Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Måker: Dræpe, myrde, slå i hjæl og ta av dage


Hippocleides

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er så uhorvelig vittig at jeg knekker totalt sammen her i morgenstunden, er det mulig! Det morsomme med alt dette her er at jeg har startet i ny jobb, og i den anledning skal jeg sjekke noen bygg som ligger ved havna.. En av dørene har en ekstremt uheldig plassering, og det vet disse jævlene å utnytte desverre. Etter jeg hadde satt fra meg bilen i morges leste jeg vgnett mens jeg tuslet hjem i raseri, og fikk meg en god latter da jeg så artikkelen om mannen som hadde skutt 50 måker med luftgevær. Og jeg fikk meg en bedre latter når jeg leste tråden her, fantastisk :D !

 

Fra spøk til luftgevær, jeg har en overlevelseslykt liggende som visstnok skal pumpe ut nok dB til å bli hørt flere hundre meter unna, en skingrende helt forjævlig lyd. Jeg trur den skal gjøre susen, men mistenker at det blir en midlertidig seier i en lang lang krig. Kjenner jeg de plagsomme fjærfaenskapene rett blir de fort vant til det, det kan bli problematisk når de er i hundretall. Åpen for metoder, skytevåpen er desverre uaktuelt for min del, men brød og natron/rødsprit høres spennende ut!

Lenke til kommentar

Først: HAHAHA! laugh.gif

 

Hehe, måker er fantastiske. Finnes ikke noe dyr som utløser større ambivalens hos meg :D

 

Men, for å kommme til saken: Hva med å fjerne redet (selvfølgelig ikledd regntøy og hjelm)? Å utradere parets avkom burde også være passende straff.

 

That should do it.

 

Om du alikevell skulle ta en av dage kan det være en ide og henge den utenfor en dag elelr to. Da ser du aldri en måke igjenn.

 

Edit: vet ikke hvordan måker reagerer på lukt, men du kan jo fylle en sprayflaske med noe so lukter sterkt(klor eller eddik?) of spraye rundt området de holder seg i. eller kan jo vanngevær eller hagaslange være et alternativ til å skyte de i filler. Når de finenr ut at du sprayer de med vann hver gang de komemr på besøk kan det være de flytter seg. Da må du selvsagt fjerne reiret først. Om det er egg i det er disse gode å lage speilegg av :)

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vent nå litt! Du må for Belsebubs skyld IKKE ete noe som er i nærheten å ha kunne vært omveien rundt rævhølet på en måke. Alle som en er de faste beboere på diverse søppelfyllinger - og hva er næringsinnholdet i et satans fjærbefengt krapyl som for det meste er alet opp på brukte bind og kondomer ...?!!!

Lenke til kommentar

...hva er næringsinnholdet i et satans fjærbefengt krapyl som for det meste er alet opp på brukte bind og kondomer ...?!!!

 

Min første innskytelse er å konstatere at jeg er glad frokosten er godt overstått.

 

Min neste tanke er at dette høres jo, rent objektivt sett, ut til å være prima næring.

 

Proteiner og lett-fordøyelige karbohydrater.

 

Rene Fedon-dietten, jo!

 

(spyr)

Lenke til kommentar

Vent nå litt! Du må for Belsebubs skyld IKKE ete noe som er i nærheten å ha kunne vært omveien rundt rævhølet på en måke. Alle som en er de faste beboere på diverse søppelfyllinger - og hva er næringsinnholdet i et satans fjærbefengt krapyl som for det meste er alet opp på brukte bind og kondomer ...?!!!

 

:whistle:

 

Er kanskje en fordel om nevnte måke bor på en holme og spiser fisk fra havnet.Og mark fra gjødselt jord(...).

 

 

I lol'd

 

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...