Gå til innhold

Hvilket Nintendo-spill spilte du sist?


Morfeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde for store forventninger til Doctor Lautrec. Har gitt det flere sjanser nå, men det er rett og slett ikke særlig gøy. Utrolig repeterende gameplay. Det eneste du gjør er å få et quest, finne ut hvor labyrinten er, gå ned og løse to-tre enkle gåter (som er samme type gåte hele tiden) samtidig som du sniker deg forbi noen vakter og finner en treasure animatus som du må temme. Glad jeg ikke betalte full pris for det.

Lenke til kommentar

Er godt i gang med Xenoblade Chronicles. Må si jeg er både veldig glad i dette spillet samtidig som det har noen småting som irriterer. Episke landskap og tilhørende musikk. Stort sett god kamp-mekanikk men til tider uoversiktlig, samt et av og til unøyaktig targettingsystem. Veldig mye klisje dialog så langt men føler stort sett det holder seg på et nivå som ikke skader historien.

 

Det er virkelig et spill for folk som liker å utforske, da man blir belønnet for å finne nye steder både ved forskjellige ekstra quests og bonus poeng for erfaring/angrep/statiske bonuser, samt masse forskjellige samlegjenstander som ligger "strødd" overalt og en sjelden gang i blant mineralårer som har materialer til forskjellige juveler (gems) som man kan sette inn i utstyret.

 

Man blir fort oversvømt med utstyr og gjenstander så til tider synes jeg innholdsmenyen kan bli noe uoversikktlig selv om man kan sortere etter forskjellige attributter. Det er også på grunn av dette at det av og til føles som man roter like mye rundt i menyer som utforskning av verdenen.

 

Jeg er likevel hekta og sliter med å legge spillet fra meg, så det positive drukner stort sett det negative. Har investert vel 30 timer så langt og føler jeg har veldig mye igjen av både historien og spillet generelt så jeg ser fram til resten.

Endret av Dext
Lenke til kommentar

Er godt i gang med Xenoblade Chronicles. Må si jeg er både veldig glad i dette spillet samtidig som det har noen småting som irriterer. Episke landskap og tilhørende musikk. Stort sett god kamp-mekanikk men til tider uoversiktlig, samt et av og til unøyaktig targettingsystem. Veldig mye klisje dialog så langt men føler stort sett det holder seg på et nivå som ikke skader historien.

 

Det er virkelig et spill for folk som liker å utforske, da man blir belønnet for å finne nye steder både ved forskjellige ekstra quests og bonus poeng for erfaring/angrep/statiske bonuser, samt masse forskjellige samlegjenstander som ligger "strødd" overalt og en sjelden gang i blant mineralårer som har materialer til forskjellige juveler (gems) som man kan sette inn i utstyret.

 

Man blir fort oversvømt med utstyr og gjenstander så til tider synes jeg innholdsmenyen kan bli noe uoversikktlig selv om man kan sortere etter forskjellige attributter. Det er også på grunn av dette at det av og til føles som man roter like mye rundt i menyer som utforskning av verdenen.

 

Jeg er likevel hekta og sliter med å legge spillet fra meg, så det positive drukner stort sett det negative. Har investert vel 30 timer så langt og føler jeg har veldig mye igjen av både historien og spillet generelt så jeg ser fram til resten.

 

Bare ikke heng deg fast i ett område ALT for lenge så du blir lei spillet før du har sett 1/3. jeg hadde en tendens til å henge meg opp i å fullføre ALLE småquests og monster quests før jeg skulle gå videre..men jeg holdt jo pokker meg på nesten en uke bare i første området, questene tok jo aldri slutt :p

Lenke til kommentar

Holder på å gjøre meg ferdig med Ocarina of Time 3D. Jeg synes fortsatt at opplevelsen er litt underveldende, og sliter litt med å skjønne hvordan dette skal være tidenes beste spill (skjønte det ikke i 1998 heller), men det er jo forsåvidt festlig nok. Vanntempelet var forøvrig mye lettere enn jeg hadde trodd med tanke på hva jeg har lest. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...