Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skylles vel bad optimalisering i spillet. For min del er fps alt. Må ha 100+ stable så går heller ned på gfx innstillinger for å få det.

Få tak i litt flytende nitrogen og en løsning for å forsyne CPU konstant med dette tror jeg er en bedre løsning da. Problemet er antall draw calls som må gjøres hvert sekund.

 

Uansett lite forskjell mellom 70 og 120 fps i et spill som får minimum 55ms ping.

Endret av Hårek
Unødig multi-sitering
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vil påpeke at kravet om å ha eksakt samme kort for å kjøre SLI ikke lenger gjelder. Så lenge selve GPU-en på kortene er den samme, og de har lik mengde minne, er det nok.

 

Siterer fra SLI Zone:

Can I mix and match graphics cards that have different GPUs?

No. For example, an XXXGT cannot be paired with a XXXGTX in an SLI configuration.

 

Can I mix and match graphics cards from different manufacturers?

Using 180 or later graphics drivers, NVIDIA graphics cards from different manufacturers can be used together in an SLI configuration. For example, a GeForce XXXGT from manufacturer ABC can be matched with a GeForce XXXGT from manufacturer XYZ.

 

Can I mix and match graphics cards is one of them is overclocked by the manufacturer?

Yes. A GeForce XXXX GTX that is overclocked can be mixed with a standard clocked GeForce XXXX GTX.

 

Can I mix and match graphics cards with different sizes of memory?

No. For example, an XXXGT 512MB cannot be paired with a XXXGT 1GB in an SLI configuration.

 

EDIT: Er mulig jeg misforstår hvor "streng" du er i første post, men lar dette stå like vel (just in case :))

Endret av medlem-68510
Lenke til kommentar

Vil påpeke at kravet om å ha eksakt samme kort for å kjøre SLI ikke lenger gjelder. Så lenge selve GPU-en på kortene er den samme, og de har lik mengde minne, er det nok.

 

Siterer fra SLI Zone:

 

 

EDIT: Er mulig jeg misforstår hvor "streng" du er i første post, men lar dette stå like vel (just in case :))

Har hørt veldig mange rapporter om lite samarbeidsvillige drivere når man kjører kort med forskjellig VGABIOS. Med tanke på at man ikke ønsker flere problemer enn nødvendig med SLI/CFX lar jeg det stå slik ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke for å bytte tema her, men jeg fatter ikke at denne tråden ikke har blitt klistret og står på første side med tanke på hvor mye bra info det er å finne her om skjermkort, og itillegg til at mye av det folk spør om ofte står godt forklart her av arni90.

 

Dette synes jeg er altfor dårlig av dem som administrerer her på forumet. En apekatt hadde skjønt dette.

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...