Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et kinkig problem *utroskap*


Anbefalte innlegg

I helgen var vi den faste vennegjengen ute å spiste middag, utenom en fru, da hun og mannen fikk barn nr 2 for 3 uker siden!

 

Utpå kvelden gikk vi alle ut for å ta en drink! Jeg sku på toalettet, og da jeg går inn, (døren var ikke låst) så står han som ikke hadde fruen med seg å har sex med en fremmed dame! Jeg går bare ut, mens han følger etter, og sier han mente ikke noe med det, men hjemme hos han var alt bare baby, baby, baby.

 

JA, hva skal jeg gjøre??? Skal jeg si det, eller holde kjeft??

 

Ingen andre som vet det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tjener du på å sladre om det til kona hans? Hvis du absolutt skal si noe, burde du snakka med mannen og ikke dama.

 

 

Joda, jeg har snakket med han, og gitt beskjed om hva jeg syns med det! De er våre nærmeste naboer, så er mennesjer jeg ser hver dag!

 

Og hadde min mann vært utro, ville jeg visst det! Men ja, jeg vil ikke ødelegge noe heller

Lenke til kommentar

Hvis han ikke angrer og ikke vil ta ansvar for sine handlinger, så synes jeg du skal fortelle henne. Hun fortjener å vite hva slags drittsekk han er, selv om det kan føre til mer smerte på kort sikt.

 

Hun vil finne ut om hans utroskap en dag uansett. Dette er nok ikke første gangen.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

utroskap er tristegreier.. men de e alikavell ikkje en 3djepart som ikkje har noke med ditta og gjør si oppgave og "seie i fra" _aldri_

 

Har et yrke der det med utroskap er utbredt, no er det snakk om sjømann og ikkje prostitusjon for dei som lurte på det..

 

Men her ser eg utroskap fleire ganger i uken, omtrent kvar gang vi klapper til kai :p

Men det betyr alikavell ikkje at eg har ei overståande "plikt" til og seie i fra om noke som helst til fruene når eg møter dem på fri, då e de "hei godag alt bra kjempefint hade"

 

I vertfall viss dem er gift .. :p

Lenke til kommentar

utroskap er tristegreier.. men de e alikavell ikkje en 3djepart som ikkje har noke med ditta og gjør si oppgave og "seie i fra" _aldri_

Enig. Det er ikke trådstarter sin oppgave å si ifra. Det trådstarter kan gjøre er å oppfordre «vennen» til å selv si ifra, men det er alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

utroskap er tristegreier.. men de e alikavell ikkje en 3djepart som ikkje har noke med ditta og gjør si oppgave og "seie i fra" _aldri_

Enig. Det er ikke trådstarter sin oppgave å si ifra. Det trådstarter kan gjøre er å oppfordre «vennen» til å selv si ifra, men det er alt.

Det er ikke hans oppgave å si ifra, men hvis jeg var i hans situasjon og han ga blaffen i at han var utro så ville jeg sagt fra, fordi jeg mener det er den riktige tingen å gjøre.

 

Jeg synes det som skjer på en seilbåt er litt annerledes. For det først er det arbeidskamerater, og man kjenner ikke kona. For alt man vet så synes kona det er greit. Samtidig er det mer forståelig når man er borte over lang tid.

Lenke til kommentar

Joda, jeg har snakket med han, og gitt beskjed om hva jeg syns med det! De er våre nærmeste naboer, så er mennesjer jeg ser hver dag!

 

Og hadde min mann vært utro, ville jeg visst det! Men ja, jeg vil ikke ødelegge noe heller

Det er ikke du som ødelegger noe, men den idioten.

Snakk med han, enten sier han eller du det.

 

Dette er som tidligere sagt i tråden for hennes sikkerhet og jeg synes rett og slett at hun fortjener å vite det.

 

Samtidig er det mer forståelig når man er borte over lang tid.

Utroskap er utroskap.

Lenke til kommentar

Jeg hadde uten tvil sagt i fra, om ikke han gjorde det selv. Gitt ham en frist på X antall dager, hvis han ikke manner seg opp, så sagt det selv.

 

Jeg driter i om det får konsekvenser for ham og hele familien, hva enten det er økonomiske eller smittefare eller whatnot. Andre hensyn mener jeg også er totalt irrelevant, selvforskyldt rus fritar ikke fra ansvar, så at han var full kan ikke forsvare hans handlinger.

 

Det er ikke du som har gjort noe feil her, men han. La han ta konsekvensene av sine handlinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samtidig er det mer forståelig når man er borte over lang tid.

Nei, nei og nei. Absolutt ikke.

 

I så fall så måtte det vel være greit i denne situasjonen òg?

I og med at han sa at det bare var "babybabybaby" hjemme, kan vi jo anta at han ikke får noe sex hos kona. Da er det jo lenge siden sist han dyppa staken, og derfor greit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samtidig er det mer forståelig når man er borte over lang tid.

Nei, nei og nei. Absolutt ikke.

 

I så fall så måtte det vel være greit i denne situasjonen òg?

I og med at han sa at det bare var "babybabybaby" hjemme, kan vi jo anta at han ikke får noe sex hos kona. Da er det jo lenge siden sist han dyppa staken, og derfor greit?

Jo, omstendigheter teller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...