Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig spent altså.....ikke vært noen Nintendo gamer på lenge da spilling i sub HD på stort tv er helt forferdelig. Men når dem nå forhåpentligvis tar skrittet ut i HD verdenen så blir ting plutselig litt mer interesant...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skuffet over Spyro.

edit: Oh wow jeg tror jeg må spille Saints Row 2 snart, traileren til nummer tre var steike fet.

Endret av Pokey
Skrevet

Hahahaha "Wii U". Er det egentlig noen som har tro på dette?

Jeg hadde ventet på en hardwareoppgradering lik PS2 -> PS3 / N64 -> GC, men den gang ei. Dette holder ikke ...

Skrevet (endret)

Da var vinneren kåret for min del med E3 konferansene

Sony: A: Her var det nok å ta i, men det som stjelte showet for min del var Vita sin pris, sammen med Uncharted 3 og Sly 4

Nintendo: C: Her var det kun Super Mario 3DS og Luigi's Mansion 2, men det er nok til en C

Microsoft: D. For mye attention på Kinect on rails, og alt for mange features vil ikke rekke til Norge. Men det ble en sterk D pga Gears Of War 3 og Dance Central 2

Winner: Sony viste det jeg ville ha, og sjokkerte med pricepoint på Vita, UC3 (mindblowing) og Sly 4 ble en sikker klar vinner for E3 2011.

Endret av iToMaN
Skrevet

Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste :)

Skrevet

Da var vinneren kåret for min del med E3 konferansene

Sony: A: Her var det nok å ta i, men det som stjelte showet for min del var Vita sin pris, sammen med Uncharted 3 og Sly 4

Nintendo: C: Her var det kun Super Mario 3DS og Luigi's Mansion 2, men det er nok til en C

Microsoft: D. For mye attention på Kinect on rails, og alt for mange features vil ikke rekke til Norge. Men det ble en sterk D pga Gears Of War 3 og Dance Central 2

Winner: Sony viste det jeg ville ha, og sjokkerte med pricepoint på Vita, UC3 (mindblowing) og Sly 4 ble en sikker klar vinner for E3 2011.

Mer eller mindre enig. Det var bra Nintendo bekreftet to Zelda-spill til VC (inkludert 4 Swords gratis), men de overså totalt at Metroid og Caslevnania fyller 25 år i år, og det var alt for mye fokus på WiiPad. Øh, Wii U-kontrolleren. Så hvor var Wii U konsollen?`Sony vinner for min del. Nintendo er på en god andreplass, mens MS haver på etn soleklar sisteplass pga nesten bare kinect-møl.

Skrevet

Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste :)

This. Nå som hypeskyen har lagt seg rundt konferansene er jeg egentlig ganske skuffet over hele showet. Etter den fantastiske annonseringen av 3DS i fjor forventet jeg mer av Nintendos annonsering av Wii U.

Skrevet

Enig i dette. Sony hadde den beste konferansen, men det var ingenting mot feks Nintendo fra i fjor. Nintendo burde ha vunnet med en ny konsoll, men viste alt for lite spill, mens Microsoft eide alle de av oss som digger on-rails spill - altså ingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...