Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg drakk mye alkohol, helsefarlig?


NikkaYoichi

Anbefalte innlegg

Den siste setningen der tviler jeg på. Jeg tror det er uhyre viktig for deg at vi må få vite hvor ekstremt store mengder alkohol du klarer å dytte i deg uten engang å bli dritings.

Du er tydeligvis den tøffeste gutten i klassen, og må forsterke selvbildet ditt ved å skryte av ditt ekstreme alkoholinntak.

 

Den som tåler mest er selvsagt best.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste setningen der tviler jeg på. Jeg tror det er uhyre viktig for deg at vi må få vite hvor ekstremt store mengder alkohol du klarer å dytte i deg uten engang å bli dritings.

Du er tydeligvis den tøffeste gutten i klassen, og må forsterke selvbildet ditt ved å skryte av ditt ekstreme alkoholinntak.

 

Den som tåler mest er selvsagt best.

 

Jeg nevnte det bare i forbifarten fordi jeg synes selv det var mye.

 

Var ikke meningen å skryte eller furte ned alle som ikke tåler en skitt. :roll:

Lenke til kommentar

Ikke tåler en skit? De fleste av oss tåler et normalt inntak av alkohol.

 

Men når jeg var i et bryllup her om dagen så drakk jeg 24 pils, 5 flasker vin, minst 3 flasker cognac og en velkomst drink på 4L ren sprit. Ble ikke full engang.

Jeg var på klassefest på fredag, drakk nesten nøyaktig det samme, kjørte hjem, ble stoppet i politikontroll, og de klarte ikke å måle at jeg hadde drukket noe en gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke tåler en skit? De fleste av oss tåler et normalt inntak av alkohol.

 

Men når jeg var i et bryllup her om dagen så drakk jeg 24 pils, 5 flasker vin, minst 3 flasker cognac og en velkomst drink på 4L ren sprit. Ble ikke full engang.

Jeg var på klassefest på fredag, drakk nesten nøyaktig det samme, kjørte hjem, ble stoppet i politikontroll, og de klarte ikke å måle at jeg hadde drukket noe en gang.

 

Det tror jeg på. Hadde du drukket 40 øl så kan det hende det hadde slått ut.

 

Men hva vet vell jeg. For jeg tåler så utrolig mye at jeg aldri blir full. Blir bare litt blid :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare pass på at dere ikke drekker like mye som jeg gjorde i bryllupet.

 

For dere blir jo hentet av sykebilen, mens jeg kjører Taxi hjem.. hehehe... :cool:

 

Jo, må innrømme at jeg føler meg litt "tøff". Men gjorde ikke det før dere ble skræmt.

 

Når jeg nå skjønner at alle andre er pingler omtrent, ja da føler man seg jo ikke lite tøff og stolt.

 

lol, lol, lol... åfy, skal ta det rolig i helgen jeg sånn som jeg pleier. Skal ikke ta taxi hjem for å si det sånn... :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare pass på at dere ikke drekker like mye som jeg gjorde i bryllupet.

 

For dere blir jo hentet av sykebilen, mens jeg kjører Taxi hjem.. hehehe... :cool:

 

Jo, må innrømme at jeg føler meg litt "tøff". Men gjorde ikke det før dere ble skræmt.

 

Når jeg nå skjønner at alle andre er pingler omtrent, ja da føler man seg jo ikke lite tøff og stolt.

 

lol, lol, lol... åfy, skal ta det rolig i helgen jeg sånn som jeg pleier. Skal ikke ta taxi hjem for å si det sånn... :!:

 

Hmm.. Håper du forstår at du kun framstår som en idiot i denne topicen ? Du gir meg også et sterkt inntryk av at du er 14 år gammel.

 

Jo, må innrømme at jeg føler meg litt "tøff". Men gjorde ikke det før dere ble skræmt.

Skremt?

 

Jojo, omtrent like skremt som når unger forteller om at de har løpt hundremetern på 4 sekunder, eller har løftet ryggsekker på 200kg.

 

+ 1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drekka, skræmt? Du er da ikke fra Oslo du, vel?

 

Uansett er det du som er pingle her, går til morran drakk jeg to kasser pils, og i går kveld slo jeg til med ei kanne med heimebrent.

 

Kan ikke huske at jeg drakk to kasser pils, så da er nok ikke jeg like tøff som deg. åhhh ler meg ihjel.

 

PINGLER!!!

 

Bli så grinete da, bare fordi noen andre tåler mer enn dere pingler... :tease:

Lenke til kommentar

Drekka, skræmt? Du er da ikke fra Oslo du, vel?

 

Uansett er det du som er pingle her, går til morran drakk jeg to kasser pils, og i går kveld slo jeg til med ei kanne med heimebrent.

 

Kan ikke huske at jeg drakk to kasser pils, så da er nok ikke jeg like tøff som deg. åhhh ler meg ihjel.

 

PINGLER!!!

 

Bli så grinete da, bare fordi noen andre tåler mer enn dere pingler... :tease:

 

Fra spøk til alvor. Hvor gammel er du egentlig?

 

Du skriver og oppfører deg som en 14 år gammel gutt. Du sitter på et forum og skryter av hvor mye du kan drikke. Du skjønner, de aller fleste av oss har vokst fra oss den trenden hvor vi skryter av hvor mye vi tåler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...