Gå til innhold

Forslag til spill med bra PvP


Anbefalte innlegg

Guild Wars er et fantastisk bra spill. Angrer fortsatt på at jeg ikke fortsatte å spille det. Men som du sier, man må spille en stund for å komme skikkelig inn i PvP'en. Det er først da spillet blir virkelig bra. GW har fått mye medfart fra blant andre WoW spillerne som ikke aner hva de snakker om.

 

GW 2 kommer snart ut også, tipper det blir nydelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler eller skulle anbefale GW, men må nok sies spillet har dødt ut ganske godt i det siste, mye av PVP contentet er ødelagt, PVE/PVP skills er kommet, er blitt mye tull de siste årene.

 

Dessuten tar det lang tid å venne seg til PVP i GW, og kan heller ikke love at du kommer deg noen veier før du har spilt jævlig mye og kjenner de riktige folk for å komme noen veier.

 

Det kreves så si at du kan alle class og alle de mest spilte builds etc.

 

men så var jo dette i high-end pvp,, spille random arena ny og ne går jo alltid men det blir nokså kjedelig hvis man bare satser på det.

Lenke til kommentar

da er d bare et fælt spill.

 

Hva er det du baserer denne konklusjonen på da?

 

Kommentaren din hørtes jo rett og slett bare dum ut, hvordan kan du si at det er et fælt spill når et lag blir styrt av en erfaren/god leder og vinner en kamp med underlegne skip? Sånn er det jo faktisk i virkelig strid også.

 

Men uansett, det får være din mening.

 

OT:

 

Jeg liker PvP'en i GW selv om det kan ta sin tid å få de "riktige" skills'ene som skal til for å gjøre det OK, men så finnes det jo også en valgmulighet der du kan lage en spiller i level cap som bare kan brukes til PvP.

 

GW er nok en litt mer strategisk variant enn det du vanligvis er vant med i et MMO, med tanke på at du bare kan ha 7 skills med deg ut i kamp. Vil også si at GW er velbalansert, og har et godt community.

 

Har selv spilt i 6 år og er fortsatt en aktiv spiller :)

konklusjonen er basert på tidligere innlegg (i dette topicet) og svar jeg har fått på dem...., om du har lest dem og fortsatt ikke skjønner tankemønsteret, så må du poengetere vilken del som er vanskeli å fatte, kan gjerne utdype om det er interssant

Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å prøve rift. Dette gir deg gode muligheter til PvP. og mulighetene er endeløse. de har gode systemer for arena, samt masse achivements i vanlig spille tid for PvP. de beste gearet får du også ved å fokusere på PvP spillingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å prøve rift. Dette gir deg gode muligheter til PvP. og mulighetene er endeløse. de har gode systemer for arena, samt masse achivements i vanlig spille tid for PvP. de beste gearet får du også ved å fokusere på PvP spillingen.

 

Er også glad i RIFT PvP ., Spillet er fremdeles i barndommen , jeg håper med mer content at de tør å gå sine egne veier.

Lenke til kommentar

UTROLIG NOK er det ingen som har anbefalt deg Bloodline Champions. Kongen av pvp spill, f2p er det også.

 

Sjekk Bloodline Champions tråden her, de siste 2 sidene av tråden har jeg lagt ut linker til alt av guider/info og det man måtte trenge for å komme igang.

 

Bloodline Champions tråden

 

Kommer du over "noob" kneika i dette spillet går du ikke tilbake til LoL og WoW og andre liksom battle arena spill :)

 

Enjoy!

Lenke til kommentar

Eve.

 

Ta en titt på dette:

 

Den videoen vist tidligere var elendig når det kom til å faktisk vise frem spillet. desverre tror jeg du kommer til å sitte igjen med samme feelingen etter å ha sett denne, men det er mest av alt fordi UI i eve tar en stund å sette seg inn i, og 70% av livsviktig info blir feedet til deg igjennom det. Prøv spillet, se noen videoer etterpå (filmer av Garmon, Miriam Sasko, Pandemic Legion osv) som gjerne er lettere å følge. I tillegg kan du se denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WM0lJ1MntTA

 

Denne følger rooks and kings, og har også muntlig kommentering og forklarer veldig bra det som foregår.

Lenke til kommentar

Eve.

 

Ta en titt på dette:

 

Den videoen vist tidligere var elendig når det kom til å faktisk vise frem spillet. desverre tror jeg du kommer til å sitte igjen med samme feelingen etter å ha sett denne, men det er mest av alt fordi UI i eve tar en stund å sette seg inn i, og 70% av livsviktig info blir feedet til deg igjennom det. Prøv spillet, se noen videoer etterpå (filmer av Garmon, Miriam Sasko, Pandemic Legion osv) som gjerne er lettere å følge. I tillegg kan du se denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WM0lJ1MntTA

 

Denne følger rooks and kings, og har også muntlig kommentering og forklarer veldig bra det som foregår.

 

syns PL sin film som heter "raise your weapon" er temmelig kjekk jeg ^^ men likte disse her også :D

Lenke til kommentar

UTROLIG NOK er det ingen som har anbefalt deg Bloodline Champions. Kongen av pvp spill, f2p er det også.

 

Sjekk Bloodline Champions tråden her, de siste 2 sidene av tråden har jeg lagt ut linker til alt av guider/info og det man måtte trenge for å komme igang.

 

Bloodline Champions tråden

 

Kommer du over "noob" kneika i dette spillet går du ikke tilbake til LoL og WoW og andre liksom battle arena spill :)

 

Enjoy!

1. Det er allerede anbefalt

2. Det er ikke MMORPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...