Gå til innhold

Snuse for 2. gang!


Xaphor

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri snust selv men vært sammen med en del som har det og dem har prøvd Skruf og en gøteborg greie. Nå vet jeg ikke noe om dem men di har vært fornøyd med dem altså. Forteller deg bare dem jeg har hørt om jeg nå.

Jeg klarte ikke det der,men er nok fordi jeg er jente ;)

 

Og jeg har faktisk klina med en som snusa å sorry utrykke men fyttefaen for noe forbanna søl :thumbdown:

 

Haha, nesa... Neste gang får du be dem ta ut prellen :D

Nei vet du jeg gikk å pusset tennene å ba han holde seg langt vekk fram til han slutta med det greiene der ;) Jeg er ikke så veldig prippen altså men ett sted går grensa når jeg får det drittet i munnen sjøl ÆSJ! :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør nok prøve noe svakere. Å starte på det sterkeste er nok dumt.

 

Men uansett. Du er 15 år gammel, utifra profilen din. Stans imens du har sjansen.

Regnet med at den der ville komme, og jeg vil spesifisere at det ikke er snakk om å snuse opp en boks i løpet av en uke - kun når jeg føler for å ta en, evt. i vennelag.

 

Med andre ord, du som mange andre ønsker å tøffe deg litt foran vennegjengen?

Det er dessverre sånn det ofte starter gutt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I går kjøpte jeg en Thunder Grønn, og tok en snus for første gang, dette gjorde at jeg ble svimmel, kvalm og begynte å kaldsvette, som igjen endte med at jeg måtte spy for å få vekk kvalmen. Denne kvalme følelsen holdt seg i ca 1 time, men jeg har hørt at det er kroppens reaksjon, og at det er en tilvenningssak.

 

Ja, jeg vet at dette er en av de sterkeste snusene i Norge, og jeg trenger ikke noen "ANBEFALER DEG Å IKKE SNUSE"-kommentarer, stay on-topic.

Poenget er at jeg skal ta pris nr. 2 i dag (den forrige var min første), og jeg lurer på om jeg vil få en lik reaksjon, eller om den vil bli litt mildere, ettersom at kroppen allerede har fått reagert.

 

Burde jeg ta denne Thunder-boksen ut, eller bytte den ut med noe svakere som 01 eller 02?

 

Takk for alle svar!

 

Thunder er ikke det første du prøver. Den er dobbelt så sterk som vanlig snus. Prøv heller General porsjon eller Skruf til du blir vant til å ha nikotin i blodet. Så kan du gå videre etter hvert. Neste steg da blir kanskje Marlboro, Nick & Johnny eller 02, før du kan prøve deg med Thunder. Det er ikke lurt å begynne med det sterkeste.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri snust selv men vært sammen med en del som har det og dem har prøvd Skruf og en gøteborg greie. Nå vet jeg ikke noe om dem men di har vært fornøyd med dem altså. Forteller deg bare dem jeg har hørt om jeg nå.

Jeg klarte ikke det der,men er nok fordi jeg er jente ;)

 

Og jeg har faktisk klina med en som snusa å sorry utrykke men fyttefaen for noe forbanna søl :thumbdown:

 

Haha, nesa... Neste gang får du be dem ta ut prellen :D

Nei vet du jeg gikk å pusset tennene å ba han holde seg langt vekk fram til han slutta med det greiene der ;) Jeg er ikke så veldig prippen altså men ett sted går grensa når jeg får det drittet i munnen sjøl ÆSJ! :sick:

 

Haha :D

Lenke til kommentar

Syns nesten en er mere mann om en ikke bgynner i det hele tatt for det er ett mareritt å slutte med nikotin!

 

Jeg har aldri snust selv men vært sammen med en del som har det og dem har prøvd Skruf og en gøteborg greie. Nå vet jeg ikke noe om dem men di har vært fornøyd med dem altså. Forteller deg bare dem jeg har hørt om jeg nå.

