Gå til innhold

E3 2011 - Microsofts pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Utrolig trist hvis folk faktisk lar seg begeistre av dette her. Den Mass Effect 3-videoen var noe av det dummeste jeg har sett. Godt det i alle fall ikke er obligatorisk å gnåle til TV-en hvis jeg vil spille et spill.

 

Jeg hadde rett da Microsoft annonserte en FPS av en eksisterende lisens. Litt overraskende at det skulle være Fable, men ikke så overraskende når man ser hvem de fremdeles har bak rattet. Er folk virkelig så interessert i kinect? Jeg kan forsåvidt skjønne det når det gjelder Sesam Street......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med Kinect er egentlig ikke at de som liker den får spill å spille.

Men heller at fokusen hos MS blir for stor på Casual-området, der det egentlig blir alt for mye fokus på Kinect og mindre på det vi hardcore-gamere kaller ekte spill.

 

Og at mange av de kjente seriene tar i bruk konseptet med åpne armer, fører til at de som foretrekker å bare bruke den vanlige stikka blir satt litt ut av lyset. Det nye Fable-spillet tvinger oss til å ta i bruk Kinect, og jeg vil heller ha et valg om å kunne bruke stikka også. Men så klart er det et spill som er laget i henhold til å sveive med armene da.

 

Ser frem til Sony sin konferanse, der vi kanskje får mye nye spill for hardcore gamers :-)

Endret av Memoen4Ever
Lenke til kommentar

Microsoft er allerede en hardcore gamingkonsoll, Kinecten har åpnet for nye muligheter og nye markeder, om man ikke ønsker det så er det bare å la være, personlig likte jeg meget godt muligheten til å styre NPCene med stemmen så jeg slipper å makke med dette midt i ett slag.

Lenke til kommentar

Håper vi får mye Move greier. I motsetning til Kinect virker det som om Move faktisk kan ha en plass i hardcore-spill.

 

Både Move og Motion+ har definitivt sin plass i kjernespill, og jeg tror nok noe Kinnect-greier også kan ha det. Hadde håpet å se det i dag, men vi får kanskje se mer etterhvert.

Lenke til kommentar

Noe som ikke ble nevnt....

 

· Beacons. We want to make it easy for you to connect with friends over your favorite games on Xbox LIVE, so we are introducing Beacons to the service. Beacons are a way to tell your Xbox LIVE and Facebook friends that you want to play a game on Xbox LIVE. By setting a Beacon, you tell Xbox LIVE what you want to play. Then, Xbox LIVE lets you know when friends are playing or want to play the same game. With Beacons, no matter what you're currently doing on Xbox LIVE your friends know that it's ok to ask you to play your Beaconed games. Imagine sending out a Beacon to let your friends know you're interested in playing "Halo," while watching a movie on Netflix. It's about making it easier for you to share and discover games and multiplayer opportunities with friends on Xbox LIVE.

 

· Cloud Storage for Game Saves and LIVE Profile. Here at Xbox LIVE we listen to your feedback. We are making it easier for you to sign into your Xbox LIVE account from any console at any time to access your game saves and full profile, including items such as Microsoft Points to make purchases, Achievements and friends. Cloud storage will allow you to enjoy the same great Xbox LIVE gaming experience even when you're not in your own living room by giving you the option to store your "game saves" securely in the Xbox LIVE cloud instead of on a portable memory unit or your console's hard drive. Gone are the days of "gamertag recovery." Now all you need to do is sign in, no matter where you are!

Lenke til kommentar

Håper vi får mye Move greier. I motsetning til Kinect virker det som om Move faktisk kan ha en plass i hardcore-spill.

 

Både Move og Motion+ har definitivt sin plass i kjernespill, og jeg tror nok noe Kinnect-greier også kan ha det. Hadde håpet å se det i dag, men vi får kanskje se mer etterhvert.

Det håpte jeg også, men ble mektig skuffet.

Lenke til kommentar

· Cloud Storage for Game Saves and LIVE Profile. Here at Xbox LIVE we listen to your feedback. We are making it easier for you to sign into your Xbox LIVE account from any console at any time to access your game saves and full profile, including items such as Microsoft Points to make purchases, Achievements and friends. Cloud storage will allow you to enjoy the same great Xbox LIVE gaming experience even when you're not in your own living room by giving you the option to store your "game saves" securely in the Xbox LIVE cloud instead of on a portable memory unit or your console's hard drive. Gone are the days of "gamertag recovery." Now all you need to do is sign in, no matter where you are!

 

Hvordan kan de la være å nevne dette? Har ventet på dette siden jeg kjøpte min første Xbox.

Lenke til kommentar

Noe som ikke ble nevnt....

· Cloud Storage for Game Saves and LIVE Profile. Here at Xbox LIVE we listen to your feedback. We are making it easier for you to sign into your Xbox LIVE account from any console at any time to access your game saves and full profile, including items such as Microsoft Points to make purchases, Achievements and friends. Cloud storage will allow you to enjoy the same great Xbox LIVE gaming experience even when you're not in your own living room by giving you the option to store your "game saves" securely in the Xbox LIVE cloud instead of on a portable memory unit or your console's hard drive. Gone are the days of "gamertag recovery." Now all you need to do is sign in, no matter where you are!

 

Epic! :D

Lenke til kommentar

 

Det håpte jeg også, men ble mektig skuffet.

 

Der var vi to :( Satser på en kongekonferanse i kveld, jeg har skikkelig troen på Sony i år. Selv om ikke alle eksklusivene deres er like interessante for meg personlig, så tror jeg dette blir en fantastisk konferanse både for meg subjektivt, og for flertallet av gamere, med NGP, 9 PS3-eksklusiver, og forhåpentligvis noe for å rette opp inntrykket etter PSN-skandalen. Hype!

Lenke til kommentar

 

Det håpte jeg også, men ble mektig skuffet.

 

Der var vi to :( Satser på en kongekonferanse i kveld, jeg har skikkelig troen på Sony i år. Selv om ikke alle eksklusivene deres er like interessante for meg personlig, så tror jeg dette blir en fantastisk konferanse både for meg subjektivt, og for flertallet av gamere, med NGP, 9 PS3-eksklusiver, og forhåpentligvis noe for å rette opp inntrykket etter PSN-skandalen. Hype!

Håper vi får se crossplattformspill til både NGP og PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...