Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt om spillene til pc og mer


  

91 stemmer

  1. 1. Hvor mye kostet din PC?

    • Fra 4000-6000kr
    • Fra 7000-9000kr
    • Fra 11000-14000kr
    • Fra 15000-20000kr
    • Fra 20000-23000kr


Anbefalte innlegg

Ny driver for Nvidia kort er lagt ut for nedlasting

 

Her finner du den driveren så passer ditt skjermkort osv :)

 

Merka faktisk litt bedre performance i samtlige spill :), har nok av performance fra før av, men det er jo bedre en ingenting!

Må si jeg gleder meg å spille Duke Nukem Forever på PC, kommer nok til å ta helt av der :)

 

Lurer på hva som skjer neste gang jeg starter maskina. Jeg måtte skru av p.g.a tordenvær. Da hadde den stått i 16 timer og ikke klart å innstallere driveren...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fikk tak i Duke Nukem på pcen, grafikken er ikke dog den beste, men grei nok da jeg er ganske fan av Duke :)

 

Men kan jeg foreslå at denne tråden blir flyttet til førstesiden som en viktig tråd så det blir enklere for folk å sjekke tråden ut.

Slik som i konsolldelene at noen poster blir satt som prioritering eller anonnsering!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PC'en min kostet 13k når jeg kjøpte den (et par måneder siden), kjører alt av spill glatt og fint :)

 

Specs:

 

Cooler Master HAF 932 Black Limited Edt.

 

Chieftec Super Series 750W PSU

 

ASUS M4A89GTD PRO/USB3, Socket-AM3

 

AMD Phenom II X6 1055T

 

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9

 

Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 x2 i crossfire

 

Corsair SSD Force Series™ F60, 60GB

 

Western Digital Caviar® Green™ 1TB

 

Selv så ser jeg frem til Guild Wars 2 og BF3, kommer garantert til å kjøpe begge spillene på release dagen dems om jeg så må halshugge noen :p

 

Spiller nå for tiden Rift, som jeg må si meg meget godt fornøyd med, pga av at jeg har savnet et godt MMO-spill etter at jeg sluttet WoW (pga mengden småunger/online-tøffinger).

Lenke til kommentar

Flott pc det der må jeg si. Må si jeg vurderer å skaffe meg Rift imens jeg venter på Guild Wars 2. Ble lei WoW da jeg fikk aldri spilt med venner og kjente etter level 30 :p

 

Og møtte alltid bunch of try-hards og de kjefta på meg da jeg eide monstrene lett og jeg ikke måtte pulle for mye :tease:

 

Kan poste de speccsene jeg valgte for min pc:

Kabinett: Cooler Master HAF X Big Tower Sort

 

Strømforsyning: Corsair HX 1000W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus, Modular, 6x 6+2-pin PCIe, 12x SATA, 140mm Vifte

 

Prossessor: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950 Quad Core, 3,06Ghz, Socket 1366, 8MB, 130W, Boxed w/fan

Hovedkort: ASUS P6T Deluxe V2, Socket-1366 ATX, X58, DDR3, 3xPCIe(2.0)x16, Firewire, 2xGbLAN

 

Vannkjøingsystem: Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler

DDR3 minne: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 12GB CL9 Kit w/6x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i7, 1.65v

 

Skjermkort: Gainward GeForce GTX 580 1536MB PhysX PCI-Express 2.0,"GOOD", GDDR5, 2xDVI, native-HDMI, DisplayPort, 783MHz

Harddisk SSD: Corsair SSD Force Series 2,5" 60GB SATA2, 285MB/275MB/s read/write, incl 2,5" to 3,5" bracket

Bracket: SSD-harddiskramme – Påkrevet ved valg av SSD-harddisk

 

Harddisk: Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Tastatur: Logitech G11

Mus: Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2

Skjerm: Samsung 46" Full HD LCD sammen med BenQ 24" LCD G2420HD 1920x1080, 40000:1, 2ms, VGA/DVI/HDMI

Operativsystem: Microsoft Windows 7 Ultimate 64bit Norsk Komplett

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Bare å komme over vettu, her tar vi deg imot med åpne armer :thumbup:

 

Måtte ha noe å bruke tiden på istedenfor å rotere mellom 3 forskjellige websider hele dagen lang :)

 

Edit: Knall PC :thumbup:

 

46" hadde nok blitt litt stort for meg, men kan vel tenke meg at du sitter et par meter unna :p?

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...