Gå til innhold

Snuse for 2. gang!


Xaphor

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg en Thunder Grønn, og tok en snus for første gang, dette gjorde at jeg ble svimmel, kvalm og begynte å kaldsvette, som igjen endte med at jeg måtte spy for å få vekk kvalmen. Denne kvalme følelsen holdt seg i ca 1 time, men jeg har hørt at det er kroppens reaksjon, og at det er en tilvenningssak.

 

Ja, jeg vet at dette er en av de sterkeste snusene i Norge, og jeg trenger ikke noen "ANBEFALER DEG Å IKKE SNUSE"-kommentarer, stay on-topic.

Poenget er at jeg skal ta pris nr. 2 i dag (den forrige var min første), og jeg lurer på om jeg vil få en lik reaksjon, eller om den vil bli litt mildere, ettersom at kroppen allerede har fått reagert.

 

Burde jeg ta denne Thunder-boksen ut, eller bytte den ut med noe svakere som 01 eller 02?

 

Takk for alle svar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør nok prøve noe svakere. Å starte på det sterkeste er nok dumt.

 

Men uansett. Du er 15 år gammel, utifra profilen din. Stans imens du har sjansen.

Regnet med at den der ville komme, og jeg vil spesifisere at det ikke er snakk om å snuse opp en boks i løpet av en uke - kun når jeg føler for å ta en, evt. i vennelag.

Lenke til kommentar

hAHahaha lulz. Thunder Grønn er ikke snus. det er noe polsk drit som er svakere enn mocca.

 

Her må vi undersøke litt før vi åpner gapahauket, Thunder er pr. i dag en av de sterkeste snusene på markedet med 16 m/g nikotin.

 

Sorry, men det er ikke slik nikotinavhengighet fungerer, særlig ikke når du absolutt skal ha en av de sterkeste typene...

 

Mao, det er ikke mulig å nyte en Thunder uten å spy opp innvollene og det som er hvis man ikke konstant sitter med en i kjeften for å bli vant til den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør nok prøve noe svakere. Å starte på det sterkeste er nok dumt.

 

Men uansett. Du er 15 år gammel, utifra profilen din. Stans imens du har sjansen.

Regnet med at den der ville komme, og jeg vil spesifisere at det ikke er snakk om å snuse opp en boks i løpet av en uke - kun når jeg føler for å ta en, evt. i vennelag.

 

Lykke til med den du..

 

 

Skulle og bare prøve snus da jeg var en 15-16 år, siden jeg hadde mange kompiser som snuset. Hadde aldri planer om å begynne fast.

 

Men her sitter jeg i dag, 21 år, bruker 3-4 bokser i uken, høvelig ødelagt overleppe og har stoore mengder mindre penger enn jeg ville hatt om jeg aldri begynte..

 

Angrer veldig.

 

men on topic, 2-3 snusen så går det greit.

 

edit: Thunder renner noe helt jævlig, annbefaler deg en white snus til å begynne med, renner mye mindre og du blir mindre kvalm.

 

 

 

Endret av Complexity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du bør nok prøve noe svakere. Å starte på det sterkeste er nok dumt.

 

Men uansett. Du er 15 år gammel, utifra profilen din. Stans imens du har sjansen.

Regnet med at den der ville komme, og jeg vil spesifisere at det ikke er snakk om å snuse opp en boks i løpet av en uke - kun når jeg føler for å ta en, evt. i vennelag.

 

Lykke til med den du..

 

 

Skulle og bare prøve snus da jeg var en 15-16 år, siden jeg hadde mange kompiser som snuset. Hadde aldri planer om å begynne fast.

 

Men her sitter jeg i dag, 21 år, bruker 3-4 bokser i uken, høvelig ødelagt overleppe og har stoore mengder mindre penger enn jeg ville hatt om jeg aldri begynte..

 

Angrer veldig.

 

men on topic, 2-3 snusen så går det greit.

 

edit: Thunder renner noe helt jævlig, annbefaler deg en white snus til å begynne med, renner mye mindre og du blir mindre kvalm.

 

Takk for gode råd :)

 

Hvorfor begynne med det sterkeste og gi deg selv ett nikotinsjokk uten like? Ta deg noe svakere.

 

Hehe, er vel slik at jeg alltid skal gå på det vanskeligste først - men ja, hvis jeg får samme reaksjonen igjen blir det nok å bytte ut thunderen med en 02 e.l...

 

Tips til litt mildere snus, som også smaker litt?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det jeg sier. Du blir avhengig av nikotin, det er en av de mest avhengighetsdannende stoffene som vi forbruker i det daglige, ved siden av sukker, kokain og heroin. Derfor vil du bare i begynnelsen kunne holde deg til "en pris i lystig lag" og så vil du gå over på fulltidssnusing.

 

Og i tillegg, hvorfor i helvete skal du legge til deg en så dårlig vane, når det atpåtil er i lystig lag du vil gjøre det, når du sikkert har lyst til å benytte lystig lag til å skaffe deg dame, hvor digg tror du det er for dem av du har snus under leppa i løpet av kvelden når du vil kline?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri snust selv men vært sammen med en del som har det og dem har prøvd Skruf og en gøteborg greie. Nå vet jeg ikke noe om dem men di har vært fornøyd med dem altså. Forteller deg bare dem jeg har hørt om jeg nå.

Jeg klarte ikke det der,men er nok fordi jeg er jente ;)

 

Og jeg har faktisk klina med en som snusa å sorry utrykke men fyttefaen for noe forbanna søl :thumbdown:

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det jeg sier. Du blir avhengig av nikotin, det er en av de mest avhengighetsdannende stoffene som vi forbruker i det daglige, ved siden av sukker, kokain og heroin. Derfor vil du bare i begynnelsen kunne holde deg til "en pris i lystig lag" og så vil du gå over på fulltidssnusing.

 

Og i tillegg, hvorfor i helvete skal du legge til deg en så dårlig vane, når det atpåtil er i lystig lag du vil gjøre det, når du sikkert har lyst til å benytte lystig lag til å skaffe deg dame, hvor digg tror du det er for dem av du har snus under leppa i løpet av kvelden når du vil kline?

LOL, du har et poeng

Lenke til kommentar

Jeg har aldri snust selv men vært sammen med en del som har det og dem har prøvd Skruf og en gøteborg greie. Nå vet jeg ikke noe om dem men di har vært fornøyd med dem altså. Forteller deg bare dem jeg har hørt om jeg nå.

Jeg klarte ikke det der,men er nok fordi jeg er jente ;)

 

Og jeg har faktisk klina med en som snusa å sorry utrykke men fyttefaen for noe forbanna søl :thumbdown:

 

Haha, nesa... Neste gang får du be dem ta ut prellen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...