Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forferdelig kløe på penis-hode, hva skal jeg gjøre?


Hippocleides

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stålull var TULL! :mad:

 

Det hjalp overhodet IKKE, nå både svir og klør det noe inn i Hålogaland.

 

Argh.

 

Tror jeg bare slår på den med hammer til det slutter å gjøre vondt. Bare pakke litt godt med is rundt den, så går nok det også.

Både Zalo og ståltull funker dårlig. Vil tro at begge deler er mer eller mindre skadelig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Stålull var TULL! :mad:

 

Det hjalp overhodet IKKE, nå både svir og klør det noe inn i Hålogaland.

 

Argh.

 

Tror jeg bare slår på den med hammer til det slutter å gjøre vondt. Bare pakke litt godt med is rundt den, så går nok det også.

 

Prøv å legg den på bordet foran deg - og så hopper du litt på den! Har hjulpet her ganske masse å gi kuken en omgang han sent har husketthumbup.gif

Lenke til kommentar

Um.. svir litt når du tisser? Høres mer ut som en kjønnssykdom eller urinveisinfeksjon da.

En gang for lenge siden så sto jeg i dusjen akkurat da brannalarmen gikk. Da glemte jeg å skylle penis, selv om den nettop var grundig såpet inn med "Sunlight Husholdningssepe". Dagen etter var "svir litt når du tisser" en ganske god beskrivelse av situasjonen.

 

[...]Prøv å legg den på bordet foran deg - og så hopper du litt på den![...]

Nå vet ikke jeg hvor lang kuk du er vant med, men min er hvertfall ikke lang nok til at det der vil bli en særlig enkel øvelse....

Lenke til kommentar

Rolig nå! Hoppet du med jamskjies nedslag?

 

Nah... det tenkte jeg ikke så mye over der og da, tror det var litt veksling a la rompetennis mellom skinkene, og så plutselig sa det bare *swoop* og så måtte kampen avlyses.

 

Plagsomt.

 

...men det svir ikke noe særlig nå lenger.

 

Faktisk litt behagelig, når jeg kjenner etter.

 

Hmmmm.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Rolig nå! Hoppet du med jamskjies nedslag?

 

Nah... det tenkte jeg ikke så mye over der og da, tror det var litt veksling a la rompetennis mellom skinkene, og så plutselig sa det bare *swoop* og så måtte kampen avlyses.

 

Plagsomt.

 

...men det svir ikke noe særlig nå lenger.

 

Faktisk litt behagelig, når jeg kjenner etter.

 

Hmmmm.

 

Go to sleep, go to sleep, close your big bloodshot eyes na na na na - na na na na - na na na na na na na "suss" wub.gif

 

 

 

Lenke til kommentar

Får man kløe av å voldta?

 

Edit: spm. rettet til "BjerkneZ

Ja, hvis man pådrar seg en kjønnsykdom...

 

 

Jeg bruker bestandig å sjekke opp helseprofilen til de jeg skal "voldta". Mener at det er en god tradisjon.

For meg fremstår personen som en "addicted man" og jo mer avhengig man er av sex, jo oftere vil man ha det og kanskje også med fler personer, og da forekommer kjønnsykdommer i hyppigere grad.

 

Sier ikke at det er slik personen er, men det er slik man fremstår i mine øyne ved slike meninger om voldtekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...