Gå til innhold

Bloodline Champions tråden (F2P)


Anbefalte innlegg

Denne tråden er for diskusjon og spørsmål om alt i og rundt Funcoms "Bloodline Champions".

 

Det er Arenabasert PvP spill som er free to play, men om du vil kan du oppgradere spillet til Champion eller Tital Edition og/eller kjøpe ekstra "Funcom points" til å kjøpe items in-game.

 

Spillet kan nå lastes enkelt ned på steam eller hjemmesiden dems og tar ikke veldig stor diskplass.

 

Spillet avhenger i stor grad av lagspill med venner eller randoms, og du tar rollen som Healer, Tank, Ranged damage eller melee damage, og kan velge mellom 23 Bloodlines (classes).

 

Du kan spille uranka matcher, eller i ranka matcher alene eller med et fast lag. Nå og da er det også litt mer spesielle tournaments.

 

Siden det er gratis er det vel verdt et forsøk :thumbup:

 

Bloodline Champions Wiki

 

1297069839581_666.jpg

[bilde fra VG]

Endret av Traskelabb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint at folk laster ned og ihvertfall prøver spillet. Synes selv at det er fabelaktig og vurderer og kjøpe champion edition for flere bloodlines.

 

Jeg selv spiller mest "Gunner"(ranged dps) og "Astronomer"(Healer).

 

Jeg heter "Offspring" in-game.

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av Traskelabb
Lenke til kommentar

Jeg prøvde d i beta. Virket ganske fett, men tok meg ikke tid nokk til å sette meg inn i bloodlinene. Så jeg sugde balle å fikk en del nasty meldinger :p (PvP og epeen vettu). Ellers låvende spill, jeg digger at det er skill based å ikke luck based (RNG: crit, miss etc.), spesielt med tanke på at det er kunn PvP.

Lenke til kommentar

Jeg og en venn trenger en til et 3v3 team, noen som vil bli med? Vi planlegger å bli med på turneringen denne helga, og spille litt vanlige ranked games

 

Jeg spiller Alchemist/Stalker og han spiller Ranid assasin/Guardian

 

Add: Maikzor, så kan vi slå av en prat.

 

Vi kommer til å bruke skype/mumble

Lenke til kommentar

Hei, bare lurer på om jeg har forstått dette riktig. kan man ikke kjøpe items in game? er det akkuratt som f.eks cod serien med class?

 

Nei det er ikke likt cod, Hver uke er det 4 bloodlines som kan spilles gratis, det er nye 4 hver uke. Når du spiller games får du "bloodcoins". Med disse kan du kjøpre nye bloodlines, skins og "våpen skins". Skinsene gir selfølgelig ingen fordeler.

Det finnes også "funcom points". Disee kjøper du med ekte penger. Du kan gjøre akkurat det samme med de som med bloodcoins.

Ved starten av hvert game, velger du bloodline, og eventuelt skin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...