Gå til innhold

Hvilket Nintendo-spill spilte du sist?


Morfeo

Anbefalte innlegg

Driver og spiller meg igjennom Tom Clancy's Ghost Recon Shadow Wars, Puzzle Bobble Universe og Super Street Fighter IV 3D. På andre platformer ble jeg nettopp ferdig med Back To The Future The Game Episode 5 på pc.

 

Hva synes du om BttF da? Spilte gjennom siste episode selv for to dager siden, og jeg likte det veldig godt. Utrolig artig at MJF hadde stemme der. Regner med det kommer en ny sesong siden det sto "To be continued".

 

Likte også BTTF veldig godt og syntes det var knall med MJF selv :thumbup: Blir nok en sesong hvis jeg husker riktig har de sagt de har mer en nok materiale for flere sesonger.

Endret av John Fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom litt over halvveis i Afro Samurai, men nå orker jeg ikke mer. Fy for et drittspill. Nydelig grafikk og herlig voice acting, med blant annet Samuel L. Jackson, men gameplayet er dårlig og spillet er så fullt av irritasjonsmomenter at jeg ikke klarer mer nå. Ikke minst tåler fiendene alt for mye. Hver eneste fiende er jo rene Supermann. Aldri mer om jeg rører det spillet.

Lenke til kommentar

Min intensjon da jeg startet tråden var at vi i utgangspunktet kan nevne alt mulig, men jeg plasserte den i Nintendo-delen av forumet fordi jeg regnet med at det da ville bli et klarere Nintendo-preg over diskusjonen her. Så selv om den ligger her, så ser jeg ikke noe galt i å nevne PC-spill, Master System-spill (som jeg nevnte tidligere), eller PS360-spill.

Lenke til kommentar

Det fine med at den ligger her, er at den vil ha et større innslag av Nintendo-diskusjon enn om jeg la den i felles-delen, noe som jeg som en veldig Nintendo-orientert gamer vil foretrekke.

 

Har forresten ikke spilt Wow, men kunne godt tenke meg å prøve det en eller annen gang. Dog tror jeg nok dessverre at det er for tidkrevende for meg :(

Lenke til kommentar

I går installerte jeg Europa Universalis III Chronicles, og startet et spill med en av Japans Daimyoer. Dessverre ser det ikke ut som om de har klart å lage et velfungerende Shogunat enda, så etter en times spilling uten særlig progresjon, så bestemte jeg meg for å vente på neste patch, og satte i stedet i gang med backloggen min - nærmere bestemt Wario World til Gamecube. Jeg har en lei uvane med å legge fra meg spill like før jeg er ferdig med de, kanskje fordi jeg ofte føler at jeg må gjøre meg ferdig med alt før jeg tar sistebossen. Wario World var ihvertfall et spill som var på backloggen min av nettopp den grunnen, men i går tok jeg det opp og fullførte det like godt 100%. Et brukbart spill, men lider av at det er litt kort, og at det er ganske generisk. Jeg liker heller ikke så godt at fokuset er mer på brawling enn plattforming, dog er det relativt bra leveldesign med finurlige gåter og interessante hemmeligheter. Alt i alt, tror jeg jeg ville gitt det karakteren 2/5 - ikke fordi det var dårlig, men fordi det dessverre manglet det lille ekstra som tar et brukbart spill opp til et interessant spill. Men uansett kult å (endelig) være gjennom et gammelt spill fra 2003.

 

Spilte også litt Another Code til DS på sengen før jeg la meg, er nå på kapittel 3, men sitter som vanlig fast. Er vel ikke så god i slike spill som jeg liker å tro :(

Lenke til kommentar

Rundet Puzzle Agent 2 nå ikveld, og likte det veldig godt. Elsker grafikken og det har utrolig god stemning. Liker også godt de forskjellige folkene du møter på da jeg føler hver eneste en av dem har sin egen personlighet og sjarm, og samtidig er voice actingen veldig bra. Til forskjell fra eneren som jeg synes hadde litt kjedelige gåter likte jeg de godt i PA2, selv om noen av dem kanskje lignet litt vel mye på hverandre. Spillet kunne også gjerne vart litt lenger, tok vel bare 6 timer å runde det og gjennspillingsverdien er ikke den største i et spill som dette.

Lenke til kommentar

Rundet Puzzle Agent 2 nå ikveld, og likte det veldig godt. Elsker grafikken og det har utrolig god stemning. Liker også godt de forskjellige folkene du møter på da jeg føler hver eneste en av dem har sin egen personlighet og sjarm, og samtidig er voice actingen veldig bra. Til forskjell fra eneren som jeg synes hadde litt kjedelige gåter likte jeg de godt i PA2, selv om noen av dem kanskje lignet litt vel mye på hverandre. Spillet kunne også gjerne vart litt lenger, tok vel bare 6 timer å runde det og gjennspillingsverdien er ikke den største i et spill som dette.

 

En eller annen gang skal jeg spille disse spillene! Virker veldig kule, men har dessverre ikke fått tid enda.

 

Min spilling har tatt meg frem til kapittel 5 på Another Code, og jeg liker dette spillet bedre og bedre. Jeg digger at det er mange flere puzzles enn i Hotel Dusk (som ofte dreier seg om å gå rundt å treffe på riktig person og ta den i en laaaang samtale), og jeg synes historien også er ganske så interessant.

 

Har også spilt en del av remaken av Klonoa til Wii. Som orginalen så er dette dessverre alt for enkelt, men jeg synes leveldesignet og hovedgameplayet er ekstremt bra, og jeg føler at dette virkelig er et av de undervurderte spillene til Wii (og som ikke en gang pleier å dukke opp på sånne "hidden gems"-lister). Det er dog litt kort, så jeg ville ikke anbefalt det for full pris, men om dere finner det billig så er det bare å kjøpe!

Lenke til kommentar

@taterfyrings: Fint å se at du koser deg med Another Code. Kan ikke huske at det var så mange puzzles i det, men så er det veldig lenge siden jeg spilte gjennom det også. Snart på tide å spille det på nytt igjen kanskje.

 

 

Husker jeg kjøpte Klonoa til Wii for en billig penge for en god stund siden. Hadde aldri spilt spillene på PS før, men likte det veldig godt da jeg spilte det på Wii. Litt lett og litt kort, men ellers veldig artig.

 

 

@Joebean: Alice er et spill jeg synes virker veldig interessant. Skal helt klart kjøpes, men har ikke hastverk, så venter til det faller i pris. Spiller du det på PC eller konsoll?

Lenke til kommentar

Spiller det på 360 da min pc begynner å bli et par år, men det ser nok best ut på PC utifra det jeg har sett på nettet.

 

Liker grafikkstilen og combat systemet veldig godt, platform delen kunne kanskje vært litt bedre da det kan være litt repeterende. Koster for så vidt 300(pc)/378kr(konsoll) på game.no nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...