Gå til innhold

HW-fotball 2011


Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har skrevet i tråden i fotballdelen. Egentlig var fotballtreffet planlagt å bli en turnering mellom de store lagene i England. Etter veldig ujevn påmelding ble det nærmere at man bare har en fotballcup. Ettersom jeg tror nivået er ganske forskjellig på fotballdelen og her tenker jeg på at fotballdelen fortsatt holder på sitt opplegg, men at de gjerne kan kaste seg på her og, slik som jeg gjør.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet i tråden i fotballdelen. Egentlig var fotballtreffet planlagt å bli en turnering mellom de store lagene i England. Etter veldig ujevn påmelding ble det nærmere at man bare har en fotballcup. Ettersom jeg tror nivået er ganske forskjellig på fotballdelen og her tenker jeg på at fotballdelen fortsatt holder på sitt opplegg, men at de gjerne kan kaste seg på her og, slik som jeg gjør.

Det høres flott ut!

Lenke til kommentar

(Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.)

Vi kan slå oss sammen om du også tar toget fra mjøndalen dagen det her blir på. Så får vi fiske inn noen som kan møte oss på oslo s, eller toget.

Det er virkelig sykt hvor lite lokalgeografi jeg kan i oslo, selv etter å ha bodd der i 2år.

Lenke til kommentar

(Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.)

Vi kan slå oss sammen om du også tar toget fra mjøndalen dagen det her blir på. Så får vi fiske inn noen som kan møte oss på oslo s, eller toget.

Det er virkelig sykt hvor lite lokalgeografi jeg kan i oslo, selv etter å ha bodd der i 2år.

Høres bra ut!

 

Ja, jeg er håpløs, jeg.

Lenke til kommentar

(Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.)

Vi kan slå oss sammen om du også tar toget fra mjøndalen dagen det her blir på. Så får vi fiske inn noen som kan møte oss på oslo s, eller toget.

Det er virkelig sykt hvor lite lokalgeografi jeg kan i oslo, selv etter å ha bodd der i 2år.

Høres bra ut!

 

Ja, jeg er håpløs, jeg.

Hvis det funker for meg den helga, kan jeg godt leke guide. :fun:

Lenke til kommentar
Hvis det funker for meg den helga, kan jeg godt leke guide. :fun:

Ååh, jaa!

 

Mamma vil ikke la meg dra :(

Okei da, jeg lyver.

 

Fikk litt lyst, men når på dagen er det snakk om? Jeg jobber helt sikkert, også blir jeg ikke 20 før august, så får ikke blitt med ut isåfall. Og ja, jeg også suger i fotball :p

For min del håper jeg lørdag ettermiddag/kveld passer for folk, for jeg har jobb til halv seks på fredag og til halv tre på lørdag.

 

 

 

 

Hm, høres moro ut selv om jeg alltid har foraktet fotball :p Lemme think about it!

Hei, jeg har ikke noe godt forhold til fotball selv, men dette blir jo mer en sosial greie - også er det ikke obligatorisk å være med å spille.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...