Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg bestilt meg 3ds :)

Har i tillegg bestilt Ocarina of Time + Super Mario 64 DS

Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips?

Å lurer på om det er lov å spørre spørsmål om sånn flashcard av f.eks typen r4i gold 3ds?

Skrevet

Ingen flashcards virker med 3DS-spill, men du kan spille vanlige DS-spill med dem.

Men nei, det er strengt tatt piratkopiering så vi snakker ikke om det her.

Skrevet

Er det noen flere spill dere kan anbefale og ellers noe tilbehør eller tips?

Super Mario 3D Land er et must.

+ Mighty Switch Force, Pushmo og VVVVVV fra eShopen.

Skrevet

Jeg har ikke fått spilt det så mye, men alt jeg har sett/spilt tyder på at Kid Icarus er det beste man får på 3DS. Nå som 3DS LL kommer så er det veldig fristende å kjøpe en, kun for Kid Icarus.

Skrevet

Jeg har ikke fått spilt det så mye, men alt jeg har sett/spilt tyder på at Kid Icarus er det beste man får på 3DS. Nå som 3DS LL kommer så er det veldig fristende å kjøpe en, kun for Kid Icarus.

Krever det spillet Circle Pad Pro?

Skrevet (endret)

Krever det spillet Circle Pad Pro?

Det finnes ikke et eneste spill som krever Circle Pad Pro.

Kid Icarus har støtte for CPP, men den gjør ikke noe annet enn å tilføre spillet en venstrehåndsmodus.

Endret av Leflus
Skrevet

Resident Evil: Revelations krever Circle Pad Pro. Teknisk sett kan du spilel uten den, men hvorfor gidde?

Eh. Det fungerer fint med en analogstikke. Kontrollsystemet minner meg egentlig ganske mye om det man brukte i gamecube-versjonen av Resident Evil 4.
Skrevet

Som å spille super mario bros 3 med kontrolleren opp-ned?

Som å spille SMB3 med føttene. :p Ja, er enig i at "det er mulig" å spille RE: R uten CCP, men har man først prøvd det kan jeg ikke tenke meg at noen frivillig spiller uten. Jeg taklet ikke mer enn noen minutter uten CCP, fordi kameraet var helt låst og jeg hadde null kontroll på noe som helst. Med CCP har man nøyaktig kontroll på alt sammen. Det er svært kritisk, spesielt mot slutten og når man er under vann.

Skrevet

Fø faen altså, når man endelig skal kjøpe ett spill til Nille maskinen Wii er det klin umulig å få fått på i butikk :p samtlige hadde ikke PZ2 i systemet sitt en gang...fikk beskjed.om at.Wii var ganske dødt egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...