Jeg klarte ikke det der,men er nok fordi jeg er jente ;)

 

Og jeg har faktisk klina med en som snusa å sorry utrykke men fyttefaen for noe forbanna søl :thumbdown:

 

Haha, nesa... Neste gang får du be dem ta ut prellen :D

Nei vet du jeg gikk å pusset tennene å ba han holde seg langt vekk fram til han slutta med det greiene der ;) Jeg er ikke så veldig prippen altså men ett sted går grensa når jeg får det drittet i munnen sjøl ÆSJ! :sick:

 

Haha :D

Så LER du? ;) Neiånei :p

Lenke til kommentar

Syns nesten en er mere mann om en ikke bgynner i det hele tatt for det er ett mareritt å slutte med nikotin!

Kunne ikke vært mer enig...

Var så utrolig teit å begynte å røyke jeg fordi alle andre gjordet det. Her sitter jeg da med unge å hele greia å det forsmedelige er at jeg faktisk røyka litt UNDER graviditeten også. Jeg røyker ute men uansett skulle gjerne slutta jeg hadde det ikke vært fordet at jeg faktisk begynner igjen men jeg gir meg dog ikke jeg prøver å slutte prøvd tre ganger siden nyttår å jeg prøver igjen.

Lenke til kommentar

Prøv å ikke ha den i for lenge, ha en kopp å spytte i eller noe. Det er gjene den "snus safta" pluss nikotinen som gjør at mange blir dårlige i begynnelsen. Hvis du skal vende deg til det må du ta det litt gradvis.

 

Edit: Ganske stygt med alle disse folka som er så etterpåkloke, skjønner at det er irriterende. Alle vil liksom gjøre noen dumme valg i livet, sånn at de kan klage litt over det og komme med gode råd til de yngre hvor de griner litt over avhengigheten sin og hvor dumme de var osv.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

hAHahaha lulz. Thunder Grønn er ikke snus. det er noe polsk drit som er svakere enn mocca.

 

???? Thunder Wintergreen som TS sikter til en for det første dansk, og var inntil for 2(?) år siden den sterkeste snusen på markedet.

 

 

------------------------------------------

Ellers, TS, jeg fatter ikke hvorfor du vil dette. Jeg snuser fast, og angrer, og dette sier jeg til alle. Som student og snuser som ønsker å være sosial, så har jeg hatt flere perioder hvor jeg har sittet igjen med 0 kr og bokstavlig talt har måttet leve på tørt brød i en ukes tid før neste lån- og stipendutbetling. Uten utgiftene til snus hadde det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar

DET er flaut å gå å spørre fremmede "unnskyld,kan du kjøpe snus for meg" Fytti..

Også blir du drit stressa fordi di fleste sier nei ;)

 

Fyr i byen som selger all tobakk + sprit og øl til mindreårige for kun 5 kr i tillegg til originalpris, så det kommer aldri til å være et problem.

 

 

 

Forøvrig er jeg vel en fyr som liker å prøve det meste, og dette skal også utprøves. Jeg kommer nok til å ta rådene deres, og heller begynne med noe svakere.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet at dette er en av de sterkeste snusene i Norge, og jeg trenger ikke noen "ANBEFALER DEG Å IKKE SNUSE"-kommentarer, stay on-topic.

Jeg bryr meg ikke. IKKE SNUS. Hvorfor i all verden skal du begynne? Har du så mye penger liggende rundt at du bare bruke det på noe dyrt, helseskadelig og idiotisk? Over 1000 kr i måneden på noe du vet ikke er bra for deg? Jeg kan garantere deg 100% at du kommer til å angre når du først blir avhengig. Jeg kan også garantere at det ikke er noe kult å snuse, selv om enkelte helt sikkert har klart å overbevise deg om det. Du vet sikkert allerede at det kan føre til kreft, impotens og stygge tenner, at det garantert fører til avhengighet, og at det som regel er et seksuellt turnoff.

 

Du tror kanskje du klarer å holde deg med en pris eller to i uken? Det trodde flere av de jeg kjenner som snuser også. I dag bruker enkelte en boks for dagen. Nikotinavhengighet er avhengighet uansett hvordan du snur og vender på det. Du kommer ikke unna det. Hvis du tror det er du veldig naiv i så fall.

 

Hvis du likevel på LIV OG DØD skal snuse, forklar meg hvorfor du bare er nødt til å gjøre det.

 

Jeg får avslutte med å sitere Dinside.no: "For en måte å slutte å røyke på! Stapp en blanding av oppbløtte sneiper, lakris og glassbiter inn under oveleppa."

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...