Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Bestilte den siste svarte 3G fra Komplett nå. Fremdeles usikker på om 10 eller 8.9" er rett størrelse for mitt bruk. Kjipt at man ikke kan kjenne på begge størrelsene i butikken før man kjøper.

 

Hva med å måle opp begge på et stykke papp e.l. ? :p Gir en følelse av størrelsen mot hverandre ihvertfall

 

Ingen dum idé, burde jeg kunne tenkt meg fram til på egenhånd. :p Takk for tipset

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte den siste svarte 3G fra Komplett nå. Fremdeles usikker på om 10 eller 8.9" er rett størrelse for mitt bruk. Kjipt at man ikke kan kjenne på begge størrelsene i butikken før man kjøper.

 

Hva med å måle opp begge på et stykke papp e.l. ? :p Gir en følelse av størrelsen mot hverandre ihvertfall

 

Ingen dum idé, burde jeg kunne tenkt meg fram til på egenhånd. :p Takk for tipset

 

Selv har jeg testet en Ipad, og vet at den er 9.7, har også testet 7" til Samsung, men syntes det er vanskelig å skille på 8.9 og 10.1 i forbindelse med bruk av skjermen etc. Selve størrelsen klarer jeg å forestille meg...

Lenke til kommentar

Dere som har fått fra CDON, hvor lang tid tok det? Det er 2 dager siden jeg fikk beskjed om at den var sendt, men som de sa, det kan ta flere dager før den dukker opp i sporinga....

 

Bestilte min på en Onsdag kveld, og hentet den Tirsdag uken etterpå, så det blir 4 virkedager + helg for meg da.

 

 

Jeg bestilte min hos cdon onsdag morgen mens den fremdeles var tilsynelatende på lager, hadde håpet den ble sendt før helgen men ordrestatus er fremdeles "Varene pakkes". Håper de holder 2-5 arbeidsdager slik at den er her innen onsdag neste uke.

BTW fikk jeg dette i svaret fra tek support hos cdon om hvor de har fått tak i den versjonen de selger:

 

"

Vi kommer fortsätta sälja denna då Samsung Norden har bestämt att inte slut sälja sitt befintliga lager.

 

Vår version är nordisk vilket innebär SE/NO/DK. Detta görs för att produkten skall få ett billigare tillverkningspris då man kan klumpa ihop flera versioner i en och samma.

"

 

Noen her som har hentet ROM til sin 10.1 hos xda-developers? Isåfall gjerne tips meg til den dere bruker så slipper jeg bruke for mye tid på å teste ut de forskjellige :)

 

EDIT: Status oppdatert til sendt :) men sporingsnummeret har ingen info foreløpig.

Endret av bakskj
Lenke til kommentar

Samsung Norge sier de har mange 10.1 på lager, men jeg klarer ikke få finne den noe sted?

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en med 3G og størst mulig disk?

 

Dersom Samsung sier de har masse på lager, betyr vel det at de er på vei til nettbutikker etc.

Den største du finner er med 16GB.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Samsung Norge sier de har mange 10.1 på lager, men jeg klarer ikke få finne den noe sted?

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en med 3G og størst mulig disk?

 

Er vel svært få steder som har/hatt noen på lager. CDON er nevnt, men begynner vel å bli bra utsolgt der og. Datoer som 16. aug, 26. aug ++ står forskjellige steder, men er mye ubekreftet. Er nevnt tidligere i tråden at det ikke er noen planer for om å selge 32 GB i Norden, dessverre.

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

15.08.2011 08:36, 0024 OSLO

 

Statusen har vært uendret i hele dag, blir gal av denne ventingen og hamrer F5 på posten.no hvert minutt omtrent.. men nå må den jo senest være her imorgen :)

 

Ingen som har ROM fra XDA å anbefale?

Lenke til kommentar

Hei, hvor har dere kjøpt USB adapteret??

 

mvh

Rune

 

I min pakke var USB adapteren med taben. Du kan vel bestille fra Komplett, men den er ikke på lager der nå.

 

 

Fikk du din fra cdon? Jeg fikk min derfra idag, men finnes ingen usb-adapter i esken, kun manual, lader og hodetelefoner. Lå den separat? Vurderer å kontakte CDON å høre dersom det er slik at denne skal følge med.

 

Din versjon var kanskje ikke nordisk? Jeg har hvertfall bare fått nordiske manualer i esken min, kanskje ikke USB adapter skal følge med i norden.

Endret av bakskj
Lenke til kommentar

Hei, hvor har dere kjøpt USB adapteret??

 

mvh

Rune

 

I min pakke var USB adapteren med taben. Du kan vel bestille fra Komplett, men den er ikke på lager der nå.

 

 

Fikk du din fra cdon? Jeg fikk min derfra idag, men finnes ingen usb-adapter i esken, kun manual, lader og hodetelefoner. Lå den separat? Vurderer å kontakte CDON å høre dersom det er slik at denne skal følge med.

 

Din versjon var kanskje ikke nordisk? Jeg har hvertfall bare fått nordiske manualer i esken min, kanskje ikke USB adapter skal følge med i norden.

 

Jeg fikk min fra CDON, tror mulig at de la med en USB adapter i tidlig batch, kanskje da de var mer ment til demostrasjon eller noe. Men min USB adapter lå i en liten plastpose for seg selv i esken.

Min er nok ikke 100% nordisk, men i følge checkfus er det Telia sin firmware jeg har.

Lenke til kommentar

Går og venter på min fra Amentio. De hadde opprinnelig ETA den 12.8, men sendte da ut mail om at den var bekreftet inn på lager til 15.8. Lo and behold, i dag har de endret dato til 30.8 som jeg ser flere leverandører oppgir.

Ser ut som CDON tar enheter fra svenske leverandører ja som forklarer hvorfor de har sendt ut enheter før alle andre.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min fra cdon på lørdag, hvor det også fulgte med USB-adapter i esken.

 

Tab-en var innstilt på svensk språk ved boot, samt at det fulgte med en del svenske engangskoder (til bla. SF anytime)

 

Ligger svenske koder i min eske også. Har sendt cdon en mail om hvorfor jeg ikke fikk usb adapter, kjekt å ha!

Lenke til kommentar

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

15.08.2011 08:36, 0024 OSLO

 

Statusen har vært uendret i hele dag, blir gal av denne ventingen og hamrer F5 på posten.no hvert minutt omtrent.. men nå må den jo senest være her imorgen :)

 

Ingen som har ROM fra XDA å anbefale?

 

Hei, Jeg kjører Starburst (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1197776) og er meget godt fornøyd med det. Merker fort dersom en har mange tunge widgets oppe, men er responsiv og bra dersom en er litt konservativ på "skrivebordene".

 

Er ikke lett å kjøpe usb adapteret separat. Jeg fikk ikke dette med (USA/Ebay), så fant endelig en på ebay som solgte adapteret billig separat. Venter fortsatt på forsendelsen ...

rme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...