Gå til innhold

HW-fotball 2011


Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste minusen med lørdagsfest, er at jeg ikke har en hel fridag til å rydde i leiligheten i tilfelle noen skulle snuble med meg hjem. :whistle:

Nach hos Geir! Nach hos Geir!!!

 

...neida. Du får ta med deg multisync hjem. :wee:

 

 

AnnChristin: For min del må du mer enn gjerne ta med hund! Kanskje jeg til og med gjør det selv hvis jeg får ordnet å sende henne hjem uten meg - jeg tror ikke hun blir like populær på et ev. utested.

 

multisync: Ooh, det bør vi få til snart!

 

...skriver opp nye interesserte nå.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at med at HW-fotball egentlig er et kodeord for forumflatfyll, og da er jeg selvfølgelig med.

Blir vel veskeinntak i etterkant (og under...) hvis jeg ikke tar helt feil.

 

@Oda, kan du ikke bestemme en dato sånn ganske kjapt så folk slipper å vente på når og hur? Slenge opp en poll hvis du ikke vil ta valget selv. Kanskje man også skulle avtale et møtepunkt @Oslo S så de med null form for stedsans kan få blitt med?

Lenke til kommentar
Kan noen drasse med seg noen moderatorer sånn at jeg kan smigre meg til litt goodwill til neste gang jeg vil rage i politikkdelen?

Store deler av moderator-gjengen har allerede vært i hovedstaden forrige helg så..tja..kanskje noen lokale oslo-mods kan komme :p

 

Vi kan få med oss Johndoemakt? Og Runar. Og flere andre som bor i nærheten :D

 

Biril: Det står da dato i førstepost? *sjekke*

Johndoemakt er obligatorisk. Dessuten så suger han i fotball så.. :love:

Det står jo bare MULIGENS jo =((

Lenke til kommentar

@Oda, kan du ikke bestemme en dato sånn ganske kjapt så folk slipper å vente på når og hur? Slenge opp en poll hvis du ikke vil ta valget selv. Kanskje man også skulle avtale et møtepunkt @Oslo S så de med null form for stedsans kan få blitt med?

Jeg skar gjennom og skrev en dato, jeg. Så får de som kan komme.

 

Jeg kan kanskje stille.

Gjør det, gjør det!

 

Adrian: Jeg trenger forslag for å kunne lage en poll. Jeg regner med at det blir enten grilling hvis været tillater det, eller at vi går et eller annet sted og spiser. Så må børnene hjem etterhvert, og de mørke timene kan begynne.

 

 

 

Ooog er ikke Tigeren et greit møtested? Lett å få øye på folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...