Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Okei, så da trenger jeg i alle fall ikke å bekymre meg for det :)

 

Det bør da gå an å kjøpe 3G-modellen uten binding? Hvis dette går, blir det vel ingen forskjell mellom en modell fra USA og en fra Norge? Litt surt om ikke alt funker som det skal når jeg skal svi av 4 til 5k på den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, så da trenger jeg i alle fall ikke å bekymre meg for det :)

 

Det bør da gå an å kjøpe 3G-modellen uten binding? Hvis dette går, blir det vel ingen forskjell mellom en modell fra USA og en fra Norge? Litt surt om ikke alt funker som det skal når jeg skal svi av 4 til 5k på den :)

 

 

Bare sørg for at Tab10.1 du kjøper i USA har HSDPA 2100. Da funker det i Norge. Uten binding selvfølgelig :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SITAT Guardian
The 3G-equipped models come with a built-in microSD reader (handy to have, especially if you need to load some data onto the device and you've mislaid the stupid proprietary cable)

 

http://www.guardian.co.uk/technology/2011/jul/25/why-samsung-galaxy-tab-is-meh

 

 

Galaxy Tab 10.1 kommer vel ikke med mulighet for SD card? Er det jeg som leser feil her?

 

Min 10.1 3G Tab hadde USB adapter, slik at man kan koble til minnepen etc til Tab'en.

 

USB adapter

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

SITAT Guardian
The 3G-equipped models come with a built-in microSD reader (handy to have, especially if you need to load some data onto the device and you've mislaid the stupid proprietary cable)

 

http://www.guardian.co.uk/technology/2011/jul/25/why-samsung-galaxy-tab-is-meh

 

 

Galaxy Tab 10.1 kommer vel ikke med mulighet for SD card? Er det jeg som leser feil her?

 

Min 10.1 3G Tab hadde USB adapter, slik at man kan koble til minnepen etc til Tab'en.

 

USB adapter

 

 

Samme her.

Lenke til kommentar

Fikk taben min idag :new_woot: Bestilte 32GB-versjonen fra USA forrige uke. Må si den er veldig responsiv og meget rask. Flott design på Honeycomb også:)

Er helt ny rundt android, men hittil har det virket veldig solid og brukervennlig. Noen som har tips til noen nyttige apps?

Noe jeg lurer på rundt multitaskingen; er det slik at taben blir tregere med flere programmer oppe? Eller blir de programmene man har gått ut av inaktive (tenker på spill, nettleser og programmer som ikke krever pushup?)

 

Takker for svar:)

 

EDIT:

@Colamaen: Kjøpte denne. Den er helt grei.

Endret av Megablaster
Lenke til kommentar

Noen av dere som har tenkt på case til den? Jeg har bestemt meg for den book casen http://www.amazon.com/gp/cart/view.html/ref=gno_cart

Men amazon shipper den ikke til norge pga garanti.

Tips om hvor jeg kan kjøpe den fra?

 

Hentet nettopp min i posten, kjøpte den fra Netshop. Dessverre var det den siste de hadde på lager, men de har 2 stykk på leverandørlager i skrivende stund. Kan anbefale den, er overrasket over hvor stilig den faktisk ser ut. Bør også beskytte taben bra, bunnen er hardplast og lokket er mykt skinn. Synes det var litt kjipt å kjøpe hvit Tab pga at det var eneste på lager, men denne casen skjuler hvitfargen på baksiden totalt så nå ser jeg ikke forskjell :p

Endret av razzle
Lenke til kommentar

Noen av dere som har tenkt på case til den? Jeg har bestemt meg for den book casen http://www.amazon.com/gp/cart/view.html/ref=gno_cart

Men amazon shipper den ikke til norge pga garanti.

Tips om hvor jeg kan kjøpe den fra?

 

Hentet nettopp min i posten, kjøpte den fra Netshop. Dessverre var det den siste de hadde på lager, men de har 2 stykk på leverandørlager i skrivende stund. Kan anbefale den, er overrasket over hvor stilig den faktisk ser ut. Bør også beskytte taben bra, bunnen er hardplast og lokket er mykt skinn. Synes det var litt kjipt å kjøpe hvit Tab pga at det var eneste på lager, men denne casen skjuler hvitfargen på baksiden totalt så nå ser jeg ikke forskjell :p

 

 

Ok takker. Skal sjekke dem.

Lenke til kommentar

Fikk taben min idag :new_woot: Bestilte 32GB-versjonen fra USA forrige uke. Må si den er veldig responsiv og meget rask. Flott design på Honeycomb også:)

Er helt ny rundt android, men hittil har det virket veldig solid og brukervennlig. Noen som har tips til noen nyttige apps?

Noe jeg lurer på rundt multitaskingen; er det slik at taben blir tregere med flere programmer oppe? Eller blir de programmene man har gått ut av inaktive (tenker på spill, nettleser og programmer som ikke krever pushup?)

 

Takker for svar:)

 

EDIT:

@Colamaen: Kjøpte denne. Den er helt grei.

 

 

Kjøpte du 3G versjonen?

 

 

 

 

Er litt skeptisk til den case'en dere snakker om på grunn av at den stikker litt ut fra skjermen. Vil heller ha en slik som de fleste har til iPad som man slenger over og automatisk blir knipset på. Har prøvd en iPad med en slik, og det funket helt perfekt.

 

Link

 

Slik den blir demonstrert på bildet der funker den heller dårlig til mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper den i en fysisk butikk. Hvordan kan jeg se det da? Står det normalt sett ved prisen? Takk for hjelpen :)

 

 

@xKrib Kjøpte du med 3G?

 

Nei, kun wifi. Kan alltids bruke telefon som trådløst nett om det skulle være sånn :)

Lenke til kommentar

Ser at avi fungerer nå. Men har prøvd tre forskjellige mkv-filer nå, og hver gang har jeg fått en feilmelding. Står i feilmeldingen at enheten enten har sluttet å svare eller at tilkoblingen har blitt avbrutt, noe som ikke har skjedd. Skjer hver gang det er 10 sekunder igjen av kopieringen.

Ser du fikk din fra USA, sikker på at den har Android 3.1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...