheren, så måtte gi meg før siste settet. Kjente dette igår også på svømmingen. Håper det går fort over.

Lenke til kommentar

Bryst/Triceps/Biceps/Nakke

 

Benk:

 

15 x 40kg

5 x 60kg x 2

5 x 70kg

5 x 85kg

4 x 85kg

5 x 82,5kg

6 x 80kg

5 x 80kg

 

Seriøst, jeg trenger en SPOTTER ASAP.

Fornøyd med økta, men kommer meg ikke oppvover med å fise rundt på 95%

 

Smal Benk:

 

10 x 50kg

10 x 55kg x 2

 

Dips:

 

10 (bw + 10kg) x 10 (bw + 20kg) x 6 (bw + 20kg) x 6 (bw + 15kg) x 8 (bw + 10kg)

 

Preacher Curl:

 

10 x 17kg

10 x 27kg x 2

10 x 32kg

 

EZ Upright Row:

 

10 x 27kg

8 x 37kg x 2

 

Kommentar:

 

Note to Self: Før trending må du få i deg hard mat og ikke bare shakes!

Fikk i meg 1 liter melk og 3 big mass shakes før trening. I teorien skulle man tro det var nok, men etter benk ble jeg sulten og måtte drite... for tredje gang idag! Kjente det på Dipsene, at det ikke var musklene som ga etter men mangelen på skikkelig energi!

Lenke til kommentar

Ght0 Ret4rd: Takk for positiv tilbakemelding :thumbup:

Kanskje du også kan lære litt av feilene jeg gjorde i begynnelsen (siden vi startet med samme utgangspunkt). Feks. fokuser på armer, ikke bare bryst/rygg/ben. Ble litt skeivt fordelt etter en stund, størrelsesmessig.

 

bisk0p:

 

Hvis noen som myser her inne, tilfeldigvis trener på SATS Stavanger, så hadde det vært awesome å trene benk sammen! Trenger en spotter når jeg går over 80kg og vice versa offcourse! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har de fått nye vektskiver? Sist jeg var innom, så hadde de ikke "olympisk" størrelse (fysisk) på vektskivene. Noe som gjorde markløften ble veldig uheldig for en valp på 190cm..

 

Nei, di diller ennå med disse utslitte technogym-vektene hvor plastikken holder på å falle av på enkelte! :thumbdown:

Syns også di fungerer dårlig på benk, da di sklir mye lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...